fikret orman

entry1797 galeri257
    1316.
  1. atv'nin yayınladığı maça çıkmamak için ülke topraklarımızdan büyük bir taşşaa sahip olmak gerek. üzgünüm fikocum o maça şike şike çıkacaksınız.

    siyasetin futbola el atmasından son derece rahatsızım ama sizin o tiyatrodan sonra maça çıkmamanız da dünyanın en saçma olayı olur beşiktaşlılar.

    perşembe görüşürüz bebitolarım mmmmuuaahh.
    3 ...
  2. 1318.
  3. yukardan gereğini yap emri almış zat.bekliyoruz istifasını.zaten şampiyonluk da yaş.
    2 ...
  4. 1319.
  5. 1320.
  6. 1321.
  7. Stada para lazımken tüm akp milletvekilleri ve bakanları gezilirken gördük haysiyeti şerefi.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1672488/+
    1 ...
  8. 1321.
  9. Tecrübeli bir takım kurarak güzel başarılar yakalamış ama Yetenek vaadeden oyuncu konusunda henüz hamle yapmamış başkandır, bu transfer sezonunda daha genç isimler gündeme gelebilir.
    Bazı yüklü maaşlar ike yaptığı sözleşmeleri kenarda bırakınca Genelde Başarılı buluyorum kendilerini.
    1 ...
  10. 1322.
  11. beşiktaş ın tartışmasız en iyi 5 başkanından biri.

    boğaza stad dikin, yıllık kar yapın, iki kere şampiyon olun, en ciddi rakibinizin yıldızlarını transfer edin, uefa çeyrek final, şampiyonlar ligi grubunda yenilgisiz lider yapın, global dev sponsorlar bulun, dünya prı yapın, 500 bin forma satın ve dördüncü olun.

    Hahahasiktir büyük iş gerçekten. Evet.
    0 ...
  12. 1323.
  13. 1324.
  14. şekilciliğin esiri olmasa bu yıl yine de şampiyon olurdu takımı.
    1 ...
  15. 1325.
  16. 1326.
  17. Beşiktaş Başkanı Fikret Orman gelecek sezon planlamaları hakkında camiayı heyecanlandıracak açıklamalarda bulundu. Vodafone Park Stadı'nda düzenlenen iftar yemeğinin ardından basın mensuplarıyla buluşan Başkan Orman hayallerini üç finalin süslediğini söyledi.

    Bir gün Beşiktaş'ın Avrupa Kupası kazanması dileğini her fırsatta dile getiren siyah-beyazlıların başkanı 'artırımda' bulundu.

    Gelecek sezon Beşiktaş'ın da mücadele edeceği UEFA Avrupa Ligi Finali'nin Bakü'de yapılacağını hatırlatan Orman, "Azerbaycan'da şampiyonluğa ulaşırsak kendi stadımız Vodafone Park'ta düzenlenecek Süper Kupa Finali'ne çıkmaya hak kazanacağız. Bu iki final hayallerimi süslüyor. Hatta istanbul'da yapılacağı açıklanan 2020 Şampiyonlar Ligi Finali'nde de Beşiktaş'ı görebiliriz, neden olmasın?" diyerek yakın gelecekte çok büyük başarıları hedeflediklerini söyledi.

    Şu adama az tiner verin ya.
    1 ...
  18. 1327.
  19. Mobese görse konuşuyor, güvenlik kamerasına röportaj veriyor. Olmadı sahur programına çıkıyor kafa ütülüyor.

    Çözüm belli, hahaha

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1687698/+
    0 ...
  20. 1328.
  21. 1329.
  22. yaptığı her iş şaibeliymiş. bak sen ahlaksız ş..siz yazara. kendi tuttuğu takımın yediği haltlara bakmadan efendi başkan hakkında söylediği şeylere?
    böyleleri veled-i zina olmalı..

    fikret orman bu günlere çalışarak geldi. iki-üç kuruşun hesabını yapa yapa başarılı oldu.
    4 ...
  23. 1327.
  24. Taraftara pavalı köpeklev ya da şike konusunda beşiktaş'a kefil olamam gibi açıklamalarda bulunmayacak başkandır.
    6 ...
  25. 1323.
  26. 1324.
  27. geçen sene atıp tutuyordu
    yok efendim galatasaray fenerbahçede umarım bizim gıbı başarılı olur diye

    bu sene sesi çıkmıyor

    içine sert bir cisim kaçtı galiba....
    3 ...
  28. 1324.
  29. Yeni dönem Aziz yıldırım. Teneke bağlayıp gönderecekler zamanı gelince. Evet.
    1 ...
  30. 1325.
  31. başkan artık yap şu transferleri forma dedin aldık kombine dedin aldık bizde yıldız istiyoruz.
    0 ...
  32. 1326.
  33. Kamera gördüğünde konuşmadan yapamayan değişik başgan. Shakira konseri öncesi bile basına konuşmuş. Arkadaş altı üstü statta yapıyorlar sen ne alaka? Değişik. Evet.
    0 ...
  34. 1327.
  35. Bir sağ bek, iki stoper ve bir on numara alması gereken başkan.

    Stoperin biri net ve kalitesini kanıtlamış biri olmalı, diğeri çaylak biri olabilir.

    Sağ bek de gökhan'ı yedekleyecek biri olabilir. Uygun fiyatlı.

    On numara ise bonservisi elinde biri olabilir. Acelesi yok. Iyi aramak gerek.
    1 ...
  36. 1328.
  37. dededen kalma arsa falan varsa verin, parlatıp sat..lfmdku

    pardon futbolcu ihraç ediyordu reis.
    2 ...
  38. 1328.
  39. "vodafone park'a bir ingiliz kulübü talip olmuş. Fikret orman çin'lilere satmak için yarın çin'e uçuyor"...

    bir o kaldı.
    fener kadar kötü olmasada halleri hal değil.
    bu kadar adamı tek bir transfer döneminde elden çıkartmakta aslında söylenmeyen şeylerin olduğuna delalettir. yıllardır zengin diye bahsedilen takımın 621 milyon euro borcu varmış. Beşiktaş'ında 100 milyon fazlası vardır. nasılsa şeffaf değiller.

    transfer ücretlerini söylemiyorlar.
    olur, beklerim.

    he birde başkan mertcan çam vardı ne oldu ona?
    0 ...
  40. 1329.
  41. Ali Koç tarafından işi doğru yapıyor diye övüldü. Kendisi o kadar itici ve sonradan görme ki kimse başarısını konuşmuyor ancak Ali Koç işaret edince konuşuluyor. Evet.
    4 ...
  42. 1329.
  43. Mali disiplinden ödün vermiyor.

    Bu çok önemli. Al , al, al dönemi bitti.
    Az paraya çok iş prensibini şiar edinmiştir.
    4 ...
© 2026 uludağ sözlük