7x12 itibariyle wilson'a kız ayarlamaya çalışarak beni çok güldürmüştür. hele wilson'ın alerjisini arttırmak için evine bıraktığı otu camdan atarken kediye de atla diye camı göstermesi çok komik bi sahneydi...
8. mevsimi yaklaştıkça soru(n)lara yol açan dizidir. şöyle ki;
house'u nbc yapmakta ama fox yayınlamaktadır. böylece nbc fox'tan para almakta... 7. mevsim sonunda iki taraf arasındaki sözleşme bitecek. nbc kendi yapımı olan ve çok çok izlenen diziyi kendisi yayınlamak isteyecektir. fox buna karşılık kesenin ağzını iyice açmak zorunda kalacak. aslında bu bile yetmeyebilir çünkü nbc reklam gelirlerinden bile daha çok para kazanacaktır. işin prestiji ve izlenirliğini katarsak fox'a sanırım "beter ol" diyeceğiz.
gregory house, lisa cuddy'nin kızını; kreşe alınsın da cuddy mutlu olsun diye; köpek eğitir gibi eğitmiştir. kız da sorulduğunda ispiyonlamamıştır. o yaşta çocuğu da kendine benzetti house. yeni bir sosyopat yetişiyor.
7.sezon bölüm 9 tam anlamıyla bombadır. ibretlik bir bölüm olduğu kadar eğlencelidirde.
--spoiler--
taub hayatın gerçekliğini uzun zaman sonra yaşamış olsada, gerçekler acıdır, ve çoğu zaman acıtır teorisinin doğruluğu bir kere daha ortaya çıkmıştır. house yemek esnasında cuddy nin annesine uyku ilacı vererek yarmış, kankasınada aynı işlemi yaparak hiçbir zaman değişmeyeceğini tescillemiştir.
--spoiler--
güzel dizi ama hiç heycanlı değil. yani şimdi supernaturalde böyleydi. bir bölümde bir olay oluyor diğerinde o olayla ilgili hiç birşey yok. mesela hasta bölüm sonunda kesin iyileşicek. yani bunu bilmek kötü. ne bileyim hani ben şimdi ilk bölümdeki kadını merak ettim ne oldu diye. hem o prison breakde oynamıştı neyse. sonuç olarak bu sabah ilk sezona başladım 5. bölümü izlesem mi diye süpheliyim. yine bir hasta yine sonunda o hasta iyileşicek yine dr. house iş başında olucak falan filan.
edit: fringe daha güzel bence.
edit2: house m.d. o kadar da kötü değilmiş. ya neyse lan ben bişe demiyorum.
dandik pratisyenin aklına gelmeyecek tedavi ve teşhis yöntemleri kullanır.
pratisyen doktorlardan kasıt ülkemizdekiler ise pek teşhis koyabildikleri de söylenemez. uzman olanları bie doğru düzgün teşhis koyamıyorken pratisyenden ne bekleyebiliriz.
bu güzel diziyi izleyen türk doktorları ,kadının bademciği yerine rahmini alarak kadının ilerde olası rahim kanseri riskkini ortadan kaldırmışlardır. yaşasın dr.house .
3 ay sonunda kendisiyle senkronize hale gelebildim* ve house un son haliyle ilgili benim açımdan sıkıntı yok. zaten içim gidiyordu "ya cuddy ye başkasını bulurlar" diye, bilakis go kartlı sahnede house un kendisine "that's my girl" lafını söylemesini bile görebildik.
- i lobe you
artık hasta-doktor-hastalık üçgenini iyi aktaramıyormuş, senaristlerde sıkıntı varmış. şiddetle karşı çıkıyorum. zira ben 2. sezonun ortasında sıkılmıştım bu üçgenden na şurda;
"house hasta adamdır, ne öyle sevgi kelebeği" filan... ulan sadist, bıkmadın mı taptığın herifin 6 yıldır düştüğü durumlara, hiç mi acımıyorsun. house un 6. sezon başında tedaviye kendi rızasıyla gitmesine gıkını çıkarmıyorsun, herif daha çekilebilir hale kendini getirip cuddy ye kavuşunca "olur mu öyle yea"... ulan herife 1 sezonluk mutluluğu bile çok görüyorsunuz lan. o değil de lucas ibnesi niye hasır altı edildi onu anlamadım. house u geçtim, o intikamı feci aldı da **
wilson a aldıraydınız o flat ekranın intikamını.
son not: dizinin 1 numaralı adamı wilson'dır. ben böyle arkadaş görmedim. ancak kafamın basmadığı şey para bu ikilide bok gibi. nasıl para kaldırıyorlarsa artık doktorluktan...
House : No, you're here because it makes you feel good to help people. Taub and Foreman are here because they've got no other viable choices. And Thirteen is desperate to make her life matter before it's over.