hayat

entry2345 galeri116 ses1
    1957.
  1. Kimisi bilimsel açıklama yapmış, kimisi biz neler çektik hayat bize az koymadı edebiyatı yapmış, kimisi de aşk sözleri yazmış. Hayat görmek istediğiniz her şeydir. Sizin gözünüzden gördüğünüzü başkasının göremeyeceği tek şeydir.
    5 ...
  2. 1956.
  3. 1955.
  4. Hayat dedign nedir ki bivarsın bi yoksun misali

    Hayat seni degil sen haytı üzeceksin .
    1 ...
  5. 1954.
  6. bazen yaşamak için bir sebep bulamıyorum. hoş, aramıyorum da ama bu keşmekeş beni yormaya devam ediyor hep.
    daha ne gördük? neler yaşadık sanki değil mi? ama olmuyor işte. bir yerlerde bir şeyler hep eksik kalıyor. içimde dolduramadığım bir boşluk döngüler halinde bana acı çektiriyor. yaşamak dediğimiz oyuna karşı küstürüyor hep.
    bir yerden sonra yapacak bir şey bulamıyor insan. kendini öldürme zahmetine girişemeyecek kadar uyuşuyor bedeni. zihni kör bir nokta gibi kayboluyor. amaçsız, ruhsuz ve ölü gözler ile nefes almaya devam ediyor sadece.
    0 ...
  7. 1953.
  8. Dü şeş atsam bile kırığım var.
    1 ...
  9. 1952.
  10. 1951.
  11. 1950.
  12. hep "hayır" dese de hayat, hep "hayırlısı" diyecegim hayata inat.
    2 ...
  13. 1949.
  14. https://galeri.uludagsozluk.com/r/1596271/+

    Uzun yollarım yok benim;
    - her seferinde yeni bir kapıyı zorlamaktan başka.

    “Hayat; yeni bir şeyler bulmak ümidiyle açtığın kapılardır dedim ve
    Bu 12’nci kapı; henüz yeni bir hayata Rastgelmedim.”

    (bkz: insan olmaya ceyrek kala)’ nın da dediği gibi: düştük bir hayata çıkamıyoruz ki..

    Fotoğraf: Kıbrıs/Lefkoşa - büyük han
    19 ...
  15. 1948.
  16. Bu ara tadsız tuzsuz yemek gibi, yiyorum ama sırf doymak için.
    5 ...
  17. 1947.
  18. Anlamsız da değil. Böyle daha değişik bişey. Ama ne olduğunu ben de bilmiyorum. Sanki böyle yapmak istediğim ne varsa yapmasam da olurmuş gibi hissediyorum. Bazen kasıtlı olarak hata yapıyorum mesela. istesem o hatayı yapmam. Boşvermişlik hissi mi yoksa konsantre sorunu mu ya da ne istediğini bilememek mi bunun adı bilmiyorum. Daha iyisini yapabildiğim halde basite kaçan tavırlarım tamamen irademin kontrolünde gelişiyor. Ne marjinal olmak istiyorum ne de sıradan. Hedeflemek çok saçma geliyor bana. Ancak bunu zaruri buluyorum. Hem üşeniyorum hem de çabalıyorum işlerime. Önemsemek çok anlamsız geliyor hayatımı işgal eden şeyleri. Önemsemek hiç de adil değil. Ne hissettiğimi ben de bilmiyorum. Örneğin istesem bu yazıyı daha güzel hale getirebilirim. Daha bir düzenli yazabilirim. istesem belki de çok popüler olabilirim burada. Kim bilir belki de isterim.
    0 ...
  19. 1946.
  20. Içimiz dışımıza yansımıyorsa aynalara ne hacet? Insanların konuştukça kararttığı içimizi hislerimizle, renklerimizle, kelimelerimizle adlandıramıyorsak yüzyıllarca aynada göremediğimiz gözleri bizler için adlandıran şairlerin ne anlamı var?
    Kaybolmayı seçmektir siyah. tüm renklerin en içine dönüğü, suskunu, dingini, yok olmayı arzulayanı.

