igor tudor

entry612 galeri133
    225.
  1. Kalmaya devam etsin besiktas olarak bizim isimize gelir.
    1 ...
  2. 225.
  3. ben bu adama güveniyorum, takımın çöplerini gönderdi ve gönderiyor. Kurmaya çalıştığı takım gayet baskılı ve çok koşan bir takım, o yüzden gelecek transferleri ve ilk yarı sonucunu görmeden bu adamı eleştirmek ve defolup gitsin gibi sözler söylemek mallıktan başka bir şey değildir.

    adam olsaydınız riekerink'i göndermeseydiniz.
    0 ...
  4. 224.
  5. Hariçten gazel okumayı pek sevmem, söz konusu galatasaray ise, oradaki yöneticiler, antrenörler olayı bizden daha iyi biliyorlardır diye düşünmek zorundayız. öyle iki maç yenildi hadi gitsin diyen adamlardan da değilim, futbol zaman işidir, şans tanınmalıdır, eğer bir yapılanma olacaksa bir sezon iki sezon gözden çıkartılabilir. Mesela bak beşiktaşın feda senesine, sonrasında ne yaptı adamlar, takır takır top oynuyorlar. Ama orada bir sistem var, adamlar uzun vadeli planlar yaptıkları için o sezona feda diye isim koyuyorlar, biliyorlar ne yapacaklarını. Ama galatasarayda böyle bir şey göremiyoruz...

    Tudor'a da söylenmesi gereken bazı laflar var;

    Tamam eyvallah yeni bir oluşum içerisindesin, tamam kendi takımını kurmaya çalışıyorsun, tamam sezonu erken açtık diyorsun...

    Be adam, takımı dördüncü yapan sensin, evinde fenerbahçe ile berabere kalmayı becerebilsen, neredeyse doksan dakika üstün oynadığın maçta mal gibi gol yeyip 1-0 yenilmesen zaten bu laflara gerek kalmayacak. O maçta takımın başında ben mi vardım? Sen geçen sene yaşadığın puan kayıpları nedeniyle dördüncü oldun, takımı devraldığında daha iyi yerlerdeydi o takım.

    Hadi diyelim geçen sezon öyle geçti ve sen dördüncü oldun, diyorsun ki iki haftadır çalışıyoruz, sana sezonu erken açacağın bilgisi iki hafta önce mi geldi, sen planlarını ona göre yapsana, yapmak zorundasın! ee neymiş transferler geç gelmiş, elindeki mevcut kadro ile bu maçı atlatacak bir strateji oluşturmak senin görevin değil mi? Yeni transferleri on bir çıkartmadan, son yirmi dakikada alkışlatmak ve adaptasyon için takıma sok, elindeki mevcut kadro ile götür bu maçı. elimdeki mevcut kadroda kim var mı diyorsun? rakipte kim var, rakip kim? Herkes şunda hemfikir ki galatasaray rakibinden kat be kat daha büyük e o zaman sen bu turu geçmek zorundasın. futbolda kazalar olur kimse ses etmez ama bu kazalar sürekli oluyorsa bir dur demek gerekmez mi?

    Bir gün önce dört yeseydik de biz bu turu geçerdik, geçeceğiz diyorsun. Maç günü altmışıncı dakikada golü yeyince takımın dağılıyor. hani dört de yesen geçiyordun? at o zaman son yarım saatte dört gol. ulan onu geçtim golü yedikten sonra git iki tane at hiç değilse ülke puanına katkın olsun rezil.

    Sen dün mutlaka geçeriz dediğin takımın karşısında şansa kadere bir golü anca bul, sonra da bu sezon harika geçecek dediğinde inanmamızı bekle. Çıkıp bana "bakın arkadaşlar elendik ama bunun gerekçeleri, şunlar şunlardır, rakip şunu iyi yaptı, biz bunu yapamadık, onu yapamadık, şurada aksadık" falan gibi açıklamalar yapsan diyeceğiz ki tamam yahu adam görüyor bir şeyleri düzeltir. Ama yok diyorsun ki çalışmadık, çalışamadık... Yahu senin hücumda organizasyonunda alternatifin yok, olmadığını gördüğün halde dönüp dönüp aynı şeyi yapmaya çalışıyorsun. Alternatif üretemiyorsun oyun içinde. Adamlar istedikleri zaman takır takır pas yapıyorlar, topçular pozisyon almayı beceremiyor, rakibin pas trafiğini engelleyemiyorsun. Bunlar çalışmayla giderilecek şeyler mi eyvallah hadi öyle olsun ama sen bi bunu desene bize.

    iki maçta neyi beğenmediniz diyorsun, sen iki maçta ancak bir gol atabilen, üç gol yiyen galatasarayı beğendin yani? neyi yanlış yaptık diyorsun, neyi doğru yaptın abi? ortada kocaman bir ya da birkaç yanlış var ki elendin. Her şeyi doğru yaparsın, bir kaza golü yersin sonra rakip kapanır sen ne yaparsan yap gol olmaz yine deriz eyvallah diye... O yok bu yok, sonra da söylediklerim size bahane gelebilir diyorsun.

    Bakın her takım her takımı eleyebilir. Ama ilk maçtaki galatasarayın çaresizliği kabul edilemez. ikinci maçtaki alternatif üretemeyen futbolu kabul edilemez. Biz taraftarız, sabrederiz, bekleriz... Siz yeter ki bize fırtınanın ardı bahar ümidi verin. Siz bize bu ümidi vermediğiniz sürece, her mağlubiyet yahut beraberlikte tepenize ekşiriz çünkü ümidimiz yoksa ya kazanarak susturacaksınız ya da nefesimizi ensenizde hissedeceksiniz. Ya da en temizi, size güvenmemizi sağlayacak projeler, akıllı mantıklı cümleler ile bize ümit vereceksiniz ki biz de ne diye beklediğimizi bilelim, zafere gidecek yolda çektiğimiz çileyi kutsal sayalım...
    1 ...
  6. 223.
  7. 222.
  8. Maç sonrası; "istifa etsem hoşunuza gider herhalde" dediği halde takımdan s.ktirip gitmeyen beyfendidir.
    3 ...
  9. 221.
  10. şu yorumu ekşi de gördüm ve çok beğenerek buraya alıntılıyorum. yorum sahibi ise tevfikken mahlasını kullanan bir yazar.

    dünkü maç sonrası basın toplantısını izledim ve tekrardan diyorum ki; tudor'a güvenin.

    bir kere adam hamaset yapmıyor asla, gerçekçi. başından beri diyor ki "yeni bir takım kuruyorum, bu hazırlık aşamasında şimdilik bir şeyler tabii ki kötü gidecek".

    adamın elindeki mevcut kadroyla oynatmak istediği futbol bambaşka. dinamik orta sahalar, sürekli yer değiştiren hücumcular, önde basan stoperler lazım istediği sistem için. o yüzden takımı baştan kurmaya çalışıyor çünkü sezona yepyeni bir 11'le çıkacak, bu 11 adam gökten inmeyecek, koca transfer dönemi var, pazarlığıydı kulüple anlaşmasıydı oyuncuyu ikna etmesiydi yıllık ücrette anlaşmasıydı... kolay değil. yönetim full fedakarlıkla yardımcı olmaya çalışıyor hocaya, şu ana kadar iyi gidiyor. gomis, belhanda, maicon, orta sahaya imbula ve fernando da gelirse merkez oyuncular tamamen değişmiş olacak, yani takımın iskeleti değişecek. üzerine feghouli, konopylanka, ben arfa gibi isimler dönüyor, gelirlerse artık hala sneijder diyen olursa yuh. insanlar kolay sanıyor bu işleri, getir oyuncuları iki idman çalıştır sonra yallah sahaya 3-4-3. öyle değil işte.

    basın toplantısında hoca haklı olarak sordu "şu iki maçta hangi taktik veya sistemsel olayı beğenmediniz söyleyin?" diye. kadronun bu tamamlanmamış haliyle, sadece 3-5 idman yapmış haliyle daha ne yapabilirdim diyor, haklı. çift forvet oynatsaydı linnes ve carole bu sefer şahane ortalar mı açacaktı? selçuk dikine mi oynayacaktı? tolga 1 metreden uzağa pas mı atabilecekti? neyi yanlış yaptı hoca? imbula-fernando vardı da tolga-selçuk ikilisini mi oynattı? feghouli vardı da sinan gümüş'ü mü oynattı? konopylanka vardı da yasin'i mi oynattı?

    iki kuruş daha koparır mıyım diye taraftara tiyatro yapan sneijder mi kurtaracaktı takımı? 34'lük göbeleğin canı isteyecek de oynayacak, gs maç kazanacak öyle mi? bu adamı bir de hagi'yle bir tutmuyorlar mı öyle ifrit oluyorum ki. sneijder'in (hırs+istek+forma sevgisi)ni topla hagi'nin ayakkabı bağcığı etmez. tudor ergen sosyal medya taraftarı değil, anlıyor bu işi ve sahtekarı hemen şutladı, uzun vadede gs'nin lehine bir hamle bu, tudor belki kendi sonunu hazırlayacak olmasına rağmen bunu göze aldı ve gs'ye büyük bir iyilik yaptı.

    galatasaray'ın kalibresinin beşte biri anca olabilecek mevcut kadronun yıllardır takımın iliğini kuruttuğunu ve bunu değiştirmek için her şeyi göze almış tudor'u nasıl savunmazsınız? takımın kurtarıcısı olacak bu adam, sonuna kadar savunun. giderse t.d. yetenekleri 10 üzerinden 1.5-2 olan bülent korkmaz veya 90 yaşındaki lucescu gelir, kafanızı duvardan duvara vurursunuz uzun vadeli düşünen genç ve hırslı bir hocayı nasıl kaybettik diye.
    0 ...
  11. 220.
  12. dünyanın en iyi teknik adamı.

    tudor 100 milyon len mk
    0 ...
  13. 219.
  14. Bir fenerli olarak dünkü basin toplantisinin tamamini izledim. Bu sikko tudor nerdeyse suçu gazetecilere atacakti. Bence bu adamin sözleşmesinde 30 milyon euroluk kovulma/istifa tazminati var. Yoksa bu kadar rahat olamazdi. Hep ayni seyi anlatti, yok oyuncular yeni gelmis, yok 7 antremana cikan oyuncu varmis, yok rakip en ciddi rakipmiş. Lan olm buna kim inanir? Senin kapasiten belli. Karabukten geldin amk. Arsenalden degil. Biz bu yalanlari, bahaneleri aziz yildirimdan defalarca duyduk. Köy takimina elendin amk. Neyi bahane ediyorsun? Gazetecilere yaptigin artistligi oyincularina yapsana?

    Dünkü en kritik soru şuydu; takimin yüzde kaçı senin? Diye sordu bir gazeteci. Tudor anlatti anlatti son olarak parmagiyla 1 isareti yaparak 1 oyuncu dedi. Yani 22 oyuncu desek yüzde 5 yapar. Lan olm ne sen ne yönetim daha takimi sahiplenmemişsiniz.

    Son olarak şuna söylüyorum; fenerinde gaassarayindya agzina sictiniz. Hadi fener aykut u getirdi belki toparlanir ama aziz yildirim, dursun özbek, yildirim demirören gibi isimlerin futboldan elini ayagini cekmesi lazim. Bu adamlar futbolun icinde kalmaya devam ederse vay halimize.
    Gecen sene imkanim olmasina ragmen fenerbahcenin tek bir macini izlemeye calistim 80. Dakika kapattim. Bu sene onuda yapmayacagim.
    2 ...
  15. 218.
  16. slaven bilic 2 edition.

    club brugge'e kepaze olduk biz hatırlayın. beşiktaş'ın çeyreği bütçe ile ağzımıza nasıl da etmişlerdi. dün akşam aklıma o geldi. bu yetersizleri istanbul kulüpleri almamalı.
    1 ...
  17. 217.
  18. kendisiyle ilgili nispeten uzun bir yazı yazmıştım, düşüncelerim de çok değişmedi ama bugün itibariyle kısa kısa eklemek istediklerim var. basın toplantısını da dikkatlice izledim.

    -paranın değil de başarılı olmanın arzusunda bence, samimiyetine inanıyorum.

    -derhal kendisine hırvatça tercüman bulunmalı, bu tercüman futbol terminolojisinden anlamalı.

    -selçuk inan'ın yanına değil, tekrar yazıyorum yanına değil, yerine bir 8 numara almalı.

    -tolga ciğerci'nin ne sorunu varsa onunla insan gibi konuşup ona yardımcı olmalı. (onun da yerine biri şart, o ayrı)

    -bu onu alsın bunu versin işleri bitecek gibi olmadığından kalanını özet yazıyorum, sebeplerini tahmin edebilirsiniz:
    (galatasaray-(carole+sinan))+2(sol bek)+forvet+kanat+stoper

    -maçtan sonra nolursa olsun oyuncularına sahip çıkmayı tercih etti. bu bir kumardı ve tutup tutmadığını görmek için zaman gerekecek.

    -sneijder'i kendi istememiş gibi gösterilse de yönetimin gönderttiği fikrindeyim.

    -östersunds maçı özelinde sorunun %51 şans faktörü, %49 kendi hataları olduğu fikrindeyim. bununla ilgili yazılacak şey çok ama hadise olmuş bitmiş, yorumu da yersiz.

    -dursun özbek durduğu müddetçe kalmalı. destek olunmalı, elinden tutulmalı. o zaman faydalı olur.

    -yok dursun özbek kalacak da kendisi gidecekse hiç birbirimizi kırmadan her ikisi de görevini bıraksın. çünkü konuyu tudor'a indirgersek gönderilen 4 hocada olduğu gibi yine kendimizi kandıracağız ve bu fazla oluyor artık...

    -sonuncusu da bu maç aşkına bu hocayı göndereceksek nerden geldiğimizi unuttuk demektir.

    biz bu kupayı almadık mı? aldık.

    kaç senede aldık? 4.yılın sonunda aldık.

    bu 4 yıllık süre zarfında bu takıma o ideal kadro kurulana kadar kaç kişi geldi, kaç kişi gitti, kaç kişi denendi, kaç kişi maça dahi çıkmadı? bunu hiç düşündünüz mü?

    peki bütün bunlar yaşanmadan önce daha bu başarıyı kazanan hocanın ilk sezonda istifa verdiğini, istifanın başkan tarafından ''sana güveniyoruz'' denerek kabul edilmediğini biliyor musunuz?

    tudor'a neden kızıyorsunuz? tur gitti diye. turun gitmesi ne demek? bu kupada artık umudumuz yok demek.

    biz buna kızıyoruz.

    peki gerçekten umudumuz var mıydı?.....

    şu güne kadar kaç hocaya kredi tanıdık? bunu üç büyük klübün taraftarları da bir düşünebilir.

    ben size açık söyleyeyim... matematik çok açık. böyle olaylarda iddia gütmek için önce bir şampiyonluk gerekir.

    bugün kanıtlanan şey galatasaray'ın tesadüfen değil, bayaa hakkıyla 4. olduğunun en büyük kanıtıdır.

    bu oyuncu grubuna sadece bir oyun disiplini olan her takım ağır gelir.

    o yüzden galatasaray'ın sabırla önce şampiyon olacak kadroyu kurması lazım.

    bu bir sezon da bekletebilir, iki de... ancak sabırsızlık, fesatlık ve şımarıklıkla olmaz.

    nereye geleceğim?

    bu anlattığın işi tudor başaramaz diyebilirsiniz. ben size sadece saygı duyarım.

    ama ben de şunu söylerim: yaklaşım böyle olduğu sürece kim gelirse gelsin başaramayacak.

    tecrübe mi? mustafa denizli hepsinden tecrübeliydi.

    uluslararası başarı mı? prandelli hepsinden başarılıydı.

    taktisyenlik mi? mancini yemiş bitirmişti.

    motivasyon mu? hamza hiç fena değildi.

    oyuncularla ilişki mi? riekerink lokum gibi adamdı.

    siz bu adamların hiçbirine sabretmediniz, hamza hariç birine bile 2.sezonu göstermediniz.

    bu ülkenin futbolu del bosque'yi, löw'ü, schuster'i yedi...

    demek istediğim...

    koskoca galatasaray'ı köy takımına elettin tudor allah belanı versin diyen bence futbol izlemesin.

    koskoca galatasaray'ı duygun ve dursun abileriniz köy takımı haline getirdi, tudor gibileri de toparlamaya çalışıyor.

    köy takımı olan östersunds değil yani, galatasaray. köylü de tudor değil, yeğenleri ve kardeşiyle klüp yönetmeye çalışan pek muhterem insan dursun özbek.

    yarın öbür gün ''tudor galatasaray'da e-spor şubesi kurmuş, yeğenine lol oynattırıp kasadan maaş veriyormuş'' diye bir şey duyarsak o zaman tudor köylü, vizyonsuz, bok herif olur benim için.

    bu şartlar altında sadece işini yapmaya çalışan tecrübesiz ama iyi niyetli birisi.

    edit:

    unutmuşum ama yazayım... en büyük hatası 3 sezona yayılarak yapılması gereken şeyler 3 ayda yapmış olmasıdır.
    sneijder, bruma vs hepsi buna dahildir. ancak ben buna mecbur kalma sebebini de yönetim metazorisi olarak görüyorum.
    5 ...
  19. 216.
  20. acilen ülkesindeki köyüne geri dönmesi gereken vasıfsız ve vizyonsuz hoca.
    1 ...
  21. 215.
  22. benim hala güvenim var, bugünkü oyunu da beğendim açıkçası.

    bu adamın gönderdiği tüm oyuncular ki bana kalırsa sneijder de dahil çoktan gitmesi gerekiyordu.

    sneijder barından geleli 2 hafta olmadı daha, sizce bu maça ne kadar hazır çıkabilirdi?

    istediği oyuncuları almadı, istediği tüm oyuncuları alsın, biraz zaman geçsin ondan sonra gereken yorumu yaparız ama şuan gitsin demek için çok erken.
    2 ...
  23. 214.
  24. Bir muhabir çok net şekilde Galatasaray için yeterli misin diye sorduğu kendisinin cevap veremediği değişik model. Evet.
    3 ...
  25. 213.
  26. 212.
  27. Sanki ostersunds yıldızlar karması amkoğlu seni.
    6 ...
  28. 211.
  29. basın toplantısını izledim bu adam bildiğiniz hırvat çingenesi derhal kovulmalı. ulan östersunds diye bir takıma eleniyorsun salak herif, gazetecinin biri sordu şu anda nasıl bir takımda olduğunun farkında mı diye. bu da cevap verdi benim kapasitem galatasaraya yeter diye. arkadaşım bu kapasite meselesi değil ki yılmaz vuralı getirseler 2 sezon sabretseler o bile bir şey yapar galatasarayda. galatasaray gibi bir takımda isen bir östersunds gibi bir takıma yenilmeyeceksin, hadi yenildin hazırlık maçında yenilirsin onda da deplasmanda 2 gol yemezsin, hadi bütün mallıkları yaptın o zaman xamaxtan 3 yiyip kendi sahasında 5leyen takımın hocasısın be adam, yenmen gereken hatta 3-0 yenmen gereken maça tek forvet çıkılır mı? sokakta top oynamış hatta top da oynamasın sanalda pes ya da fifa oynamış çocuk bile yapmaz bu hatayı. takım hazır değildi diyorsun, hazır olmaz tabii eğer çantada keklik görüp oyuncuna takımı izletmezsen sen izlemezsen adı sanı duyulmamış takımı kendi sahanda yenemezsin. ayrıca kaç hafta önceden belliydi bu maçların olacağı o zaman söyleyecektin 4-5 haftaya bu takım oturmaz işimiz zor ya da 4-5 hafta önceden çalışmaya başlayacaktın dersini. fener marsilya, monaco ile hazırlık yaparken, beşiktaş çin e giderken bizim ne yaptığımız belli değildi, iki ne idiğü belirsiz takımla hazırlık maçı yaptık onda da 1-2 golü zor attık. tudor bey riekerink kalsaydı bu durumda olmazdık en kötü 3. olurduk şu an bu maçları fener yapıyor olurdu. geçen sezonki takım benim takımım değildi demekle olmaz bu işler, bir takıma sezon ortasında hocalığı kabul ediyorsan demek ki ben bu malzemeden bir yemek çıkarırımı kabul etmişsindir. halbuki olanı da beter hale getirip olmadı eski haline sokayım dedin galatasarayın en ufak bir ilk iki kovalama şansını bile yok ettin. allahtan seninle şampiyonlar ligine gitmemiş bu takım yoksa gruplara gitsen sıfır çekerdin hepten rezil olurduk. adın hoş ama yanlış yönetimle yanlış zamanda geldin galatasaraya tudor, deneyimin yok bir titrin yok zaten daha ki dursun özbek yönetiminde mourinho gelse hatta messi gelse bile galatasarayın başarılı olması mucize iken. gelip ota boka bahane bulursan adını duymadığın takım haberin bile olmadan seni eler, yönetim bu gidişle sana bey değil bye bye der riekerinki kapının önüne koyduğu gibi. bu olayın da üzerine en yakın zaman da galatasaray taraftarı ikinize de bye bye diyecek inşallah!
    12 ...
  30. 211.
  31. bunlar eksikti diyor, dalyarak eksik değil hepsini gönderdin amk.

