çok büyük konuşmayayım ama 7x16'nın bitiş sahnesi belkide şu zamana kadarki dizideki en iyi bitiş sahnesidir. atlayıp havuzdan çıktıktan sonraki replikleri beni benden almıştır.
-what do you do when you win?
-party!
-what do you do when you lose?
-party harder!
7x16 bölümüyle 'biz daha iyisini yapana kadar en iyisi bu' lafını hatırlatmış harika bölümlere sahip dizidir. bitince napacağız dedirtir her bölümünde.
bir dizi düşünün 7.sezona gelsin ve gün geçtikçe üzerine bir şey katsın. daha s07e15'in şokunu üstümden atlatamadım ki s16'da daha şükelasıyla karşılşayım. house epeydir ağlatmıyordun beni. off.
house kendini boşluğa bırakmadan önce gülümserken onunla beraber yüzüm gülüyor ama içim ağlıyordu. ardından da kendini boşluğa bıraktıktan sonra gözlerimi kapadım ve '' her şey bitti, bundan sonraki bölüm de son bölüm olur ve artık cenazesini kaldırırlar '' diyordum. evet bunu 2 saniye içinde düşündüm ama dayanamdım açtım. house aşağıya doğru düşerken kalbimi deyim yerindeyse patlayacak gibi oldu, dayanamadım açtım. havuza atladıktan sonra sıçrayan su damlaları sanki yüzüme vurdu ve bir kabustan uyandım, gözlerim yaşlı.
--spoiler 7x16--
An itibariyle harika bir bölüm olmuş. 15'i beğenmiştim ama ardı ardına büyük büyük bölümler yapması iyice koparmıştır diziyi. koparmıştır derken harika yani.
Masters çocuğa sulanınca bende bir kopma oldu. chase'in foreman ile dalga geçmesi başta ve sonrasında herkesin birbirine bir south park bakışı atması.*
House'un Vicodin alınca daha çok zeki olmasını gerçekten öne çıkarmışlar. çoğu hastası harbiden ölmeye başlamıştı ve house daha da çok zorluk çekiyordu. şimdi ise direkt buluyor helal olsun.
bölümün en epic anı bence havuza atlaması değildi. ne bileyim house'un zaten intahar etmeyeceğini biliyordum. en epic anı herkes aortu kesip kan fışkırdığı sırada chase'in yarayı dikmesi ve sonra herkesin çok heyecanlanması fakat house'un orada bir şey hissetmemesi. Sanki bana patlamasını bekliyormuş havası verdi. adamın bütün hayatı sönmüş gibi. gerçekten çok ilginçti.
--spoiler--
7x16 efsanevi bir bölüm olmuş.
öncelikle bölümün başlangıcı çok güzeldi. müzik ve kamera açıları çok iyi kullanılmış.
bölümde tek hoşuma gitmeyen konu masters'ın hastaya yavşamasıydı. ama taub'un dalga geçtiği sahneler komik olmuş.
özellikle:
"-benim prefrontal korteksim de
biraz uyarıldı." dediği yer kopardı.
eklemeden duramam: https://galeri.uludagsozluk.com/r/121011/+
bu nasıl bir gıdıktır abi. her bölümde 10 defa bu iğrenç görüntüyle karşılaşmak zorunda mıyız. kaç senedir paraya para demiyorsunuz. şöyle eli yüzü düzgün bir kız oynatamıyor musunuz ya.
--spoiler--
7x15 gözümde sezonun en iyi bölümüdür hatta house tarihinin en iyi bölümleri arasına girmiştir şimdiden. house un bastonuyla zombi chase in kafasını uçurduğu sahne nedir hacı öyle ya da yine house un come on get happy diye inlettiği sahne. gözler görselliğe doydu remen bu bölümde.
--spoiler--
7x12 ve 7x13'deki film göndermeleriyle yarmış dizidir. önce foreman'ın taub'a verdiği çok ağır the usual suspects spoilerı, bi sonraki bölümde house'un pulp fiction göndermesi... çok yaşayın e mi.
olivia wilde diziden ayrılmamıştır. ilginç bir çekiciliği olan güzel yıldız hala dizi kadrosunda görünmektedir. dizide "thirteen" yani onüç olarak anılmaktadır.
adını bilmiyorum orda kadın doktorlardan biri vardı.çok güzeldi ve rolü çok iyi yapıyordu.o gittikten sonra onun yeri pek doldurulamadı.ama güzel dizidir.alternatifleri için;
(bkz: dexter)
(bkz: the walking dead)
7. sezon 15. bölüm itibariyle diğer dizilere filmlere göndermeleriyle mutlu etmiş dizidir. konu açısından ise zaten böyle olacağı belliydi senaristlerin anakonusunda yaratıcı bir şey yoktu.
bununla beraber hemşireleri Silent hill'e gönderme yapıyorlarmış gibi de anladım. Yani en azından o mekanik hareketlerle dolaşan hemşireleri görünce ilk aklıma silent hill geldi.
sherlock holmestan esinlenilmiş dizi. tıp konulu diğer dizilerin aksine ayakları yere basan bir yapımdır. ince espriler, derin gözlem detaylarıyla hiç sıkmaz.
--spoiler--
7x13 ile uçmuş dizidir, beni tek hayalkırıklığına uğratan durum cuddy ile house un beklenen kısa süreli ayrılığının zank diye tek bir bölümde açılıp kapatılması. bana kalsa sevgi pıtırcıkları olsunlar da böyle bir oldu bitti durumu da hiç yakışmadı diziye.
--spoiler--
13.bölümü itibariyle çok kral bir dizi olduğunu bir kere daha kanıtlamış dizidir.
bu bölümle birlikte düşündüm de "house'u izlemesi güzel gayet güzel ama gün içersinde böyle bir tiple karşılaşsam ne olurdu acaba nasıl katil olurdum ?". Gerçekten anti-kahramanların kralı kendisi.
benim en beğendiğim yabancı dizidir. dizi ismini başkarakter olan house'tan almaktadır. her bölümü ayrı bir güzel ve heyecanlıdır. her bölüm bitiminde en beklenmedik şeylerin olması insanı kendine hayran bırakır.