    Ruhu sığındığımız küçücük ahir ömre teslim ettik.

    https://youtu.be/W2zkN74s72M
    36 ...
  21. 1945.
  22. trajikomiktir.
    sen kendine antikalık yaratmaya çalışırken gündelikler serer önüne.

    hayatın Trajikomikliği yalnızca sözlük üzerinden bile anlaşılabilir. sözlük de hayata dahil neticede.

    insanlar burada acılarını, mutsuzluklarını paylaşıyor. Ve başka insanlar da bu başkalarının acılarını açık oyluyor, eksiliyor, favorilere ekliyor. Trajikomik değil mi bu? Senin acın, mutsuzluğun güzel deyip artı oyluyor paylaştığını insanlar. Bir başkasınınkini de eksi oyluyor, hayır seninki güzel değil, deyip. Acını, mutsuzluğunu favorilere ekliyor bir başkası. Trajikomik değil mi bu?
    Dünün en beğenilen entry'lerinde yer alıyor Acın.
    "Tebrikler, acınız dün en beğenilen entry'leri listesine girdi."

    Trajikomik değil mi bu?
    5 ...
  23. 1944.
  24. 1943.
  25. insanın bugün eksik bıraktıklarını yarın tamamlamakla uğraşacağı günler zinciri. Ancak bir gün gelecek eksikleri tamamlayabileceğimiz bir yarınımız olmayacak.
    12 ...
  26. 1942.
  27. Sözde deist birinin senden helallik alması kadar saçma.
    0 ...
  28. 1941.
  29. 1940.
  30. insanın bir kez içinde bulunduğu, 1 kez yaşadığı şey. çok zor olduğu söylenir aynı zamanda yaşanılan bir çok olaydan bir çok ders çıkarıldığı yerdir.
    3 ...
  31. 1940.
  32. Hem günahsız, hem günahkar.
    Hem tatlı, hem acı.
    Ama her şeye rağmen yaşanması gereken...
    3 ...
  33. 1939.
  34. bahçe anlamına da gelen kelimedir. yöremizde sık sık kullanılır.
    1 ...
  35. 1938.
  36. Başıma gelen üzücü şeylerde ilk ağzımdan çıkan kelime oluyor. Hayat işte.
    0 ...
  37. 1937.
  38. Herkesin ondan büyük beklentileri var fakat onun bunlardan haberi yok.Kafasına göre birşeyler yapıyor.
    0 ...
  39. 1937.
  40. 1936.
  41. koş. yine de hiçbir yere varamayacaksın. geldiğin noktaya geri dönüp bunu nasıl başardığını soracaksın. anlayacaksın ki basit bir döngüde yaşayıp gidiyorsun. hayat seninle dalga geçiyor çünkü sen basit bir oyuncaksın. sen bir eğlence aracısın. sen bir hiçsin! sen bir insansın ve sadece içindeki derin hazları tatmin etmek için geldin bu kürenin içine. aslında sen gelmedin! göklerden gelen karar seni buraya itti. sen olmak zorundaydın ve oldun. bunun nedenini hiçbir zaman anlamayacaksın. nedenler her zaman aklında basit bir soru işareti olarak kalacak. şaşıracaksın, her şeye şaşkın gözlerle bakacaksın. şok olacak, üzülecek, ağlayacak ve en sonunda bunlara değecek hiçbir şey olmadığını göreceksin. gülmeye başlayacaksın delirene kadar kahkaha atacaksın ve en sonunda gülerken ağlayacaksın. işte buna hayat deniyor; sen gülerken seni sevinçten ağlatacak bu tiyatroya tam olarak hayat deniyor!
    1 ...
  42. 1935.
  43. Hayat herkese adil değil ama gayet güzeldir herşeye rağmen elin ayağın tutuyor yaa kıymet bilin sacma sapan hislere duygulara üzülmeyin.
    5 ...
© 2026 uludağ sözlük