izledikçe tıp bilgileri bile öğrenebilirsiniz. * ama illa her bölümde lumpus hastalığı olmak zorunda mı yahu? paso lumpus paso lumpus.. koy biraz fıtık ne bileyim işte tedavi edemesinler sonra greg house bardak çekicez deyip tedavi etsin falan. yani bizide katın olaya abi.
aynı zamanda dizilerdeki konuk oyuncular da bu kadar mı iyi olur kardeşim. bir de bizim arka sokaklar dizisindeki yardımcı oyuncuları düşününce... off gerçekten berbatlar.
hayatım da izlediğim en güzel dizilerdendir. dizi de geçen tıp kelimelerinden hiç bir şey anlamasamda izlemesi çok zevklidir.tıp okumaya falan karar verdim gregory house yüzünden.
--spoiler--
5. sezonun etkileyici bitişinden sonra, bu sezon finalinin beklentisi yüksekti. Göçük altının kasvetiyle başlayıp, kasvetli devam etti bölüm. Cuddynin sen loosersına varan konusmasıysa pik noktası oldu. Çıkmaza giden bi insan izledik 40 dk. Ağlama noktasına geldik. Bitti denen anda, intiharın bile olabileceğini düşündüğümüz anda, son 3 dakikada aşk sahneyi olumluya çevirdi ve housea daha az üzülerek bir sonraki sezonu beklemeye başladık. 5.sezon son dakikalarıyla üzerken, 6. sezon sevindirmiştir. Bu sezon finalinde tek eksik müzikti bence. As tears go by nasıl yakışmıştı geçen yılki sona.
--spoiler--
Eylülde yine güzel bir sezon bizi bekliyor eminim.
bu kadar az mekan görüntüsü, bu kadar az karakter ve üstelik bir çok jargon kullanımına rağmen gelmiş geçmiş en iyi dram dizilerinden biridir. * tarihe kült olarak kazınacaktır.
dikkat buradan sonrası spoiler içerebilir.
House M.D. geçirdiği bir kaza nedeni ile bacağı aksamış son derece zeki bir doktordur. altı sezon boyunca temel mottosu " everybody lies" tır. etrafındaki herkese laf sokar ama makuldür.herkesin yalanlarını bir bir ortaya çıkarır. tüm karakterler House' tan etkilenir ve ortaya bu muhteşem dizi çıkar. 6 yıldır hiç bir bölümünde sıkılmamışımdır. her bölümde senaristlere biraz daha hayranlık duymuşumdur. ama bazı bölümleri vardır ki beni benden almıştır. 4. sezon final, 6. sezon uzun açılışı* ve 6. sezon finali.
dizi yokluğunda başladığım, şimdiye kadar izlemediğim için kendime küfrettiğim dizi. insanın doktor olası, onların dediklerini anlayası gelir. diyalogların çoğu anlaşılmasa da dizi sürükleyiciliğiyle kendine bağımlı eder. house amcanın klinikteki hastalara verdiği cevaplar dizinin en güzel yerleridir. kesinlikle izlenmesi gereken bir dizidir.
bir de tnt 2.sezonunu her gece 00.30'da veriyor, ilgilenenler için...
gencken gecirmis oldugu bir hastalik sebebiyle on bacak kasinin tamamini kaybeden dr house, agri kesici olan vicodin bagimlisidir. ozellikle analasamayacak hastaliklari cozme konusunda uzman olan house, cok basarili bir doktor olsa da herkesi cileden cikartan simarik bir cocuk gibi davranir... bu diziyi hem eglenceli, hem enteresan, yapar... gittikce house'in kafasinin icine girdigimiz dizi, gercek bir hayat hikayesinden alintidir.
5X12 de House'un bilgisayar başında bir şeyler yazdığı sahnede,klavyeye bakarak yazması neden beni hayal kırıklığına uğrattı ve neden ilgimi çektiğini sorguladığım dizi,House isen bakmayacaksın klavyeye yazarken düşüncesi var.
wilson ve house arasındaki mükemmel diyaloglar, ince espriler, laf sokmalar vs.. diziyi asıl ayakta tutan temellerdir, onun dışında, cuddy'nin kadınsılığı, çekiciliği, ooyyşh aman allahım...
6 sezondur takip ettiğim dizidir. house denilen zeka küpü kendi iç savaşlarında pek zeki davranamayıp iç denge problemi yaşamaktadır. ama kurduğu cümleler ve sözcüklerle yaptığı dans bizi kendimizden alır.