Yarin turu gecersek benim tahminim buyuk oranda taraftar katkisi ve rakibin amatorlugu en temel iki faktor olacaktir.
Basin toplantisini dinliyorum, hala eveleyip geveliyor. Suanda uzerlerinde liderlik gostermeye calistigi futbolcularin tasaklarini yalayacak durumda neredeyse. Onlarla konustum, karakterlerini gostereceklerine inaniyorum diyor. Aah tudor aah. Hic mi essek sikmedin. Sikmedigin belli.
Bakin fernando, imbula, feguli isimleri geciyor. Bunlarin gelmesi kesinlikle sart. Fakat gelmeleri de 10 haftadan once belirgin bir degisiklik yasatmayacaktir. Muhtemelen feguli ve imbula takimin saha ici lideri olur. Belhanda da ben o karakteri goremiyorum, yeteneginden bagimsiz olarak konusursam. Sneijder tam bu takimi surecek adamdi, yenilerin de sahaya adaptasyonu icin cok onemliydi. Beyinsizler, yeni gelecek oyuncularin da saha icinde, saha disinda kaprislerinin olacagini ongeremiyor. Halihazirda sahanin hakimi, takimin beyni durup dururken gitti bakalim yeni kadroda nasil bir uyum sureci yasanacak, nasil adapte olacaklar. Su gelenler icinde ben bir elmander, bi muslera, bi ujfa karakteri goremiyorum destur demeden takim oluversinler, Zor surec bakalim hayirlisi.
Simdi bu yeni kadronun sahada bir uyum yakalayabilmesi icin en az 5-6 mac, 10 hafta atlatmasi lazim. Suanda inanilmaz bir baski var, belki tur gecilirse biraz hafifler ama uyumlu futbol gelene kadar hic bitmeyecek bir baski kesinlikle olacaktir. Belhanda mesela o baskinin altinda kalabilir, hic faydalanamayabiliriz ondan. ilk maclarinda gosterecegi performans cok onemli, umarim sansi bol olur.
Neyse. Bu 10 haftalik surecte takim zor gunler gecirdiginde tudor cok buyuk ihtimalle harcanarak sutlanacak. Sistem oturtacak falan filan diye konusmak bence anlamsiz. Hicbir seyi oturtamadan gidecek. Zaten siktirsin gitsin, hicbir fayda saglamadan takimin beyninin kulupten ayrilmasina sebep oldu.
Simdi de soz daha sezon basindan istifaya geldi. Baski altinda oldugu cok belli. Nerde brumaya, sneijdere ayar vermeye kalkan tudor, nerde bugunku basin toplantisindaki tudor. Canlar senin icin caliyo sevgili hoca, mahsun mahsun bakma oyle. Kendi bindigin dali kendin kestin. Simdiden gecmis olsun. O karakterlerine guvendigin futbolcularin halini de gorecegiz bakalim. Gerci biz cok gorduk ama bu gunlerde pabuc biraz daha pahalandi belki gotleri tutusur. Galatasarayimin haline bak yazik..
kim bu adam ya. snejder gibi bir adamı gönderiyor. ben bile hatun halimle anlıyorum izlediğim maçlarda yaptıklarını. iki uzaktan vuruşuyla derbi kazandırması, juventusu teknik vuruşuyla devirmesi ve takıma tur atlatması falan. adamın futbolculuğundan şüphemi var yani. sen kimsin ki bu adamı istemiyorsun. antropozamı girdin nedir yani canım ya. ben şu halimle hoca olsam göndermem adamı. bir iki şut çeker alır maçı derim. ki yapmadığı şey değil. futbol bu kadar zormu ya. daha adamı takımda tutmak için mutlu etmek şımartmak gerekken adamı gönderiyorlar. pes.
Bu adam galatasaray da teknik yönetimin başına gelebiliyorsa, benim fbı'nın başına gelmemin zor olmadığını gösteren adam.
Umut güzel şey lan!
Bu adamla şampiyon olma umudunu yeşertmiler bide.
Siktir olup gidecektir, umarım haftaya takım elendiğinde sende koşa koşa gidersin bu takımdan, dün çok iyi top oynatmış gibi sneijderi gönderdin ya, lanet girsin sana.
tudor'u savunmamın tek yanı otoriter ve koşan bir takım yaratma çabasıydı.
dün gördüm ki takım yine koşmuyor yine koşmuyor.
ama bir de şöyle düşünmek lazım, takım hiç bir şekilde ileriye hızlı çıkamıyor, kimler gitti kimler geldi ama değişen aynı.
bu takım hızlı bir şekilde ileriye çıkamıyor!
bruma varken sadece brumanın tarafından tehlike yaratılıyordu, hızlı ataklar gelişiyordu onun harici yıllardır aynı, bu takım hızlı bir şekilde ileriye çıkamıyor.
tekrar ediyorum, kimler geldi kimler gitti her şey değişti fakat tek değişmeyen bir şey var o da "selçuk inan" sıkıntı muhtemelen bu adamda.
Mactan birkac gun once iyi dileklerde bulunmustum, iyi bir kondisyoner mi iyi bir hoca mi oldugunu gorecegiz diye merak ediyordum. Hicbir bok olmadigi ortaya cikti.
Ama allah iste boyle adamin belasini verir. Herifin ntv spor roportajini begenmistim bir de. Yalanmis amk, sneijder gibi galatasaray icin sahada hirsindan kudurdugunu gordugumuz, bi suru hizmetleri, emegi olmus bir adami bu yalanci, kabiliyetsiz, tetikciyle gondereceksek yaziklar olsun bu kulube. Lan bir de mactan sonra iyi defans yaptik demez mi allah seni kahretsin be ayiogluayi.
Tempo yapacaz baski yapacaz diye 11 kisiyi yarisahaya cekmis, bu gucte bi rakip bile bizi hapsedip top gostermiyor, galatasaray ortasahayi gecmekte zorlaniyor, ilerde varlik gosteremiyor. Bunlarin rakibin liginin devam etmesiyle, hazir olmasiyla alakasi yok. Tudorun istedigini yapacaz diye takim o kadar kotu pozisyon aldi ki rakibin isi oldukca kolaylasti.
Boyundan buyuk islere kalkistin madem ortaya bi sey koy amk. Alin kimse galatasaraydan buyuk degildirciler gorun. Ulan boylesi gerizekalilarla mi galatasaray buyuk. Derhal siktirin gidin amk bizim bundan evvelki uc senemiz yandi zaten yeni bir fiyaskoya gerek yok. Siktirin gidin birakin.
hiçbir teknik direktörlük başarısı ve hikayesi olmayan teknik kişisi. nasıl oluyor da türkiye'nin en başarılı futbol takımının başına geçebiliyor anlaşılması güç.