ikinci sezon finalinden:
--spoiler--
Jack Moriarty (house'u vuran kişi): I don't wanna hear semantics.
Gregory House: You anti-semantic bastard!
--spoiler--
canımsın.
tespitleriyle öldüren, bakışı ve ses tonuyla yakan, zıtlığıyla seni yerden vuran, aykırılığına öldüğüm adam. allahım şundan yarım kilo brad pitt şahsından da bi kilo versen şu mübarek ayda. ne güzel olurdu be... *
pekte örnek alınacak bir karaktere sahip olmayan insanlara ateistliği aşılamaya çalışan fazla cool insan.
Ama ne yapalım izliyoruz.insanın tıp okuyası geliyor.
Bu adamın hayatı dillere destan olmuştur, herkes bu adam gibi yaşamak ister özenir durur. Kendisini severim izlerim ve tapmışcasına olduğum da durumlar vardır; lakin ben adamın oynadığı karaktere değil. Oynayış tarzına ve rolünü ustaca yapışına hayranım.
hasta olduğunuzda muayene olmak istemeyeceğiniz bir tip de olabilir. zaten genelde hasta onu görmez bölümün sonuna kadar. hasta olunası insandır orası ayrı.
kendisini bir intikam için migren krizine sokacak kadar da manyaktır. *
şu ana kadar gördüğüm en iyi dizi karakteri. hastası olunası bir insandır *. doktorluğu sevmeyenleri doktorluğa itebilir. hasta olduğunuzda yanına koşasınız gelebilir.
Woman (Patient): I'm a virgin, so is my fiance.
House : I believe him.
Woman (Patient): Are there other ways I could get pregnant? Like...sitting on a toilet seat?
House : Absolutely. There would need to be a guy sitting between you and a toilet seat, but yes, absolutely.
kendisine ilgi duyan bir hastasına, "üzgünüm ama serebral korteksindeki cinsel haz merkezinin spiroketler tarafından uyarılması, bir ilişki için sağlam dayanak oluşturmaz. bunu öğrenene kadar çok çektim" diyen, aşmış adam, antihero.
45 günde 5 sezonunu izlediğim dizidir daha da devam ediyodur , bazı bölümlerde değişik aksiyonlar vardır, herkes izlemelidir..
Kendi kendime Foreman - Cameron uyağını kullanıp espri yaptığım dizinin kendisidir.
senaristler tarafindan cok saglam olusturulmus, bir ingiliz tarafindan oynanan, amerikan aksaniyla ingilizce konusan* dahiyane karakter. bole bir doktor olmak istedim, olmadi, bari doktorlarim bole olsun diye yalvariyorum