house md

entry814 galeri78
    339.
  1. kullandığı şarkılarla gönlümü fetheden dizi. son bölümde(7x12) (bkz: how to fight loneliness) isimli yine harika bir şarkı çalmıştır.
    1 ...
  2. 338.
  3. 7x12 itibariyle wilson'a kız ayarlamaya çalışarak beni çok güldürmüştür. hele wilson'ın alerjisini arttırmak için evine bıraktığı otu camdan atarken kediye de atla diye camı göstermesi çok komik bi sahneydi...
    4 ...
  4. 337.
  5. 3x16 nın sonu yarmıştır. * bazı önyargılarımı düşünmeme sebebiyet veren dizi.
    1 ...
  6. 336.
  7. 8. mevsimi yaklaştıkça soru(n)lara yol açan dizidir. şöyle ki;

    house'u nbc yapmakta ama fox yayınlamaktadır. böylece nbc fox'tan para almakta... 7. mevsim sonunda iki taraf arasındaki sözleşme bitecek. nbc kendi yapımı olan ve çok çok izlenen diziyi kendisi yayınlamak isteyecektir. fox buna karşılık kesenin ağzını iyice açmak zorunda kalacak. aslında bu bile yetmeyebilir çünkü nbc reklam gelirlerinden bile daha çok para kazanacaktır. işin prestiji ve izlenirliğini katarsak fox'a sanırım "beter ol" diyeceğiz.

    (bkz: allah belani versin fox tv)
    1 ...
  8. 335.
  9. Tıp fakültesinde ders olarak gösterilmesi gereken dizidir. Hatta hocalar bile izlesin.
    1 ...
  10. 334.
  11. 7. mevsim 10. bölümle eskileri anımsatmıştır.

    ---spoiler---

    gregory house, lisa cuddy'nin kızını; kreşe alınsın da cuddy mutlu olsun diye; köpek eğitir gibi eğitmiştir. kız da sorulduğunda ispiyonlamamıştır. o yaşta çocuğu da kendine benzetti house. yeni bir sosyopat yetişiyor.

    ---spoiler---
    1 ...
  12. 333.
  13. 7.sezon bölüm 9 tam anlamıyla bombadır. ibretlik bir bölüm olduğu kadar eğlencelidirde.

    --spoiler--
    taub hayatın gerçekliğini uzun zaman sonra yaşamış olsada, gerçekler acıdır, ve çoğu zaman acıtır teorisinin doğruluğu bir kere daha ortaya çıkmıştır. house yemek esnasında cuddy nin annesine uyku ilacı vererek yarmış, kankasınada aynı işlemi yaparak hiçbir zaman değişmeyeceğini tescillemiştir.
    --spoiler--
    2 ...
  14. 332.
  15. tnt'nin salak saçma saat seçimine rağmen uykusuz kalınmaya değecek kalitedeki dizi. adamlar yapmışlar helal olsun.
    2 ...
  16. 331.
  17. tnt'nin gecenin 00:30'una şutlayarak çalışan takipçilerini mağdur ettiği bir nevi tıbbi dedektiflik dizisi.
    3 ...
  18. 330.
  19. 2 aya değdi lan..

    --spoiler--

    o nası bi tren sahnesidir öyle.. ilk anda göt kaslarımdan kaş kaşlarıma kadar hepsi kasıldı.. hiii anlatılmaz izlenir..

    --spoiler--
    4 ...
  20. 329.
  21. 2 aylık aranın ardından beklenen ekstra patlamayı yapmamış olsa da ortalamanın üstünde bir bölümle* karşımıza gelmiştir.

    --7x09 spoiler--
    belki de en heyecanlı bölüm açılışı,

    cuddy'nin fantastik anası,

    taub'un billboard yıldızı olması,

    house'un taub'un billboard yıldızı olmasıyla geçtiği taşaklar ve hitler esprisi,

    taub'un karısına boşanmayı teklif etmesi,

    bölümün sonuna doğru taub'un kendi yüzünün bulunduğu billboard'u boya yağmuruna tutması,

    ve elbette son sahnede house'un önünde viski şişesiyle televizyon izlerkenki gülümsemesi ile akıllarda yer etmiştir.
    --7x09 spoiler--
    3 ...
  22. 328.
  23. güzel dizi ama hiç heycanlı değil. yani şimdi supernaturalde böyleydi. bir bölümde bir olay oluyor diğerinde o olayla ilgili hiç birşey yok. mesela hasta bölüm sonunda kesin iyileşicek. yani bunu bilmek kötü. ne bileyim hani ben şimdi ilk bölümdeki kadını merak ettim ne oldu diye. hem o prison breakde oynamıştı neyse. sonuç olarak bu sabah ilk sezona başladım 5. bölümü izlesem mi diye süpheliyim. yine bir hasta yine sonunda o hasta iyileşicek yine dr. house iş başında olucak falan filan.

