israil i mesih gelince kuracak derler ve şimdiki israil devletini siyonist israil olarak görüp filistinlilerin gösterilerine bile katılan var amerikada falan.
Hasidik Yahudilik, 18. Yüzyıl'da Doğu Avrupa'da ortaya çıkmış, Yahudiliğin bir mezhebidir. Hasidik Yahudilere "Ultra-Ortodoks Yahudiler" de denir. Yahudi bağnazları olan Hasidizim, Yahudi aydınlanması Haskalah'ın zıttıdır. Hasidik Yahudiler, Yahudi şeriatı Halaha'ya sıkı sıkıya bağlıdırlar ve Hasidiklerin Yeşiva adlı medrese tarzında kendine özgü eğitim kurumları vardır. Hasidiklerde erkekler fötür şapka, peyot, siyah takım elbise; kadınlar ise uzun elbiseler ve baş örtüleri içeren geleneksel kıyafetlerini giyerler. Hasidik Yahudiler, dini-sosyal hayatlarında hahamlarına akıl danışırlar ve toplum yaşamından izoledirler..
Yani kısacası; Hasidikler, Yahudi'nin yobazıdır. https://galeri.uludagsozluk.com/r/2424853/+ https://galeri.uludagsozluk.com/r/2424854/+ https://galeri.uludagsozluk.com/r/2424855/+
Beleşçi parazitik yahudilerdir. Gittikleri ülkelerde çalışmadan bir şekilde refah parası yoluyla yaşarlar. Anti siyonist falanda değildirler sadece öyle görünüp goy desteği almaya çalışırlar.
Tevrat ve diğer Yahudi kanunlarının kelimesi kelimesine en katı şekilde uygulanması gerektiğine inanan, Ultra-Ortodoks Yahudiliğin bir alt kolu olan, 18. yüzyılda Yahudi mistik ve şifacı israel ben Eliezer tarafından kurulan, teknoloji ve internet kullanımına karşı mesafeli duruş sergileyen, kendine özgü geleneksel kıyafetleri, teknolojiden uzak durmaları ve kapalı cemaat yaşamlarıyla amişlere benzeyen Yahudilerdir kesinlikle şüphesiz. Bu yobazları daha iyi tanımak için Unorthodox adlı diziyi izlemek lazım diye düşünüyorum. izlerken bile iyi ki böyle bir çevrede doğmadığım için varsa eğer tanrıya/tanrılara binlerce kez şükürler olsun demiştim sjsj.