7x19'da 13'ün dönüşünü ve parlamasını beklerken Masters üzerinde dönen bir bölüm ile bizlere sürpriz yapmıştır. Ha fena mı olmuştur, bence hayır, ben sevdim.
7x19 bir yansıma gibi. hatta insanın kariyeriyle ilgili aylardır kafasına takılani doğrumu yaptım yanlış mı yaptım sorusunu kendisine sormasını ve bir türlü cevap alamamasının cevabını vermiş bölüm. evet cevabımı aldım.
5x19'da değişik bir bölüm olmuş. 10 dakikadır izliyorum sadece hastanın gözünden kamera çekimi var çok beğendim şahsen. sanırsam dizinin kalan kısmı da böyle devam edecek. demek istediğim 7 sezon ki hala devam ediyor bu dizi tutulmuş bir şekilde kendini beğendiriyor. helal olsun yani adamlara. ama bir de türk dizilerine bak. komik. pardon ne komiği lan.
7x18'le birlikte 13'ün diziye dönmesini sevinçle izlediğim dizi. güzel olmuştur hoş olmuştur. Lakin Masters ne olacaktır bu durumda, cuddy'nin bu konuya yorumları, wilson'ın durumları falan fıstık, bekleyip göreceğiz artık.
Şu an 7. sezonu oynayan dizidir. Dizide Dr. Gregory House ve ekibinin her bölümde bir hastalığı teşhis koyup tedavi etmesi işleniyor. Benim çok severek izlediğim dizidir.
Bölümün harika, nefes kesici, muhteşem olması bir yana. Aldığım duyumlara göre. Bir dahaki bölüm 3 hafta sonra gelecek imiş ve 13 geri dönecek imiş. inanmayanlar için gelsin bu video; Nerede kaldın seeeen olivia wilde * http://www.youtube.com/watch?v=B0mWP2qFTic
---spoiler--- taub'a yapılan 5 yaşında çocuk muamelesi ve taub'un suratındaki ifade defalarca izlenecek ve her seferinde kahkahalar attıracak cinstendir. monster truck mevzuû şimdiye kadar neden düşünülmedi merak etmekteyim. house'un önde, takımının arkadaki hâlleri çok eğlenceliydi.
ve asıl bomba! greg house artık resmen evli bir erkektir. hem de sözlerle anlatılmaz biriyle.
---spoiler---
hepimizin delicesine özlediği thirteen yani 13'ün, 11 nisandaki bölüm ile geri döneceği dizidir. ayrıca buna paralel olarak masters da diziden ayrılacaktır.
oh be...
vicodinsiz house hiç çekilmiyordu. "yeter be" dedirteceği sırada imdada yetişti.
edit: yok lan dedirtmezdi "yeter be" diye ama; hafiften bi eğğhh başlamıştı...
7x16'sı iyi olan ama bugüne kadar ki en iyi bölüm 7x15 olan dizidir. izlemeyenlerin acilen izlemeye başlaması gereken dizidir aynı zamanda. her gün çapanın önünden geçip kendi okuluma giderken beni kendi bölümümden soğutan dizidir.