Oyun okuma becerisi olmayan teknik direktör dün jose en son çıkacak adamlardan biriydi tuttu çıkardı adamı umutu oyundan alıp meloyu oyuna alsa daha isabetli bi değişiklik olabilirdi mesela.
hani sevgilin eve gelecektir, heyecanlı heyecanlı hazırlık yapmışsındır. kız arar, indim 5 dk ya oradayım der. 5 dk geçer kapı çalar atlarsın. bi bakarsın sabah siparişini verdiğin damacana su gelmiş terli sucu abiyle. işte o kadar alakasız ve hayalkırıklığı bir durum.
abi bilmiyorum ki yazılacak onca şey var bu adam hakkında . bazıları soylentıden oteye gecmıyor , bazıları harbıden bu adamın vızyonsuzlugundan doganlar , bazıları da takım ıcı şahat vezir ve piyonları dogru ayarlamadıgından dolayı olan soylentıler. adam fatıh terım ıkı dıye lanse edılıyor , ama harbıden oyleymış . ben de gıt gıde bu dusunceye katılmaya başladım . en basiti dunku mac ya fazla uzaga gıtmeye gerek yok .
1- sen neden takımın o ana kadar en ıyısı olan jose rodrıguez i neden cıkarırsın ?
2- sen umudu sag tarafa koydugun her macı kaybetmışsın..neden umudu hala o tarafta degerlendırırsın ? yahu mactan once bır acıklaması var ^kabroyu bu sefer de boyle gormek ıstedım,deneme yanılma yapmak ıcın ? yahu senın gecen sene ve bu sene de baslattıgın laf olan ^ hatalarımızdan ders cıkarmaya calısşıyoruz ve de cıkaracagızda^ cumlesı degılmıydı?
3- umut gıbı bır dallama varken de takımın gerıdeyken!! neden takımın en onmelı gol sılahını cıkarırsın? acıklaması:umut buraktan daha onde basan , press yapan bır oyuncu ^ oldu. ben hayatımda gordugum en sacma futbol acıklamalarından bırıdır ( bır dıger hayatımda duydugum en sacma futbol olayı ıse yıne burak yılmazı neden ılk 11 oynatmadıgını soruyorlar denge dengeogluna , cevap:burak ıkıncı yarıya oyuna daha hırslı baslaması ıcın ılk 11 oynatmadım ve nıtekım de gırdı ve golunu attı.. aq acıklamaya bak ! sen yıne en buyuk gol sılahını kenar bekletıyosun ve acıklaman daha hırslı olması ıcın oynatmadım dıyosun.. de siktir hoca derler sana..
4- en son olarak ozbek kardeslere seslenıyorum ; ffp dedınız bılmem ne dedınız aq scout ekıbı tarafından ıkı oyuncu aldınız , rodrıguez ve carole, ve dusuk malıyete aq mun takımının ıkı haftadır ve hazırlık maclarında ben transfer ıstıyorum dedugınıı gormıyomusunuz.aq hadı para yok bişey yok ; aq senın ıkı haftada lıgde bıraktıgın puanlardan dogan parasal kaybın 3 mılyon tl .a be amınakoduklarm nerden baksam tutarsızlık nerden baksam ahmakça olan bu sısteemınızle protesto edılıp sız ve dengeoglunu gonderır bu taraftar.bız oyle ıngılızlere almanlara pek benzemeyız ; sıstem oturtayım bı kac sene traftar benı ıdare etsınohohoh .. yar rak ıdare eder.
not:takımına her daım parasal manevı yonden yardımcı olan ve sız renktasların da malummm gorecegı acıklamalardır.
infantino kendisine öyle kıyak bir kura çekmiştir ki gidip infantino'nun ayaklarına kapansa yeridir , şampiyonlar liginde geçen yılki hezimeti unutturursa büyük kredi kazandırır
kendisi gruptan çıkacağımızı söylemiş , verilen bir çok vaadin yerine getirilmemesinden dolayı insan umutlanamıyor tabi , ama 2 maçta astana'yı yenemezsen evinde benfica'yı yenip evinde eski formunda olmayan atleti ile berabere kalamazsan oynama zaten o ligde , minimum 10 puan toplamamız gerekiyor bu grupta zira grupta 18 de 18 alabilecek bir takım yok , herkes birbirinden puan alabilecek potansiyelde ve alacaktır da , ölüm grubu olarak lanse edilebilecek bir grupta bu kadar rahat çıkarız demek , hele de hazırlık maçları da dahil hiçbir maçta doğru dürüst top oynamamışken bunu demek biraz hayalcilik oluyor , umarım bu kura yanıltmaz hocayı da transferden vazgeçilmez.
şampiyonlar ligi c grubundan çıkamazsa, hele ki astana'nın önünde uefa biletini alamazsa galatasaray'daki ve belki de süper ligdeki kariyeri sona erecek olan bol kupalı arkadaş.
kapıkulenin berisindeki kupalar iyidir hojdur ama benana, sen avrupa'dan başarı getir. bırak lokal kupalarla annesinin evinde sevinebilenler yetinsin.
astana maçı için "oradaki maçı erken oynasak iyi olur. soğukta da oynasak bizim için bir şey değişmeyecek." sözü üzerine, neticesinde soğuk hele ıslak, kaygan ve hatta buzlu zemin üzerinde takım için dengeleri sağlamanın zor olduğunu bildiğimden hak verdiğim hocadır. soğuk neyse de dengesizlik sıkıntı.
umarım "bizim için bir şey değişmeyecek"ten kasıt, "durumumuz ümitsiz" demek değildir.
Umut Bulut'la aralarında cinsel ilişki olduğunu düşündüğüm akhisar köylüsü hoca.
Yari omrumuzu yedin be allahsiz. ilaç kullanmadan mac izleyemez oldum.
Şampiyonluğu geri verelim, yeter ki gitsin amina koyduğum denge dengeoglusu!