inanın ki bazı şeyleri yapmak kolay değil. benim için bile. burada çok ciddi yaşanmışlıklarım,
paylaşımlarım, edindiğim dostlar, daha da önemlisi, sevilip sevdiğim kocaman bir uludağ sözlük ailesi var.
ahhahaaha ne paylaşımı ne dostu ne ailesi lan... iki yılda içinizden birkaçıyla topu topu üç dört
kere mesajlaşmışımdır, o kadar. aramızdaki diyalog bundan ibaret. açık konuşacağım, sizi
kullandım, itü sözlük'ü de aynı şekilde. bir yerlere gelebilmek için bir basamaktınız benim için. en
yükseğe, zirveye ulaşabilmek için ayağımın altında dolanmanıza izin verdiğim çakıl taşlarından ibarettiniz. artık bitti ama. buraya kadar. sözlük yazarlığı gibi ulvi, onurlu, gururlu bir mesleğe ilk adımımı atmış bulunmaktayım. çocuklarıma, torunlarıma anlatacağım bir şeyim oldu artık; daha doğrusu olacak. en büyük olacağım. en güçlü. i hava a dream, yani sizin anlayacağınız dilde, benim bir rüyam var...
salak mısınız lan siz ? kurdun olmadığı yere çakalların türediğini daha kaç kez söylemem gerek ?
Zall, uludağ sözlük'ün sahibiyse, herzevekil, uludağ sözlük'ün ta kendisi. ve sizlerin aksine,
buradan gidebilmek gibi bir seçeneği de yok. şunu demek istiyorum, sevinmeyin çakallar,
kovulmadığım süreceği buradayım. yalnızca biraz teneffüse çıktım. hepsi bu.
şimdi sizinle son konuşmamı yapacağım ve buradann dağılıp evlerimize gideceğiz. eğer canınız belaya bulaşmak istiyorsa elbette söylediklerimi kabul etmek zorunda değilsiniz. şu an gırtlağınıza kadar boka battığınızı, gittiğiniz okullarda ve sosyal çevrelerinizde pek de çekici bulunmadığınızı biliyorum. dışarıda yapamadıklarınızı sözlükte yaptığınızı ve dışarıda bir hamle ile yaklaşamadığınız kızlardan intikam çabanızın sözlükte hayat bulduğunu da biliyorum. o yüzden şimdi biraz sakin olmaya başlamalısınız. unutmamanız gereken, sizleri itici yapan şeyin tipiniz değil davranışlarınız olduğudur. daha sanal bir platformda bile kızlara laf sokan, onları yerli yersiz eleştiren ve en önemlisi onların seçimlerine saygı duymayan bir erkek profili çizmek sizlere ne kazandırır? ilkokulda ya da lisede de değiliz yahu... ne bu çocukça davranışlar vs.? saçlarını da çekin kızların tam olsun.
demek sevmiyormuşşun ha, tez ola boynun vurula...
tüm hakaretleri hakediyorsundur şu durumda(!)
imkan olsa yallah bilmem nereye...
vayy amk, ne güzel memleketya.
Ampulün tekidir. Tıpkı Yağmurcu nam acurağasının olduğu gibi... Atatürk ile sorunu olan kişi ya tarih bilmiyordur ya da kanında bir bozukluk vardır. 550 küsur sene önce istanbul'u alana rahmet okuyup, vefatının üzerinden 100 yıl geçmeyen kurtarıcımıza saydıran ve bunu bilip hâlâ devam eden kim olursa olsun kansız köpektir. Net.
bokul balçığın etrafında dolaşmam ben, dolayısıyla ayağıma basma şansın olmaz.
kaybol şimdi.
çapsız ve kimselerin mühimsemediği misyoner faliyetlerine çok önemli bilgiler yazıyorum edasıyla devam et.