    edit: fringe daha güzel bence.
    edit2: house m.d. o kadar da kötü değilmiş. ya neyse lan ben bişe demiyorum.
    1 ...
  24. 327.
  25. 326.
  26. dandik pratisyenin aklına gelmeyecek tedavi ve teşhis yöntemleri kullanır.
    pratisyen doktorlardan kasıt ülkemizdekiler ise pek teşhis koyabildikleri de söylenemez. uzman olanları bie doğru düzgün teşhis koyamıyorken pratisyenden ne bekleyebiliriz.
    1 ...
  27. 325.
  28. bütün pratisyen doktorların koyabilcegi teşhisleri itin götunden cikariyomuş gibi gösteren dizi.
    3 ...
  29. 324.
  30. 323.
  31. 6 sezon house izleyen doktorluk yapabiliyor.
    3 ...
  32. 322.
  33. bu güzel diziyi izleyen türk doktorları ,kadının bademciği yerine rahmini alarak kadının ilerde olası rahim kanseri riskkini ortadan kaldırmışlardır. yaşasın dr.house .
    1 ...
  34. 321.
  35. kazagi cıkarma geregi duymadan steteskopla muayene edebilen doktor.
    2 ...
  36. 320.
  37. 3 ay sonunda kendisiyle senkronize hale gelebildim* ve house un son haliyle ilgili benim açımdan sıkıntı yok. zaten içim gidiyordu "ya cuddy ye başkasını bulurlar" diye, bilakis go kartlı sahnede house un kendisine "that's my girl" lafını söylemesini bile görebildik.

    - i lobe you

    artık hasta-doktor-hastalık üçgenini iyi aktaramıyormuş, senaristlerde sıkıntı varmış. şiddetle karşı çıkıyorum. zira ben 2. sezonun ortasında sıkılmıştım bu üçgenden na şurda;

    (bkz: house md/#9683715)

    "house hasta adamdır, ne öyle sevgi kelebeği" filan... ulan sadist, bıkmadın mı taptığın herifin 6 yıldır düştüğü durumlara, hiç mi acımıyorsun. house un 6. sezon başında tedaviye kendi rızasıyla gitmesine gıkını çıkarmıyorsun, herif daha çekilebilir hale kendini getirip cuddy ye kavuşunca "olur mu öyle yea"... ulan herife 1 sezonluk mutluluğu bile çok görüyorsunuz lan. o değil de lucas ibnesi niye hasır altı edildi onu anlamadım. house u geçtim, o intikamı feci aldı da **
    wilson a aldıraydınız o flat ekranın intikamını.

    son not: dizinin 1 numaralı adamı wilson'dır. ben böyle arkadaş görmedim. ancak kafamın basmadığı şey para bu ikilide bok gibi. nasıl para kaldırıyorlarsa artık doktorluktan...
    2 ...
  38. 319.
  39. bir süre izledikten sonra insanın kendisini bişeyler biliyormuşta doktor olmuş zannetmesini sağlayan dizidir *
    2 ...
  40. 318.
  41. Sezon finalleriyle aşmış, bitirmiş, ekran başına kilitlemiş dizi.

    Her bölüm ayrı keyfi ama ah o finaller yok mu...
    2 ...
  42. 317.
  43. 316.
  44. aşmış dizi karakteri gregory housenin lead rolü üstlendiği dizi.
    2 ...
  45. 315.
  46. house karakterinin tespitleri inanılmazdır. sezon 5 bölüm 14 ten ufak bir replik bunu kanıtlıyor bence.

    --spoiler--

    House : People act in their own self-interests. You're all here because you're happy to be here. At least `cause it's your best option.

    Kutner : I'm here `cause I want to help people.

    House : No, you're here because it makes you feel good to help people. Taub and Foreman are here because they've got no other viable choices. And Thirteen is desperate to make her life matter before it's over.

    Taub : So... you're happy to be here?

    House : Does it show?

    --spoiler--
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük