hamza hamzaoğlu

entry1163 galeri70
    584.
  1. olcanı acaba niye hala takımda tutuyor diye düşündüğum teknik adam.anadolu kulüplerinin çoğu isteyebilir bence olcanı.neden hala takımda kaldığı hakkında bir bilgisi/fikri olan yazar arkadaşlar bana bir mesaj atsın.

    bunun dışında sanırım yönetimle pek anlaşamıyor gibi.istediği transferler hala yapılmadı ve yönetim topu hep hamza hocaya attı buna rağmen hala onların arkasında durması kulübe olan saygısından olsa gerek.

    ha birde geçen sene oyuncularına fazla iyimser davrandığından dolayı kötü profesyonel oyuncularının disiplinsizlikleriyle uğraşıyo diye düşünüyorum.hayır yani koskoca kalliyle çalışmış adamsın hocam onun sertliğinin yarısı kadar sert olsan her istediğini yaptırırsın şu takıma.

    son olarak sana inanıyoruz hocam.inşallah ya bizim fergusonumuz olursun,yada burdan avrupada sağlam bir takıma gidersin hocam.YÜRÜYEDUR!
    2 ...
  2. 585.
  3. galatasaray futbol takımının mevcut teknik direktörüdür.

    teknik hatalarını, kötü ilk 11 seçimlerini, maça müdahele ederken düştüğü yanlışları falan konuşmayacağım. herkes yanlış karar verebilir, verir de. fatih terim bile "o oyuncu niye oynamadı şu oyuncu niye bu mevkide değil" diye eleştiriliyorsa herkes hata yapıyor demektir.

    ama hocam, senin öyle bir hatan var ki eğer 12 gün içinde dönemezsen bu hatadan, telafisi olmayacak. sen çok iyi niyetli oldun, uysal çocuğu oynadın, "allah baba böyle istemiş" diyen sezercik oldun hocam. bu takımın borçları olabilir, bu takım zor durumda olabilir, bu takım batıyor da olabilir. ama sen bu takıma bir santrfor, bir stoper, bir sağ bek, bir de yedek kaleci aldıracaktın hocam. yönetime diyecektin ki, "isterseniz adayı satın, ama ben buralara oyuncu istiyorum". dünya yıldızı da istemiyoruz hocam, bunu sen de biliyorsun. carole gibi adamlar istiyoruz mesela o bölgelere, sen de istiyorsun hocam. bu şerefsiz yönetim giderken seni de bacağından tutup düşürmesin istiyorsan, daha da kötüsü sezonun ortasına gelindiğinde "taraftarlar kurban istiyor, taraftarlar kan istiyor" moduna girdiğinde bu kulüp senin kelleni kessin istemiyorsan ağırlığını koy artık hocam. biz seni sevdik, sana güvendik hocam. çünkü sen türkiye'de bir teknik direktöre lazım olan en önemli iki vasfı da taşıyorsun, birincisi suçu üstleniyorsun, ikincisi oyuncuları idare edip, kazanıyorsun. ama bunun "denge"sini ayarlayamazsan kurban sen olursun hocam. güvenimizi boşa çıkarma, bitir şu işi.

    çoluğun çocuğun okur da iletir belki lan, belli olmaz. seviliyosun.

    (bkz: öperler)
    2 ...
  4. 586.
  5. burak ve selcuk ikilisine karşı artık daha güçlü durması gereken teknik adam.

    gerekirse kimsenin gozunun yasina bakmayip ikisini birden keseceksin 11den hoca. *
    3 ...
  6. 587.
  7. Real Madrid'e karşı oynattığı futbolu tüm seneye yayabilirse fenomen olabilecek teknik direktördür.
    0 ...
  8. 588.
  9. Bugun sansi bol olur insallah. Hocaya hocalik ogretmek yakisik almaz ama hocam insallah bu aksam genclerle gulersin.

    Ummadigimiz transferlele gelen adamlar isik saciyor valla, adapte et sunlari kadroya da yuzumuzu guldursunler. Biktik amina koyim top tutmayi bilmeyen, gotu basi ayri oynayan kaprisi daglari asmislardan. iki guzel hucum izleyelim, tasaklarimiz ferahlasin.
    6 ...
  10. 589.
  11. gs li arkadaşların aykut kocamana karşı hissettiği sahiplenme duygusunu kendisine karşı beslediğim hocadır.
    2 ...
  12. 590.
  13. Şabanoğlu şaban etkisi yaratan bir isme sahip teknik adam.
    4 ...
  14. 591.
  15. bu adama laf edenler cidden ayıp ediyorlar. bıkmadınız mı kendi efsanelerinizi takıma küstürmeye. adamın ne yaşadığını kulübün ne durumda olduğunu ondan iyi mi biliyosunuz?

    prandelli gelsin di mi? siz öyle seversiniz.
    2 ...
  16. 592.
  17. boş boş sahayı izliyor! telles-carole ile umut-yasin değikliklei için ne olması lazım sahada be ey!
    1 ...
  18. 593.
  19. umut yerine burak'ı değiştirmesinin tek sebebi kendini yuhalatmank istemesi! yoksa böyle saçma bir işin izahı yok!
    0 ...
  20. 594.
  21. Hoca falan değildir.

    Geçen sene zaten şampiyon olabilecek kalitede kadrolu bir takımı şampuan ay şampiyon yaptığı için buna hoca diyenin aklını sikerim.
    1 ...
  22. 595.
  23. Umut gibi kazma oyuncuyu 90 dakika oynatan mal teknik direktör.
    1 ...
  24. 596.
  25. çıldırtırsın adamı!!!! umut'tan medet umacak kadar düştük amk. kafayı yicem ya.
    1 ...
  26. 597.
  27. kendini bir sikim sanmıştır 2-3 kupa alınca. mourinho sandı kendini amına koyduğum. senin dengelerinle oynarım lan ben amına koyduğumun pezevengi.
    5 ...
  28. 598.
  29. 599.
  30. 600.
  31. Denge denge diye zirvalarken osmanlının denge politikasına maruz kalmış hoca..cakma terim
    1 ...
  32. 601.
  33. Kaybedilen uc puanin tek sorumlusudur ne yazik ki. Macdan once bulundugum iyi dileklerimi bana yedirdi. Bu kadari da simariklik oluyor artik.

    Maca uc forvetle baslayip geriye dustugumuzde kenardan yapacak hicbir hamle birakmadi. Birakmadigi gibi sneijderin kullanacagi alanlari burak ve umut kazmasiyla doldurdu. Sneijder ortada hem yoruldu hem sicti. Gole uzak kaldi.

    Fark da atabilirdik, kotu oynamadik hatta gayet iyiydik ama oyuncu tercihleri daha dogrusu hocanin simarikligi pahaliya patladi. Oyunu dondurecek hamleleri yapamadik cunku tum hamle oyunculari sahadaydi. Panik halinde yasine sarilan takim bocaladi.

    Rodrigez degisikligi de haksizdi. Tamam selcuk bu aksam gayet iyiydi ama oyunda kalmayi hak eden rodrigezdi. Yorulup cikmak istediyse bilemem. Ayrica hem selcuk hem de rodrigez melodan cok daha iyilerdi.

    Ve son olarak carolu oturtum tellesin hic bir bok yapmayisini seyretmesi takdire sayandi gercekten.

    Hocam ders alman icin bu musibetleri yasamak zorunda miyiz. Fantaziyi birak artik daha fazla essegin amina su kacirma. Umutunu siktirtme bize adam gibi hak edeni sur su sahaya. Her hafta bir olay amk. Gecen hafta olcan, bu hafta umut. Siktiniz puanlari yeter ya ideal onbiri sur artik sahaya laaaaaaaaaaaaaaaaan.
    3 ...
  34. 602.
  35. osmanlıspor'dan 2 gol yiyip kaybederek şampiyonlar ligine göz kırpan teknik direktör. yürüyedur denge adam!
    2 ...
  36. 603.
  37. geçen sene kötü ligin kötü takımları içerisinden sıyrılarak kötünün iyisi olarak takımı şampiyon yaptı. şimdi ortam değişti. en fazla 8. hafta yollarlar. evet.
    5 ...
  38. 604.
  39. Uyuşturucu bağımlısı olduğunu bu gece fark ettigim adam. zira gollere ihtiyacin olan bir maçda burağı oyundan alıp da umut denilen yeteneksizi 90 dk sahada tutmasinin başka bir izahı olamaz. Ulan ayrica rodrigezi niye cikartiyosun. Ulan her oynadigi macda döktüren carole u niye oynatmirsun. Ulan hamza kafamda deli sorular.
    3 ...
  40. 605.
  41. Bugünkü yenilginin nedenidir kendisi. O diziliş bizim takıma gitmiyor işte. Bi de umutu oynatıyorsun hadi oynattın, niye sağ açığa koydun.niye olcanı o kadar oyunda tutuyorsun. Bu oyunla şampiyonlar ligine gidiyoruz hayırlısı.
    2 ...
  42. 606.
  43. osmanlıspor maçı sonrası burak'ı neden oyundan aldığı hakkında "ileride doğru savunma pozisyonu almıyordu" diyen antrenör. şaka mısın sen arkadaş?
    1 ...
  44. 607.
  45. hocam elindeki takımın ölüsü üç puan eder. bu maçta senin ne sebepten olduğunu bilmediğimiz boktan değişiklerin ve taktiklerin sayesinde üç puanı sikik osmanlıya hediye ettik.
    2 ...
  46. 608.
  47. Deli gibi diş ağrısı çektiğim ve bombok Zamanlar geçirdiğim şu aralar hakkında zorla entry girdirten adam.

    Futbolculardan ya da teknik direktörlerden (çünkü onların da büyük çoğunluğu futbolculuktan gelme) yaptıkları iş dışında herhangi bir konuda herhangi bir Parıltı beklemek haksızlık olur. Çünkü bu adamlar çocuk yaşta bu işe başlıyorlar ve durmadan çalışıyorlar. (Yani en azından öyle olması gerekiyor.) Kısacası diyorum ki tamam işletme, iktisat, psikoloji, sosyoloji bilmiyorsun; tamam ikili ilişkilerin, diyalogların, iletişimin Zayıf. Eyvallah.

    Tamam zeki değilsin, zeki gibi davranmaya bile tahammülün yok eyvallah. Tamam birader hiçbir şey bilmiyorsun, BAK TAMAM HIÇBIR ŞEY DIYORUM, insan en azından etraf ne diyor ona bir bakar.

    Düşünün ki bir işe başladınız. Ya da size bir şey emanet edildi ve yönetici koltuğunda oturuyorsunuz, ne yaparsınız.

    Einstein diyor ki aynı şeyi yapıp farklı sonuç beklemek ahmaklara özgüdür. Ben de hocaya diyorum ki sabriyi forvet oynatsan bu taraftar belki bir şey vardır diyerek susardı. Ama sen bizim on Yıldır bildiğimiz adama zam yapıp bildiğin sağ bekte oynatmaya çalışıyorsan seni sorgularım hoca. Seni sorgularım derken hocalığını falan değil, direkt seni sorgularım. Varlığını sorgularım. Derim ki sanırım bu adam Sabri'nin Galatasaray'da oynadığı yıllar boyunca ölüydü. Ya da komada falandı yazık.

    Transfer yapamıyor olabilir takım. Mümkün değildir. Sabriyle oynamak zorunda kalabilirsin. Sabriye boş mukavele verirsin. Kabul ederse oynar. EtmeZse 17 Yaşında çocuk koyarsın. En azından daha genç diye senin ve oyuncunun arkasında durur taraftar. Ya da daha net bir şekilde serbest kalmış Benfica sağ beni varken bir şekilde bunu yapmazsın. Anlıyor musun?

    Mesele Sabri ya da transfer meselesi değil aslında. Galatasaray taraftarı çok büyük bir şey söylüyor herkese. Sen üç kupa almış olabilirsin. Takımı çamurdan çıkarmış olabilirsin ama eğer bir vizyonun yoksa yoksun. Bize bir şey söyle diyor taraftar. Yapamayacaksan da Galatasaray hedeflerine uygun hedeflerin olduğunu bilelim. Boğulacaksak da büyük denizde boğulalım diyor taraftar.

    Sen ne diyorsun? Çıkıp üç kupayla fotoğraf çektirip, bu ülkede üç kupa da alsan eleştiriliyorsun, onları takmıyorum minvalinde Açıklamalar yapıyorsun. Deli oluyorum ya deli. Fatih terim zihniyeti hep. Ben diyorsam kanundur zihniyeti.

    Ya kardeşim içinde bulunduğun dünya, o kulüpler o şatafatlar bize dedi ki; siz müşterisiniz dedi. Asgari ücretin bin lira olduğu yerde 150 tlden üç forma çıkaracağız her sene alacaksınız dedi. En ucuz kombine bin en ucuz bilet 80 lira olacak dedi. Maçları izleyebilmek için Avrupa'daki en yüksek ödemelerden birini (ki reel ücrete ve gsmh'nin kişi başına dağılımına vurursak muhtemelen en yükseğidir, ingiltere dahil olmayabilir) yapacaksın dedi. Sen çıkmış Eleştiri umrumda değil diyorsun. Bu ülkede herkes eleştiriliyor diyorsun. Eleştiriyi duymayacaksan, umrunda olmayacaksa gideceksin 2500 tlye memurluk yapacaksın. Türkiye'nin en büyük kültürlerinden, sivil toplum kuruluşlarından birinin başında durmayacaksın. Bulunduğun konumun ne kadar rüzgârlı olduğunu fark ediyorsan da çıkacaksın insanlara bir Şeyler diyeceksin. Şunu şunu yaptık, buna buna çalıştık, amacımız şu oyunu oynamak, şuraya oyuncu bulmak, şunu geliştirmek bunu değiştirmek diyeceksin. Çıkıp da takımdaki dengelerin sabriye bilmem kaç milyon zam yaptırdığını anlayacağımız anafikirde Açıklamalar yapmayacaksın.

