hala Fabri'yi satmakla ilgili eleştirilen başkan.
anlamıyor musunuz yoksa kasten mi yapıyorsunuz anlamak güç.
Bak bilal'e anlatır gibi;
-Fabri, sözleşmesinin son senesi mi ? -evet
-Fabri, 5 ay sonra istediği kulüple görüşebiliyor mu ? - evet
-Fabri, premier ligte oynamak istiyor mu ? -evet
-Fabri, şuan premier ligte oynamak isteyen adamı göndermezsen ocaktan sonra bedavaya anlaşır mı ? -evet
-Fabri, şuan elindeki değer için 6 milyon € teklif gelmiş mi ? -evet
sike sike satarsın kusura bakma gitmek isteyen adamı.
Fikret orman:’’ Türk futbolunda pozitif bir hava oluştu. Böyle bir havanın oluşmasında Fenerbahçe kulübü çok büyük destek verdi. Bu ortamın sağlanmasını Ali Koç büyük destek oldu. Ali bey’e kulüpler birliği başkanı olarak da teşekkür ettim.’’
Türk futbolunun yeni liderinin Ali Koç olduğunu kabul etmiş. Aferin fiko başgan. Evet.
Fenerbahçeye hibe ettiği paralardan elbet döner dolaşır bizim kulübün kasasına da para girer diye "türk futboluna ve fenerbahçeye desteği büyük oldu" açıklaması bazıları tarafından yanlış anlaşılmıştır. Ayrıca sen fenerbahçe başkasın ben kulüpler birliği başkanıyım vurgusu da yapmıştır. Bu da üstünlük kurmaktır. Ali koç'a büyüksün demişmiş de liderliğini kabul etmişmiş de. Önce okuduğunuzu doğru anlayın.
Elbette elindekine iyi gidene kötü diyecektir. Ticaret ticarettir. Ayrıca evet beşiktaşın iç meselesi size mi kaldı? Siz gidin çöplere milyon eurolar akıtmaya devam edin.
transferde başarılı başkan.
kemer sıkma politikasını muazzam uyguluyor.
6 yıldır başımızda ve salt 3 tane transferde zarar etti.
sezer, aras ve boyko.
diğer her futbolcudan iyi kötü verim alabildi. bir kısmını sattı.
görevde olduğu süreçte beşiktaş'ın mali yapısını ciddi anlamda onarmış insan evladı. Renklerimiz farklı olsa da insanlığı ve duruşu ile bazı yöneticilere örnek olması gereken adam. Ayrıca kim bam teline bastıysa seçim kararı almış, hayret.
Tiner kafası değil flakka kafasını yaşadığını düşündüğüm bjk Başkanı. Dün yaptığı konuşmada ''bjk en büyük kulüp'' demiş. Bi Hastriloji fiko. GS'nin olduğu ligde siz kimsiniz la? Gs kupa ve taraftar olarak 2 katı üstünüzde. 1481'den beri kültürün 1905'ten beri sporun beşiğidir Galatasaray.
şenol güneş ile soğuk savaş yaşıyor.
transferler üzerinden savaşıyorlar. hoca istemediği transferleri oynatmıyor.
geçen sene ; orkan, lens, negredo...
bu yıl roco ve dorukhan...
yahu her maç aynı 11 ile oynanmaz be arkadaş. yedek kulübesinde transferler çürüyor. futbolcular yorgunluktan ölüyor.
Gördüğü Galatasaray kupaları ile küçük aziz Yıldırım diyebileceğimiz, Beşiktaş başkanı.
7 senedir beşiktaş başkanı ve 4 senesinde Galatasaray şampiyon oldu.Bu süreçte Galatasaray toplam 11 resmi kupa kazandı ve başarıdan başarıya imza attı. 7 yıllık başkan olduğu süreçte ise sanırım bjk sadece 2 kupa kazandı.
Yani ''Fikret Orman başkan, Galatasaray şampiyon'' işte o kadar.