4. sezonunda ekip değişim sürecini iyi atlatmış, yine de tüm bir sezonu bu konuda feda ettiği söylenebilecek dizi. buna rağmen bu sezonun 15. bölümüyle çok net bir şekilde o ana kadar ki en güzel bölümünü sunduğu da iddia edilebilir.
bir türlü ordakilerin doktor olmadığına inanamadığım dizi.hatta emmy izlerken hugh laurie yi gördüğümde bile doktor olduğu fikri baskındı.adamlar yapmış ya.
öncelikle; http://fizy.com/#s/1m8647
--sezon 7 bölüm 8 small sacrifices--
oldukça anlamlı ve etkileyici bir bölüm olmuştur. house, cuddy'nin bir yalanını düğünde ortaya çıkardığında cuddy'nin o yara almış hâli, gidişi..house ile birlikte benim de içimi yakmıştır. rasyonalizme karşı savaşan hisler ve inançların üstün geldiği bir bölüm izlemiş olduk. bir yandan rasyonalist tavır için adamın içine oturan beylik laflar duyduk house'tan:
ekibin dürüstlük meleğinin; house hastaya ve kendisine inançlarından dolayı "idiot" olduklarını söyledikten sonra house'a "bütün inançlar mı aptalca?" diye sorunca "ayrım gözetmeksizin her duruma aynı şekilde uygulanmaya çalışıldığı sürece, evet" yanıtını almasındaki gibi..tabii burada dogmalaşan inançları eleştirmiştir. sonrasında hasta ile kızının yaptığı konuşma inançların yararlı da zararlı da olabileceğini; bunun inançtan inanca, insandan insana ve durumdan duruma nasıl değiştiğini dramatik bir konuşma sahnesiyle göstermiştir. fakat yine de son noktayı koyan hasta olmuştur: "inanç tartışılacak bir şey değildir."* demiş, house'a ve bana ikinci tokat etkisini yaratmıştır.
yine..bölümden chase'in kızlar üçer üçer götürmesine imrenerek bakmış ve foreman'ın mağrurluğuna eşlik etmişizdir. taub'un karısıyla olan ilişki sorunlarında karısına haklısın demiş ve taub'a dönüp bakınca nasreddin hoca misali "sen de haklısın" demişizdir. dürüstlük meleğimizin dürüstlüğü yayma misyonunu gerçekleştirmesini şaşkın bir şekilde izlemişizdir. wilson'ın sam'le tartışmasında ne kadar aptalca davrandığını yerimizde sinirlenerek takip etmiş ve house kendisine "what a moron" dediğinde sesimiz oldu için teşekkür etmişizdir. vs. vs.
--spoiler--
--spoiler--
S04E15 bölümü takdire şayan bir bölüm olmasının yanısıra serinin farklı bir konsept işleyen nadir bölümlerindendir. ha bir de bu bölümündeki otobüste yaşananları canlandırma sahnesiyle atla gel şaban filmiyle fazlasıyla benzerlik gösterir.
--spoiler--
Huysuz, ukala, çekilmez, asosyal, saplantılı ve aynı zamanda dahi bir doktortur. teşhis konulması zor hastalıklar ve bu konuda eğitilmek için özenle seçilmiş genç doktorlar...Yalnızca Dr. House’un zekasına hayran kalmayacaksınız aynı zamanda insan anatomisine bambaşka bir gözle bakacaksınız.
perşembe günleri 22. 15 de tnt de yayınlanmaktadır. tavsiye edilir.
her bölümde ilginç bir tıp vakasının işlendiği güzel bir dizi. en eğlenceli yanı ise karakterimiz doktor house beyfendinin enteresan vakalar yerine klinikte çalışırken bakmak zorunda kaldığı hastalara verdiği tepkilerdir.