Hesaplama aracı tam yeterli duruma gelmeden bir iki geri adım atmaları şaşırttı. Yeni bir bankayız savunmasının arkasına sığınmak olmuyor bu. Şimdi de net oranı yazmıyorlar. Eskiden hem brüt hem net oran yazardı. Net oranı yazmamaya başladıysan bunu 'yeniyiz' diyerek örtemezsin.
yaklaşık 1 senedir hayat finans kullanan birisi olarak dijital olmasının avantajlarını yüzde yüz hissettiren bir bankadır hayat finans, eft/havale ücreti yok, hesap işletim ücreti yok.
Ben hayat finansa geçeli bir kaç ay kadar oldu, hesap açılışı falan tamamen telefondan oldu uğraştırmadı katılım bankası olması da tercih sebeplerimden biriydi uygulaması karışık değil günlük bankacılık işlemlerini rahatca yapabiliyorum özellikle şubeye gitme derdi olmaması güzel kampanyaları da fena değil şimdiye kadar ciddi bir sorun yaşamadım kusursuz mu değil ama şu an için memnun kaldığım bankalardan biri diyebilirim kesinlikle, zaten uygulamayı açıp işlemi halletmek birkaç dakka sürüyor o da hoşuma gidiyor