    Ülke böyle. Her işimiz böyle. Yıldırım Demirören TFF başkanı daha ne olsun. Her yanımızı iş bilmezler çevrelemiş. Insanların işine, işini iyi yapmaya saygıları yok. Insanlarda iş yapma bilinci yok.

    Fatih Terim'e bakalım mesela. Adamın vasfı Türkiye futbol direktörü. Direktör yönetici demektir bilmeyenler için. Ya bu adamın ne yöneticilik deneyimi var kardeşim. Bu adam futbolculuktan gelme bir teknik direktör. Bak anlamayanlar için yazıyorum teknik direktör bu adam. Anlamayanlar için bir kere de şöyle anlatayım. Dünyaca ünlü restorant zincirin var diyelim. Başına ahçıyı mı koyarsın kardeşim? Ya da çok büyük bir ihracat şirketin var. Bütün Dünya'ya meyve sebze satıyorsun. Başına karpuzcuyu mu koyarsın? Herkes niye birbirinin işini yapmaya hevesli. Tamam evet bok bir ülkeyiz evet üçüncü dünya ülkesiyiz de bilmediğin işi yapmaya korkmuyor musun da? Şimdi ben iktisattan anlarım mesela, sen git beni tarlaya koy çiftçilik yapacaksın de Tarlayı berbat edeceğim diye korkmayacak mıyım? Siz bir de sahipleniyorsunuz bu işleri. Neyin cesareti bu? Zaten cesaretin halk arasında neyle sıfatlandırıldığına bir baksana; cahil cesareti, deli cesareti.

    Hükümet bunlara nasıl sabrediyor onu anlamıyorum. Dünya'nın spora en çok yatırım yapan ikinci ülkesiydik bir ara, hala öyle mi bilmiyorum. (Birincisi ABD'ydi, bu durumda futbola en fazla yatırım yapan ülke olmamız çok muhtemel) Hükümet sizden bir cacık olmaz deyip bir an önce kesmeli kaynağı. Böylece de menajerler ya da federasyonlardaki kan emiciler de bir bir dökülmeli. Çünkü bu durumda devlet milletle resmen dalga geçiyor.

    Bak arkadaşım iyi dinle, şimdi sen devlete para veriyorsun. Yetmiyor kulübe ya da kulübe gidecek kanallara bir dünya para akıtıyorsun. Onlar ne yapıyor? Gidiyor parayı krasiç'e veriyor. Ontivero'yu almak için Arjantin'e veriyor. Bilmem kimlere veriyor. Onu da geçtim fiyatlar piyasa fiyatı da değil. iç piyasaya yıllarca kapalı ekonomi Kuralları uygulatıyor. Yabancıyı oyuncuya sınır koyup fiyatların pazarda belirlenmesi engelliyor. Ya kardeşim kısaca hiçbir şey olmayacak bir şey için sen fakirleşiyorsun. Ülke fakirleşiyor. Devlet gidip başta Galatasaray'ın ve diğer kulüplerin vergi Borçlarını siliyor. Kime sorarak yapıyor bunu? Bu ülkede futbolu hayatında bir an umursamamış bir adam neden zarara giriyor bu Yüzden?

    Çok uzattım. Sorun bizde kardeşim. Sorun müşteride. Sen çıkacaksın bu sene Galatasaraylıların yaptığı gibi "la gardaş hele bi bak noluyo" diyeceksin. Yeri gelecek önde de olsa takımın sana seyir zevki vermiyorsa ıslıklayacaksın. Oyuncun yalandan yere Yatıp oyunu katlediyorsa yuhalayacaksın. Birileri sahada top oynamak yerine sürekli pislik çıkarıyorsa sahadan sen çıkarttıracaksın. Birileri Kulübü'ne başkan olmak için bomba patlatacağız deyip bombayı sende patlatıyorsa ona da dur diyeceksin. Bunun için de fanatizmden uzak bir şekilde bütün taraftarların birleşmeleri gerekiyor. Ama zaten Eğitimsiz ve körü körüne her konuda kutuplaştırılmış bir toplum olduğumuz için bu da yakın gelecekte mümkün gözükmüyor.

    Zaten adamları ıslıklıyorsun ona da alınıyorlar. (Türkiye Brezilya hazırlık maçı) üstümüzde milli forma var milli görevdeyiz diyen bile çıkıyor. (Sanki bedavaya Doğuda kurşun sıkıyor üniformayla) sen bu milletle dalga geçer gibi sanki bu toplumda hiç yaşamamış gibi bir fiyatlandırma uygula biletlere formalara vs. Ona göre Maaş al prim al. Sonra seyir zevki olmadığı gibi bedava izlesem vakit kaybı diyeceğin şeyi izlettirip ıslıklanınca da Ağla. Yok ya.
    14 ...
© 2026 uludağ sözlük