igor tudor

entry612 galeri133
    185.
  1. yenildiği takımın seviyesine bakılırsa Galatasaray'a hiçbir şey katmadığı apaçık belli olan teknik direktör.

    2-0 net skorla kaybetmek nedir.
    0 ...
  2. 184.
  3. 90 dkda 2 kez topla buluşan sinan yerine, top indirip en azından sağa sola boş pozisyon hazırlayan gomisi çıkararak ne kadar aptal olunacağını göstermiştir, bak futbol cahili değil aptal aptal, bize şu rezilliği yaşattın ya artık götünle kuş tutsan seni sevmez bu taraftar.
    2 ...
  4. 183.
  5. büyük takım yönetemeyecek adam. bekledik sabrettik ama bu kadar değil. yemin ediyorum takımı ben yönetsem daha iyi yönetirim. en azından top oynatırım. ayrıca beyler bu kadar konuşuyoruz ama o twitterdaki tudorcu arkadaşlar ve onlara uyup internetten transfer yapan yönetimin amk.
    1 ...
  6. 182.
  7. Bana ingiliz Tudor hanedanını hatırlatan spor adamı.
    (bkz: i elizabeth)
    1 ...
  8. 182.
  9. ben bile hiç bir varlık gösteremeyen, teknik ve taktiğini geçtim, kaybetmemem gereken bir maçın son 2 dakikasına 1-0 mağlup girerken kulübede oturan en uzun adamı alır ceza sahasına gönderirim. bu kadar vizyonsuzluk olmaz aq. harbiden pereira 2.0.
    0 ...
  10. 181.
  11. 180.
  12. galatasarayda harcanıyor bizim mahalle takımının başına geçmesi lazım.
    4 ...
  13. 179.
  14. Siktir olup gitsin, şu gomis değişikliğini mantıklı bi şekilde anlatsana bana ya lütfen.
    1 ...
  15. 178.
  16. Koşan takım yapacağım derken pas yapmayı unutturmuştur bu yeteneksiz ordusuna.
    2 ...
  17. 177.
  18. Bu adam, bir buyuk takimi basariya tasisin gelsin memnun edecem. O derece guveniyorum basarili olacagina(!)
    0 ...
  19. 176.
  20. demeyin öyle ya. gomis geldi belhanda geldi kesin şampiyonsunuz.

    rakiplere gücünü belli etmek istemiyor sadece.

    numara hepsi tepki yaratmayın.
    1 ...
  21. 175.
  22. Galatasaray gibi bir takımı taşıyabilecek seviyede olmadığını bir kez daha göstermiş teknik adamdır.
    Bakın çok çok kötüdür demiyorum ama Galatasaray'lık birisi değil diyorum.
    0 ...
  23. 175.
  24. Evet sezonun ilk maçında değerlendirmememiz lazım ama, bu takımdan bir bok olacağına inanan gitsin bale izlesin amk.
    6 ...
  25. 174.
  26. ben işin tekniğini taktiğini pek iplemiyorum şu an zira kendisinin zaten referans olabilecek bir kariyeri de yok.

    riekerink mesela eldeki malzemeyle fena iş çıkarmıyordu ama bizim ülkede sevilen değil affedersiniz livata eden teknik direktör değilseniz orta ve uzun vadede işiniz zor. muhafazakar, ahlaksız*, her tür başarısızlığı ödüllendiren* ve geleceğe yönelik yatırımda bulunmayan bir toplum olarak jor un gideceği ve dursun un kalacağı belliydi. benim garipsediğim bu değil.

    tudor başarılı olur* veya olmaz, benim merak ettiğim o değil. bana garip gelen bu adamın birden kendini galatasaray ın başında bulması. daha önce kariyerli görünen bazı kişilerin hoca bile olmadığından bahsetmiştim, rijkaard gibi. tudor un durumuysa tam tersi. adam biraz hajduk ta çalışmış, kayda değer bir başarısı yok. gitmiş paok ta başarısız olmuş, sonra karabük e gelmiş ve 21 maçta 8 g 3 b 10 m alarak karabük standardında bile başarılı sayılmayacak bir konumdayken galatasaray a geçmiş.

    yukarıda yazdıklarımın dışında futbolculuğunda sevdiğim bir oyuncuydu. fizik gücü yüksek takım istiyorum dedikten sonra gomis ve belhanda yı alması da ayrı gariplik. bunlardan gomis olanı hayatımda gördüğüm en kötü bitiricilerden biri. olay fizikte bitiyorsa dalga geçilen lukunku hem fizikliydi hem de dikkatlerden kaçsa da 11 maçta 5 gol 6 asist gibi gayet kabul edilebilir istatistiklere sahipti. neyse, kolay gelsin artık.

    yerlilerle uğraşması güzel. umarım sonu prandelli ye benzemez, bu kez hoca kazanır selçuk ve ekürisi def olur gider.
    1 ...
  27. 173.
  28. 172.
  29. Gereksiz karalanmaya çalışan teknik adam. Büyük işler yapabilir. Jor'ü bağrına basan adamlar buna gram güvenmiyor. ilginç.
    3 ...
  30. 172.
  31. Şuan övenler tarafından sezon ortası görünmeden linç edileceğini düşündüğüm teknik adam.
    2 ...
  32. 171.
  33. Sen sneıjder ve podoslki gibi dünya çapındaki oyuncuları gönder, yerlerine fizik gücü yüksek, kalıplı adamlar getir. Ne yapacak peki bu oyuncular? Halter mi kaldıracak, boks mu yapacak, güreş mi tutacak?

    Futbol fizikten ziyade teknik ve zeka ile oynanır.

    Galatasaray ı ünal Aysal yedi bitirdi. imparatoru kasıtlı olarak gönderdi.

    O gün bugündür pek ilgilenmiyorum cimbomla. Ama parasızlıktan dolayı yukarda saydığım iki futbolcuyu en geç bu yıl satacaklarını gayet iyi biliyordum.

    Gs florya ve riva ile dünyanın ilk 5 klubü arasına girmeyi hayal ederken, borcu şu an da dünyanın en güçlü kuluplerinde bile yok. Bu borçtan kurtulmak için o devasa arazileri satmayı planlıyor bu da işin acı tarafı.

    Galatasaray gibi batmadan ölmeyesin ünal aysal.
    3 ...
  34. 170.
  35. sonuna kadar güvendiğim adam. artik şu anlaşıldı sanirim son bi kac senedir futbolcuya dayalı bi takim var. futbolcu da gotunun rahatini dusunuyor afedersiniz. ama igor tudor suan bu sistemi cokertmek üzere ve ipleri eline almış durumda. ne derse tamam diyen bi yönetim var suan. zaten olmasi gerekende o teknik direktör ister yönetim alır. transfer işi yonetime bırakılmaz yani. bunu ünal aysalda yaptı ve sneijderi getirdi. maksat hani takima bi yıldız alalım oynasin. ama olay şu ne zaman sneijder geldi fatih terim sistemini sneijdere gore kurmak zorunda kaldi iste o zaman basladi bence takımdaki bozulmalar. sneijder de suanda igor tudorun sistemine uymuyor bana gore ve gonderilmek isteniyor. ama taraftar baskısından dolayi gonderilemedi diye düşünüyorum. benim bu sene icinde pek umidum kalmadi. ancak tudor gondermem ama oynatmamda diyebilir. fakat bunu yaparken takım ligde iyi gitmesi lazim. yoksa taraftar bi şekilde bu adami da gönderir ve bu düzen devam eder. ha sistemi uydurabilip taraftarı iki sekilde de tatmin edebilirse o ayri ama bu cok zor. neyse bakalim neler olacak bu sezon. bunlar benim düşüncelerim umarim kupalarla dolu bir sezon olur. ve ayrıca o en buyuk takimlarda hep büyük teknik adam getirmiyorlar bunu da soyleyim. zidane mesela. adam iyi bir futbolcuydu ama teknik direktor olarak ne yapacağı belirsizdi. bu ornekler barcelonada da var.
    2 ...
  36. 169.
  37. Fatih terim doneminde takimin fizik kalitesi cok ust duzeydi. O fizik gucuyle fenere, besiktasa bariz ustunluk kurmustuk ama avrupada zorlanmistik zaman zaman. is sadece fizik kaliteyle de olmuyor. Taktiksel olarak da bir seyler katmasi gerekiyor takima.

    iki senedir o kadar geberik, mucadeleden aciz bi galatasaray izliyoruz ki takimin kondusyonunu ust seviyelere cekmesi bile bizi ligde heyecanlandiracaktir.

    Kadro uyumu konusunda da basarili olursa gelen kaliteli oyuncularla guzel bir sezon gecirebiliriz.

    Daha fazla sorun yaratmadan sorun coze coze liderlige insallah Bol sans, allah yardimcisi olsun.
    1 ...
  38. 168.
  39. igor tudor adamdır. Aksini iddaa eden yapşaktır
    0 ...
  40. 167.
  41. türk insanının kafa yapısı avrupa gibi değil ki gelen yabancılar da pohpohlanıyor böyle alıştırılıyor ama igor tudor bi disiplin yakalama organize oyun oynayan bi takım kurma peşinde. yapmak istediği şeyler doğru ancak türkiyede işler böyle gitmiyor.
    0 ...
  42. 166.
  43. Takımda benden büyük yıldız olmayacak gibi garip bir egosu var.

    Hocalık gölgesinde kalacağından kortuğun topçuyu takımdan koparmak değil en yıldızını bile doğru yönetmektir.
    1 ...
  44. 166.
  45. yıldız futbolcuya alerjisi olan hoca. daha doğrusu yönetemediği futbolcuyu bir şekilde dışlıyor.

    bu sezon eminim belhanda ve garry rodriges ile problem yaşayacak. hali hazırda zaten sinan gümüş ile zaten problemli. koşmuyorlar, ikili mücadeleye girmiyorlar vs diye gerilimin içine atacak ve gücü yeterse dışarıda bırakacak.

    galatasaray iyi kadro kurdu fakat başlarına igor tudor'u koyarak büyük hata ediyor.

    bakın görün galatasaray ilk haftalar yüksek kondisyon nedeniyle lige iyi başlayacak ama daha sonra igor tudor kaynaklı taktik ve mental problemler başlayacak.
    1 ...
  46. 165.
  47. sneijder gibi ligin en klas adamını yedi bitirdi. hayret lan, biz arayıp da bulamıyoruz herif eziyet ediyor.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük