Helal olsun komutanıma, hayırlı olsun. Milli Savunma diyoruz, kim gelebilir? Asker kökenli birisi gelebilir. En büyüğü geldi. ABD ile mücadelede çığır açanı geldi.
Acaba gkb görevine devam mı edecek yoksa etmeyecek mi, etmez de ismail Metin Temel gelirse tam şampiyonlar ligi gibi olur kadro. Suriye'nin kuzeyini çok yakında paramparça ederiz.
Yeni milli savunma bakanımız, çok yerinde, çok doğru.
gerek erdoğan'ın sözünden çıkmaması gerek rehin alınması gibi olayların getirdiği prestij, itibar kaybı sonucu; ordu ve komutanları tarafından -vatanın değilde akp'nin çıkarlarını düşünen- emirleri umursanmayacak gibi bir his var içimde. hatta arkasından kıs kıs gülüyor bile olabilirler.
bu adamın uğradığı prestij kaybına şu ana kadarki genelkurmay başkanlarından herhangi biri uğrasaydı istifa edeceği kesin de çoktan intihar bile ederdi diye düşünüyorum.
Sırf başında örtü var diye annelerin evladının yemin törenine bile gidemediği günlerden, Genelkurmay Başkanımızın ve komutanlarımızın salavatlar eşliğinde bayram namazında milletimizle bayramlaştığı günlere geldik.
erdoğan; 24 haziran'dan sonra ilk ziyaretimi azerbaycan'a yapacağım diyor. yani imalı olarak ben seçileceğim demeye getiriyor, bu genelkurmay başkanı da alkışlıyor...
akp milletvekili misin be adam, bu neyin şakşakçılığı? anlaşılıyor ki bu seneki ağustos ayı yaş toplantısında çok kişiler akp'de meşru siyaset yapmaya zorlanacaklar...
cumhuriyetin bugüne kadar gördüğü en tuhaf genelkurmay başkanı. Kim düğüne çağırsa aksatmadan katılım gösteriyor. Gerçi 15 temmuz 2016 darbe girişiminde de generallerin düğünlerde alıkonulmasına şaşmamak lazım.
Bugünde bir zamanlar megri megri söyleyen ibrahim tatlıses ile birlikte yaylalar türküsünü söylerken poz vermiş. Tam bu esnada arkasındaki askerin televizyon ünlüsü görmüş şekilde rahat tavırları, özçekim yapmaları filan ayrı trajikomik mesele. Bir zamanlar orgeneral dedin mi, en asarım keserim diyen tiplerin bile ayaklarının bağı çözülürdü. Korkudan hıçkırık tutanlar, bayılanlar olurdu. Ulan albay görünce bile heyecanlanan askerler diye bilirdik kendimizi. Meğer artık orgeneral birini bile bu kadar rahat tavırlar ile karşılayabiliyoruz.
Olm ben sivil halimle bu adamı görsem nefesim kitlenir mala bağlarım lan. Adam koskoca Genelkurmay başkanı. Sen ne cesaret adamın tepesinde selfie çekiyon. Öttürürler lan adamı öttürürler.
Edit:he yarram he senin antimilitarist kişiliğini sikim ulan askerlik biteli 10 sene olmuş Halen daha televizyonda rütbeli gördüm mü dikkat çekip esas duruşa geçiyorum pezevenk.
türk tarihinin kendi makamında esir düşen tek komutanıdır.
kendisinin yerinde ilker başbuğ olsaydı acaba nasıl davranırdı? kendine bunu sorup "aynı şekilde davranırdı" diyen tek kişi yoktur bu ülkede, başbuğ'u sevsin veya sevmesin. biraz kararlı olup beylik silahının ve omuzlarındaki rütbenin sebebini anlasaydı belki yüzlerce vatandaşımız hayatta olacaktı.
bana göre darbe gecesinin en büyük kaybedenidir hulusi akar. kızmıyorum, acıyorum.