abi bilmiyorum ki yazılacak onca şey var bu adam hakkında . bazıları soylentıden oteye gecmıyor , bazıları harbıden bu adamın vızyonsuzlugundan doganlar , bazıları da takım ıcı şahat vezir ve piyonları dogru ayarlamadıgından dolayı olan soylentıler. adam fatıh terım ıkı dıye lanse edılıyor , ama harbıden oyleymış . ben de gıt gıde bu dusunceye katılmaya başladım . en basiti dunku mac ya fazla uzaga gıtmeye gerek yok .
1- sen neden takımın o ana kadar en ıyısı olan jose rodrıguez i neden cıkarırsın ?
2- sen umudu sag tarafa koydugun her macı kaybetmışsın..neden umudu hala o tarafta degerlendırırsın ? yahu mactan once bır acıklaması var ^kabroyu bu sefer de boyle gormek ıstedım,deneme yanılma yapmak ıcın ? yahu senın gecen sene ve bu sene de baslattıgın laf olan ^ hatalarımızdan ders cıkarmaya calısşıyoruz ve de cıkaracagızda^ cumlesı degılmıydı?
3- umut gıbı bır dallama varken de takımın gerıdeyken!! neden takımın en onmelı gol sılahını cıkarırsın? acıklaması:umut buraktan daha onde basan , press yapan bır oyuncu ^ oldu. ben hayatımda gordugum en sacma futbol acıklamalarından bırıdır ( bır dıger hayatımda duydugum en sacma futbol olayı ıse yıne burak yılmazı neden ılk 11 oynatmadıgını soruyorlar denge dengeogluna , cevap:burak ıkıncı yarıya oyuna daha hırslı baslaması ıcın ılk 11 oynatmadım ve nıtekım de gırdı ve golunu attı.. aq acıklamaya bak ! sen yıne en buyuk gol sılahını kenar bekletıyosun ve acıklaman daha hırslı olması ıcın oynatmadım dıyosun.. de siktir hoca derler sana..
4- en son olarak ozbek kardeslere seslenıyorum ; ffp dedınız bılmem ne dedınız aq scout ekıbı tarafından ıkı oyuncu aldınız , rodrıguez ve carole, ve dusuk malıyete aq mun takımının ıkı haftadır ve hazırlık maclarında ben transfer ıstıyorum dedugınıı gormıyomusunuz.aq hadı para yok bişey yok ; aq senın ıkı haftada lıgde bıraktıgın puanlardan dogan parasal kaybın 3 mılyon tl .a be amınakoduklarm nerden baksam tutarsızlık nerden baksam ahmakça olan bu sısteemınızle protesto edılıp sız ve dengeoglunu gonderır bu taraftar.bız oyle ıngılızlere almanlara pek benzemeyız ; sıstem oturtayım bı kac sene traftar benı ıdare etsınohohoh .. yar rak ıdare eder.
not:takımına her daım parasal manevı yonden yardımcı olan ve sız renktasların da malummm gorecegı acıklamalardır.