Herhalde 1950 lerden sonra gelmiş milli iradeye teslim olmuş ilk genel kurmay başkanı. iktidar olmadan iktidarları yönetmeye alışmış jakoben Kemalist kesime fırsat vermediği için sevilmez.
Gelmiş geçmiş en tırt genel kurmay başkanlarından biri. Diğerleri de zaten son 6 seneyi kapsıyor.
Videoyu izleyin. Bu adam bunlara izin verdiği için harbiye nin yüz karasıdır. O harbiye bir gün sike sike yeniden kurulacak. ittihat ölmedi. Bu ülkede o sarıklı pezevenklerin anasını ağlatana kadar mücadele sürecek.
istese bir gecede tüm 15 Temmuz sorularını cevaplayıp, ülkenin şerefini kurtarabilecek tek adam.
Sen askersin yahu asker, harbiyeli siyasete bulaşır mı?
Kodumu oturtan genelkurmay başkanı değil ya o yüzden sevilmiyor. Yoksa çıksa hükümete aba altından sopa gösterse sübliminal mesaj verse göklere çıkartılırdı. Böyle de yavşak bir milletiz.
Neden kol kirilir yen icinde kalir?
Neden bas yarilir, fes altinda kalir?
Neden? Cunku itibar diye bir sey var. Esin, dostun, cocugun disarda bi bok yer. Ortayi bulursun, ses etmesin. icerde ebesini sikersin, kulagini kopartirsin.
Bir asker dayak yiyecekse, onu yine bir asker dovecek. O asker de fasli, amerikali olmayacak. Bir genelkurmay baskani cikip da astini sikayet edemez. Cezayi baskasina birakamaz. Tankina tufegine bile ceza veren bir ordu bu. Turk halki komple askerdir eyvallah, ama uniformali bir asker halktan kemerle dayak yerken, sen cikip o askeri once ben sikerim, kimseye dokundurtmam, o kamuflaj benim namusumdur siz hayirdir bi dakka diyememissen.. sen aah. Olmekten beter muamelemi yok orduda, ooh be gotu kurtardik durusuyla nereye. itibar nerede.
Ordunun icine zehir sizmis. Guvensizlik, cephelesme almis yurumus. Devletten baska 3bin yillik kurumumuz mu var, ordu bu askeriye.
Kumpas, darbe derken ordu samaroglani oldu pasam. Bir ayda 4kere zehirlenme nedir. Mete hani, oguz kagani unutmayin, orduyu hizaya sokun, ite gote laf vermeyin. Demir gibibir turk ordusu. Goz bebegidir.