herzevekil

entry194 galeri7
    26.
  1. albayım her zamanki gibi tam yol ileri performanstasın. maşallah. saygılar. arada uğra da kafa dağıtalım. özletme kendini. evet..
    1 ...
  2. 27.
  3. Ahhh royall azizim. Sen geceleri göz kırpan yıldız gibisin. Arada benim de boşalmaya ihtiyacım var. Biliyorsun.
    1 ...
  4. 28.
  5. inanın ki bazı şeyleri yapmak kolay değil. benim için bile. burada çok ciddi yaşanmışlıklarım,
    paylaşımlarım, edindiğim dostlar, daha da önemlisi, sevilip sevdiğim kocaman bir uludağ sözlük ailesi var.

    ahhahaaha ne paylaşımı ne dostu ne ailesi lan... iki yılda içinizden birkaçıyla topu topu üç dört
    kere mesajlaşmışımdır, o kadar. aramızdaki diyalog bundan ibaret. açık konuşacağım, sizi
    kullandım, itü sözlük'ü de aynı şekilde. bir yerlere gelebilmek için bir basamaktınız benim için. en
    yükseğe, zirveye ulaşabilmek için ayağımın altında dolanmanıza izin verdiğim çakıl taşlarından ibarettiniz. artık bitti ama. buraya kadar. sözlük yazarlığı gibi ulvi, onurlu, gururlu bir mesleğe ilk adımımı atmış bulunmaktayım. çocuklarıma, torunlarıma anlatacağım bir şeyim oldu artık; daha doğrusu olacak. en büyük olacağım. en güçlü. i hava a dream, yani sizin anlayacağınız dilde, benim bir rüyam var...
    0 ...
  6. 29.
  7. Şaka bir tarafa...

    salak mısınız lan siz ? kurdun olmadığı yere çakalların türediğini daha kaç kez söylemem gerek ?

    Zall, uludağ sözlük'ün sahibiyse, herzevekil, uludağ sözlük'ün ta kendisi. ve sizlerin aksine,
    buradan gidebilmek gibi bir seçeneği de yok. şunu demek istiyorum, sevinmeyin çakallar,
    kovulmadığım süreceği buradayım. yalnızca biraz teneffüse çıktım. hepsi bu.
    1 ...
  8. 30.
  9. Bugün boş zamanı olan yazar. ihtilaflı olduğunuz soruları getirin cevaplayalım.
    0 ...
  10. 31.
  11. 32.
  12. sokakta giderken, kendi kendime
    gülümsediğimin farkına vardığım anlarda
    insanların beni deli zannedeceğini düşünüp
    gülümsüyorum...

    gülümsüyorum-orhan veli kanık
    0 ...
  13. 33.
  14. "iki mükemmel insan asla birlikte olamaz. çünkü mükemmel kadın birinci seferde evet demez, mükemmel erkekse ikinci şansı vermez ."
    2 ...
  15. 34.
  16. 35.
  17. Atatürk’ü sevmeyenleri seveni de sevmem. !
    0 ...
  18. 36.
  19. Azizim atatürk yaşasaydı beni sever , sizi tepiklerdi. Emin olun.

    Zira kendisi yazarın , zeki , çevik ve format dahilinse hoplatanını sever.
    0 ...
  20. 37.
  21. Bırak tatavayı Atatürk'ü sevmediğini biliyoruz.
    1 ...
  22. 38.
  23. Bana bilmediğim bir şey söyleyin azizim!
    0 ...
  24. 39.
  25. hey bana bakın pasif ezikler...

    şimdi sizinle son konuşmamı yapacağım ve buradann dağılıp evlerimize gideceğiz. eğer canınız belaya bulaşmak istiyorsa elbette söylediklerimi kabul etmek zorunda değilsiniz. şu an gırtlağınıza kadar boka battığınızı, gittiğiniz okullarda ve sosyal çevrelerinizde pek de çekici bulunmadığınızı biliyorum. dışarıda yapamadıklarınızı sözlükte yaptığınızı ve dışarıda bir hamle ile yaklaşamadığınız kızlardan intikam çabanızın sözlükte hayat bulduğunu da biliyorum. o yüzden şimdi biraz sakin olmaya başlamalısınız. unutmamanız gereken, sizleri itici yapan şeyin tipiniz değil davranışlarınız olduğudur. daha sanal bir platformda bile kızlara laf sokan, onları yerli yersiz eleştiren ve en önemlisi onların seçimlerine saygı duymayan bir erkek profili çizmek sizlere ne kazandırır? ilkokulda ya da lisede de değiliz yahu... ne bu çocukça davranışlar vs.? saçlarını da çekin kızların tam olsun.
    3 ...
  26. 40.
  27. demek sevmiyormuşşun ha, tez ola boynun vurula...
    tüm hakaretleri hakediyorsundur şu durumda(!)
    imkan olsa yallah bilmem nereye...
    vayy amk, ne güzel memleketya.
    2 ...
  28. 41.
  29. Ne oldu lan yağmurcu ayağına mı bastık *
    0 ...
  30. 42.
  31. Ayağımızın altından çekilin azizim. Başka ihsan istemezük.
    0 ...
  32. 43.
  33. Tamam şimdi olgay olarak giriş yapabilirsin sözlüğe.
    1 ...
  34. 44.
  35. Ampulün tekidir. Tıpkı Yağmurcu nam acurağasının olduğu gibi... Atatürk ile sorunu olan kişi ya tarih bilmiyordur ya da kanında bir bozukluk vardır. 550 küsur sene önce istanbul'u alana rahmet okuyup, vefatının üzerinden 100 yıl geçmeyen kurtarıcımıza saydıran ve bunu bilip hâlâ devam eden kim olursa olsun kansız köpektir. Net.
    3 ...
  36. 45.
  37. bokul balçığın etrafında dolaşmam ben, dolayısıyla ayağıma basma şansın olmaz.
    kaybol şimdi.
    çapsız ve kimselerin mühimsemediği misyoner faliyetlerine çok önemli bilgiler yazıyorum edasıyla devam et.
    1 ...
  38. 46.
  39. Azizim ben atatürkçüyüm sizler kemalistsiniz.
    0 ...
  40. 47.
  41. Bilmesem konuşmam, susarım,
    Doğru bildiğimi yaparım,
    Ona buna bakmam ben sizin gibi,
    Has konuşur, tozu dumana katarım.
    1 ...
  42. 48.
  43. Ellesi ha ellesi
    Terazinin pellesi
    Kımıldama cedi can
    Yeni girdi kellesi.
    1 ...
  44. 49.
  45. yarbay kemal yazarı mı bu tanıdık geldi

    2 yıl önce den

    esen kalınız yazmış en son .

    albay Kemal di nick değiştirmiş

    hoplatmalı başlıklar açıyordu

    gitmemiş sözlükten

    ben silip gitti sanıyordum
    1 ...
  46. 50.
© 2026 uludağ sözlük