gregory house

entry130 galeri112
    103.
  1. Çok özlediğim bir adam. Sarı saçlarını deli gönlüme bağlarım.
    0 ...
  2. 102.
  3. "10 üzerinden 6 isen, 10 üzerinden 4 veya 8 ile mutlu olamazsın" demiştir. o dönemdeki acılarıma son vermiştir.
    0 ...
  4. 101.
  5. tıp öğrencilerinin sanki komitede sorulacakmışçasına ilgi ve merakla izledikleri dizi.

    her tıpçının hayalidir bir house bir cuddy olmak.
    0 ...
  6. 100.
  7. Ozgur insan portresiydi kendisi ailecek takip ederdik, iyi adamdi
    0 ...
  8. 99.
  9. keşke gerçekten böyle bir -hatta olabildiğince çok- insan olsa dedirten dizi.
    1 ...
  10. 98.
  11. 98.
  12. 97.
  13. iskender pala'nın ecnebi ve doktor versiyonu.
    biri divan edebiyatı'nı sevdirdi, diğer doktorları.
    0 ...
  14. 96.
  15. --spoiler--

    Sevgiyle nefret arasında ince bir çizgi yoktur. Sevgiyle nefret arasında 5 metre arayla gözcüler yerleştirilmiş Çin Seddi vardır..

    --spoiler--
    5 ...
  16. 95.
  17. ''Eğer yalan söylemeyi bilmiyorsan, sana yalan söylendiğini de bilmezsin. '' dr.house
    0 ...
  18. 94.
  19. bu sahnesıyle benı benden almıştır.sevıyorum senı narsist psikopat ehtiyar http://www.youtube.com/watch?v=dmas2s51bm8
    0 ...
  20. 94.
  21. mantık hataları üzerine kitap yazılan dizi.
    0 ...
  22. 93.
  23. dizi dünyasında, kahraman tanımına bu kadar zıt olup da en kahraman olan karakter.
    1 ...
  24. 92.
  25. iyi bir rol model değil, ama her tıp öğrencisi house olmak ister.

    bu aynen zengin insanların hırsızlıkla zengin olduğunu düşünen halkın zengin olma hayalleri ile kavrulurken aynı zamanda da hırsızlığın kötü bir şey olduğunu söylemesi gibi bir şey.

    yaptım oldu, yanılmam, öyle müthişim, şöyle harikayım, fırlamayım ama zekiyim de triplerini hemen hemen herkes gibi her zeki türk genci belli bir dönem yaşar. özgüven patlaması yaşadığım yıllarda sırf zekam ile hiç ders dinlemeden ve hiç çalışmadan ne kadar üst düzey şeyler başarabileceğimi göstermek adına türlü girişimlerim benim de oldu elbette, ama insan belli bir süre sonra bu yolun yol olmadığını anlıyor.

    buradan çıkan sonuç dr. house evet iyi bir doktordur, ama ergenlik dönemini henüz atlatamamıştır. zaten farkındaysanız evli olmaması, kadınlara bel altı espriler yaparak dokundurmalar, imalarda bulunmalar falan hep bunun tezahürüdür.

    kutsi benim gözümde dr. house dan daha güvenilir bir doktor. *
    4 ...
  26. 91.
  27. 2005 yılından beri yayınlanan bir televizyon dizisinin ana karakteridir . doktorluktan hoşlanmayanlara bile doktorluğu sevdirmiştir . bütün asitanlarını sinir etmeye bayılan , teşhisleriyle bir sürü hayat kurtaran , hoşlandığı kadın lisa cuddy olan , vicodin bağımlısı muhteşem ötesi dizi karakteri .

    (bkz: lisa cuddy)
    (bkz: house m d)
    0 ...
  28. 90.
  29. duygusuz görünen, ama en gerçek duyguları yaşayan karakterdir. kararlıdır, inatçıdır, huysuzdur ama espri anlayışı ve dedektif ruhu bambaşkadır.

    yazarın ütopik notu: beni gregory house'a emanet edin.
    0 ...
  30. 89.
  31. izlerken sanki hastalara daha az ilaç verse daha iyi olcakmış gibi hissettiğim adam. Bide o mr cihazı yokmu girenin çıkışı yok eyvah.
    2 ...
  32. 88.
  33. Her tıp öğrencisinin fakülteye girerken örnek aldığı 'işte ben de böyle olacağım' dediği adamdır. Tabi zamanla 'sınıfı geçsem yeter' denir.
    2 ...
  34. 87.
  35. her ağrı kesici ilaçlarından içişinde kendim içiyor gibi yutkunuyorum.susuz nasıl içilir yahu ?

    böylesi bulunmaz ama adam hayallerimin erkeği tanımının da üstünde.biraz ukalalığı var ama o kadar kusur kadı kızında da yaani.
    1 ...
  36. 86.
  37. 85.
  38. house ruhu o kadar çok acı çekmektedir ki bunu sürekli kullandığı ağrı kesicilerle uyuşturmasından, insanların sürekli duygusal açıklıklarının yüzlerine vurarak benden daha mutlu olabilrisin ama ben senden daha zekiyim mutlu olmaya ihtiyacım yok imajı çizmesinden anlayabiliriz. ama bütün bunlara rağmen gelmiş geçmiş en iyi karakter oyunculuğu ve senoryosu yapılmıştır.
    1 ...
  39. 84.
  40. cool insan nasıl olur sorusunun belki de tek cevabı. olmak istediğim kişi. dizi tarihinin gelmiş geçmiş en karizmatik karakteri.
    1 ...
  41. 83.
  42. 2. sezonun sanırım son bölümünde ekibinin taklidini yaparken izleyeni kırmış geçirmiş karakter. ayrıca 2. sezonun son bölümü çok şıktır, güzel finaldir.
    0 ...
  43. 82.
  44. "bu yaptığın çok soylu bir hareket, en sevdiğim türden; dramatik ve boşuna…"
    (greg house)
    2 ...
  45. 81.
  46. gözlerinin ardındaki çocuğu(?) henüz ilk sezonun başında görüp aynı sezonun ortalarında iyice benimseyemeyen insanda bir problem mevcuttur.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük