house md

entry814 galeri78
    389.
  1. gelecekte bacağımın öyle olacağını bilerekten " belki günün birinde bende house gibi zeki olurum" düşüncesi aşılayan muazzam dizi.**
    2 ...
  2. 388.
  3. 387.
  4. --spoiler--

    7x19'da 13'ün dönüşünü ve parlamasını beklerken Masters üzerinde dönen bir bölüm ile bizlere sürpriz yapmıştır. Ha fena mı olmuştur, bence hayır, ben sevdim.

    --spoiler--
    1 ...
  5. 386.
  6. 7x19 bir yansıma gibi. hatta insanın kariyeriyle ilgili aylardır kafasına takılani doğrumu yaptım yanlış mı yaptım sorusunu kendisine sormasını ve bir türlü cevap alamamasının cevabını vermiş bölüm. evet cevabımı aldım.
    1 ...
  7. 385.
  8. en kötü mevsim sonu bölümüyle 7. yılını kapatmış dizidir. 8. mevsim çekilmeyecekse şu kadarını söylüyorum: bu dizi böyle bitmez!
    1 ...
  9. 384.
  10. dizinin herhangi bir bölümünün özeti;

    house'un 1. teşhisi; hasta kötüye gider.

    house'un 2. teşhisi; hasta önce iyileşir gibi yapıp kötüye gider.

    house'un 3. teşhisi; hasta iyileşir, house'un ne kadar iyi bir doktor olduğu anlaşılır.

    burdan da anlaşıldığı gibi * diziyi güzel kılan şey hikayesi değil, küçük dokundurmaları ve diyaloglarıdır.
    2 ...
  11. 383.
  12. 5x19'da değişik bir bölüm olmuş. 10 dakikadır izliyorum sadece hastanın gözünden kamera çekimi var çok beğendim şahsen. sanırsam dizinin kalan kısmı da böyle devam edecek. demek istediğim 7 sezon ki hala devam ediyor bu dizi tutulmuş bir şekilde kendini beğendiriyor. helal olsun yani adamlara. ama bir de türk dizilerine bak. komik. pardon ne komiği lan.
    2 ...
  13. 382.
  14. ölmeden önce izlenmesi gereken muhteşem ötesi dizidir.
    1 ...
  15. 381.
  16. --spoiler--

    7x18'le birlikte 13'ün diziye dönmesini sevinçle izlediğim dizi. güzel olmuştur hoş olmuştur. Lakin Masters ne olacaktır bu durumda, cuddy'nin bu konuya yorumları, wilson'ın durumları falan fıstık, bekleyip göreceğiz artık.

    --spoiler--
    1 ...
  17. 380.
  18. 7x18'in son sahnesi güzel olan dizi.
    1 ...
  19. 379.
  20. --spoiler--

    7x18'de thirteen geri dönmüştür. görmeyeli daha da güzelleşmiş.

    --spoiler--
    1 ...
  21. 378.
  22. 7x18 uzun bir aradan sonra beklenen birşeyin bulunmuş hali. tek sıradışı olanı 13 ün geri dönmesi hoş ama itici birşeye çağrışım mı yaptırıyor ne.
    1 ...
  23. 377.
  24. Şu an 7. sezonu oynayan dizidir. Dizide Dr. Gregory House ve ekibinin her bölümde bir hastalığı teşhis koyup tedavi etmesi işleniyor. Benim çok severek izlediğim dizidir.
    2 ...
  25. 376.
  26. tamamen egodan yaratılmış bir doktorun hikayesini anlatan dizi.
    1 ...
  27. 375.
  28. 7x17 finaliyle "oha, hasiktir, yuh" gibi söylemler söyleten dizi. gerçi izlemeden önce bu yorumları okuyorsanız, büyük ihtimal etkilenmeyeceksiniz. çünkü, beklenti çıtanız yükselecek.
    1 ...
  29. 374.
  30. 7x17 final sahnesiyle ağzımı açık bırakmıştır.
    2 ...
  31. 373.
  32. Bölümün harika, nefes kesici, muhteşem olması bir yana. Aldığım duyumlara göre. Bir dahaki bölüm 3 hafta sonra gelecek imiş ve 13 geri dönecek imiş. inanmayanlar için gelsin bu video; Nerede kaldın seeeen olivia wilde *
    http://www.youtube.com/watch?v=B0mWP2qFTic
    3 ...
  33. 372.
  34. s7e17 her yönden çok güzel olmuştur.

    ---spoiler---
    taub'a yapılan 5 yaşında çocuk muamelesi ve taub'un suratındaki ifade defalarca izlenecek ve her seferinde kahkahalar attıracak cinstendir.
    monster truck mevzuû şimdiye kadar neden düşünülmedi merak etmekteyim. house'un önde, takımının arkadaki hâlleri çok eğlenceliydi.

    ve asıl bomba!
    greg house artık resmen evli bir erkektir. hem de sözlerle anlatılmaz biriyle.
    ---spoiler---
    2 ...
  35. 371.
  36. hepimizin delicesine özlediği thirteen yani 13'ün, 11 nisandaki bölüm ile geri döneceği dizidir. ayrıca buna paralel olarak masters da diziden ayrılacaktır.
    1 ...
  37. 370.
  38. oh be...
    vicodinsiz house hiç çekilmiyordu. "yeter be" dedirteceği sırada imdada yetişti.
    edit: yok lan dedirtmezdi "yeter be" diye ama; hafiften bi eğğhh başlamıştı...
    1 ...
  39. 369.
  40. --spoiler--
    7x16 bölümü final sahnesiyle insanı dumur eden dizi.**
    --spoiler--
    1 ...
  41. 368.
  42. --spoiler--

    7. sezonda house'un agzından cıkan "I love you" ve "I am sorry" cumlelerinden sonra bir daha aynı sevkle izleyemedigim kaliteli medikal drama dizisi.

    --spoiler--
    2 ...
  43. 367.
  44. 7x16'sı iyi olan ama bugüne kadar ki en iyi bölüm 7x15 olan dizidir. izlemeyenlerin acilen izlemeye başlaması gereken dizidir aynı zamanda. her gün çapanın önünden geçip kendi okuluma giderken beni kendi bölümümden soğutan dizidir.
    2 ...
  45. 366.
  46. 4x6 da güldürmüştür. ulan 4 sezondur izliyorum bu kadar gülmemiştim.
    2 ...
  47. 365.
  48. 7x12 de kocaman bir the usual suspects spoiler'ı veriliyor.
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük