hulusi akar

entry736 galeri98 ses1
    498.
  1. Helal olsun komutanıma, hayırlı olsun. Milli Savunma diyoruz, kim gelebilir? Asker kökenli birisi gelebilir. En büyüğü geldi. ABD ile mücadelede çığır açanı geldi.

    Acaba gkb görevine devam mı edecek yoksa etmeyecek mi, etmez de ismail Metin Temel gelirse tam şampiyonlar ligi gibi olur kadro. Suriye'nin kuzeyini çok yakında paramparça ederiz.

    Yeni milli savunma bakanımız, çok yerinde, çok doğru.
    5 ...
  2. 497.
  3. ibretle izliyoruz şu olanları. Artık üniformalılar muhaliflere yapılan eleştirileri rahatlıkla alkışlayabilirler. Bravo ellerinize sağlık.
    5 ...
  4. 496.
  5. bas komutan oradayken genel kurmay baskanina ne gerek var?
    bunu dusunup msb'nin basina almislar.
    canim ordumuzun dustugu hallere bak.
    5 ...
  6. 495.
  7. 494.
  8. gerek erdoğan'ın sözünden çıkmaması gerek rehin alınması gibi olayların getirdiği prestij, itibar kaybı sonucu; ordu ve komutanları tarafından -vatanın değilde akp'nin çıkarlarını düşünen- emirleri umursanmayacak gibi bir his var içimde. hatta arkasından kıs kıs gülüyor bile olabilirler.

    bu adamın uğradığı prestij kaybına şu ana kadarki genelkurmay başkanlarından herhangi biri uğrasaydı istifa edeceği kesin de çoktan intihar bile ederdi diye düşünüyorum.
    0 ...
  9. 493.
  10. yeni kabinede meb'e bakan olabileceğini düşündüğüm gk başkanı.
    6 ...
  11. 491.
  12. Sırf başında örtü var diye annelerin evladının yemin törenine bile gidemediği günlerden, Genelkurmay Başkanımızın ve komutanlarımızın salavatlar eşliğinde bayram namazında milletimizle bayramlaştığı günlere geldik.

    soğol komutanım!!
    0 ...
  13. 490.
  14. 488.
  15. Partili genelkurmay başkanı...Bugün Elimde fotoğraf makinemle televizyonun karşısında deneme çekimleri yapıyordum. Şöyle bir kareye denk geldi...

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1681269/+
    2 ...
  16. 487.
  17. muharrem ince'nin, "bu tarz bir adamla çalışmam" dediği genelkurmay başkanıdır.

    kısa bir şekilde sağlam bir giydirme içeriyor.
    6 ...
  18. 486.
  19. 485.
  20. 25 haziran 2018 sabahı istifasını verecek kişi.
    4 ...
  21. 483.
  22. erdoğan; 24 haziran'dan sonra ilk ziyaretimi azerbaycan'a yapacağım diyor. yani imalı olarak ben seçileceğim demeye getiriyor, bu genelkurmay başkanı da alkışlıyor...

    akp milletvekili misin be adam, bu neyin şakşakçılığı? anlaşılıyor ki bu seneki ağustos ayı yaş toplantısında çok kişiler akp'de meşru siyaset yapmaya zorlanacaklar...
    1 ...
  23. 482.
  24. 15 temmuz darbe girişimini önleyen kahraman asker, mevcut genel kurmay başkanımız.
    0 ...
  25. 481.
  26. cumhuriyetin bugüne kadar gördüğü en tuhaf genelkurmay başkanı. Kim düğüne çağırsa aksatmadan katılım gösteriyor. Gerçi 15 temmuz 2016 darbe girişiminde de generallerin düğünlerde alıkonulmasına şaşmamak lazım.
    Bugünde bir zamanlar megri megri söyleyen ibrahim tatlıses ile birlikte yaylalar türküsünü söylerken poz vermiş. Tam bu esnada arkasındaki askerin televizyon ünlüsü görmüş şekilde rahat tavırları, özçekim yapmaları filan ayrı trajikomik mesele. Bir zamanlar orgeneral dedin mi, en asarım keserim diyen tiplerin bile ayaklarının bağı çözülürdü. Korkudan hıçkırık tutanlar, bayılanlar olurdu. Ulan albay görünce bile heyecanlanan askerler diye bilirdik kendimizi. Meğer artık orgeneral birini bile bu kadar rahat tavırlar ile karşılayabiliyoruz.
    5 ...
  27. 480.
  28. Olm ben sivil halimle bu adamı görsem nefesim kitlenir mala bağlarım lan. Adam koskoca Genelkurmay başkanı. Sen ne cesaret adamın tepesinde selfie çekiyon. Öttürürler lan adamı öttürürler.

    Edit:he yarram he senin antimilitarist kişiliğini sikim ulan askerlik biteli 10 sene olmuş Halen daha televizyonda rütbeli gördüm mü dikkat çekip esas duruşa geçiyorum pezevenk.
    2 ...
  29. 480.
  30. iyi bir insan iyi birbasker olabilir lakin uzulerek soyluyorum ki bir genelkurmay baskani agirligi yok, yok....

    su fotograflarda bana kalirsa pek hos degil. taniki gulup eglenebilir bir komutan ama bu sekilde bu halde degil abi agirligin olacak.
    olmali.
    1 ...
  31. 480.
  32. eski pkk destekçileriyle eğlenirken fotoğraf çektirmesi hoş olmadı.
    10 ...
  33. 479.
  34. https://galeri.uludagsozluk.com/r/1659862/+

    Komutanın yanında fotoğraf çeken, telefonu kurcalayan bir asker. Üstelik komutan dediğim teğmen falan da değil orgeneral. Üstelik genelkurmay başkanı.
    6 ...
  35. 478.
  36. https://galeri.uludagsozluk.com/r/1659654/+

    O yanındaki adam bir zamanlar PKK ile türkü söylüyordu. Çıldıracağım!
    13 ...
  37. 477.
  38. 476.
  39. Bence savunma bakanlığı koltuğunu hak etti artık.
    1 ...
  40. 475.
  41. 474.
  42. türk tarihinin kendi makamında esir düşen tek komutanıdır.

    kendisinin yerinde ilker başbuğ olsaydı acaba nasıl davranırdı? kendine bunu sorup "aynı şekilde davranırdı" diyen tek kişi yoktur bu ülkede, başbuğ'u sevsin veya sevmesin. biraz kararlı olup beylik silahının ve omuzlarındaki rütbenin sebebini anlasaydı belki yüzlerce vatandaşımız hayatta olacaktı.

    bana göre darbe gecesinin en büyük kaybedenidir hulusi akar. kızmıyorum, acıyorum.
    0 ...
  43. 473.
  44. düğünüme davet etmek istediğim sayın genelkurmay başkanım.

    eminim beni kırmayacaktır.

    edit: sayın bakanım demeliymişim.
    3 ...
© 2026 uludağ sözlük