    ilk geldiğin maçta bruma'yi küstürdün, o beyinsiz bruma bu takimi yerlerde süründürürdü amk, deplasmanda çekerdi fişi.

    bu tarz kendi yari sahasina kapanan takimlara karşı sneijder'in kilit acabilme yeteneğine hic deginmesek yeridir.

    Podolski'nin ölü toplardan gol cikarabilen, karambollerde allah ne verdiyse yapistiran sol ayağını da unutmamak lazim.

    daha neyi savunuyorsun, ileri uçta eksik tek bir adam yok amk. eldeki malzemenin hepsi bu, ya bu adam sneijder'in sözleşmesinin feshedildiğini bilmiyor yönetim buna sakat falan dedi hala gelecek sanıyor, ya da bu adam mac esnasinda toz falan çekiyor bu mac sonu aciklamasinin baska bir açıklaması yok.
    8 ...
  32. 210.
  33. 210.
  34. Muhabir: neden kötü oynadınız ?
    i.tudor: yetenekli oyuncumuz yok.*
    9 ...
  35. 209.
  36. Hee alistiniz amk defol git diyince hemen gitsin.

    Siz riekerinki göndererek şansınızı tukettiniz, siz kimsiniz amk!

    Adam yeni takım kurmuş, daha oyuncuları gelmemiş doğru düzgün hazırlık yapmamislar ilk yenilgi de gitsin! Sen siktir git.

    Adamın aldigi oyuncularda ışık var. Ben maiconu beğendim, gomis i beğendim ve eminim belhanda da gayet iyi olacak.

    Takımın çöplerinin kimler olduğu belli, onlar gitmeden kimse tudoru eleştirmesi.
    1 ...
  37. 208.
  38. Basin toplantisini kahve muhabbettine cevirdi ya adam. Bunu telegole beyaz futbola falan alsalar guzel goygoy doner. Zaten omur boyu su galatasarayda yasadiklarini aciklamaya calisacak ayni seyleri yuz defa tekrar etti. Boyle amatorluk gormedim ya. Herif basarisiz, yonetimin oyuncagi olmus, bi yolunu bulup basarili olmaya calisiyor bi yandan da samimi hareketleri falan. Birak git amk ya siktirgit tudor. Aciklanacak bi sey yok artik.
    1 ...
  39. 207.
  40. an itibari ile galatasaray medyasının basın toplantısında sözlü saldırısına uğrayan teknik direktör.
    0 ...
  41. 207.
  42. Galatasaray bol gelmistir kendine.
    0 ...
  43. 206.
  44. kısaca seni oraya getiren yönetimi de yanına al ve siktir git.
    1 ...
  45. 205.
  46. takıma sistem oturtmaya çalışan teknik adam.

    beşiktaşlılar bilice saldırsalardı en baştan, bu başarı gelmeyecekti.

    galatasarayda da tudor un sistemi oturunca başarı gelmeye başlayacak, biraz sabır sadece.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük