fikret orman

entry1797 galeri257
    1330.
  1. hala Fabri'yi satmakla ilgili eleştirilen başkan.
    anlamıyor musunuz yoksa kasten mi yapıyorsunuz anlamak güç.

    Bak bilal'e anlatır gibi;

    -Fabri, sözleşmesinin son senesi mi ? -evet
    -Fabri, 5 ay sonra istediği kulüple görüşebiliyor mu ? - evet
    -Fabri, premier ligte oynamak istiyor mu ? -evet
    -Fabri, şuan premier ligte oynamak isteyen adamı göndermezsen ocaktan sonra bedavaya anlaşır mı ? -evet
    -Fabri, şuan elindeki değer için 6 milyon € teklif gelmiş mi ? -evet

    sike sike satarsın kusura bakma gitmek isteyen adamı.
    0 ...
  2. 1331.
  3. Fikret Orman’ın başardığı şey Ali Koç için şuan mucize , imkansız gibi bişey.

    Anlayın artık Fikret Orman’ın ne kadar büyük bir iş yaptığını.

    sonra biz söyleyince tinerci oluyoruz .
    1 ...
  4. 1332.
  5. Fikret orman:’’ Türk futbolunda pozitif bir hava oluştu. Böyle bir havanın oluşmasında Fenerbahçe kulübü çok büyük destek verdi. Bu ortamın sağlanmasını Ali Koç büyük destek oldu. Ali bey’e kulüpler birliği başkanı olarak da teşekkür ettim.’’

    Türk futbolunun yeni liderinin Ali Koç olduğunu kabul etmiş. Aferin fiko başgan. Evet.
    2 ...
  6. 1333.
  7. (bkz: lafı bir tarafından anlamak)

    Fenerbahçeye hibe ettiği paralardan elbet döner dolaşır bizim kulübün kasasına da para girer diye "türk futboluna ve fenerbahçeye desteği büyük oldu" açıklaması bazıları tarafından yanlış anlaşılmıştır. Ayrıca sen fenerbahçe başkasın ben kulüpler birliği başkanıyım vurgusu da yapmıştır. Bu da üstünlük kurmaktır. Ali koç'a büyüksün demişmiş de liderliğini kabul etmişmiş de. Önce okuduğunuzu doğru anlayın.
    0 ...
  8. 1334.
  9. Beşiktaş'a çok faydası dokunmakla birlikte bir türlü ısınamadığım ve çok itici bulduğum başkan.
    2 ...
  10. 1335.
  11. Hakkını verin adam başarılı işte.
    Darısı renkli camiaların başına.
    4 ...
  12. 1336.
  13. Elbette elindekine iyi gidene kötü diyecektir. Ticaret ticarettir. Ayrıca evet beşiktaşın iç meselesi size mi kaldı? Siz gidin çöplere milyon eurolar akıtmaya devam edin.
    3 ...
  14. 1337.
  15. transferde başarılı başkan.
    kemer sıkma politikasını muazzam uyguluyor.
    6 yıldır başımızda ve salt 3 tane transferde zarar etti.
    sezer, aras ve boyko.
    diğer her futbolcudan iyi kötü verim alabildi. bir kısmını sattı.

    benim güvenim tam.
    0 ...
  16. 1338.
  17. Saçını boyatmış. Gözüme garip geliyordu. Ne var bu adamda diyordum sebebi saçını boyatmasıymış.
    0 ...
  18. 1339.
  19. Beşiktaşlıyım ama bu adamın akp li olmasından nefret ediyorum. Berat Albayrak'ın açıklamalarını yerinden takip ediyor amk!
    1 ...
  20. 1340.
  21. vida yı ayaküstü satar mıyım acaba? diye gitmiş oraya.
    ah başkanım biz transfer bekliyoruz sen genco damadın bitirme tezini izliyorsun.

    fotomaç a göre bugün ingiltere ye uçan başkan.
    1 ...
  22. 1341.
  23. Seçim kararı alacağını açıklamış.
    0 ...
  24. 1342.
  25. eee masaldaki gibi bal kabagi fareye dönüştü

    fikoda bakti borç bini geçti
    paralar bitti
    devletle arası iyi degil (stad meselesinden dolayi)

    tüpcude elini eteğini çekti takımdan

    ben seçime gidiyorum deyip kaçıyor..
    0 ...
  26. 1343.
  27. 1344.
  28. Transfer yap amk. Ne seçimi lan. Dümen çevirme fiko. Gerekirse sen de gideceksin o kulüpten. Evet.
    2 ...
  29. 1345.
  30. rte gibi baskın seçime gidip rakiplerini avlamak isteyen vasatın altı başkan. evet..
    1 ...
  31. 1346.
  32. görevde olduğu süreçte beşiktaş'ın mali yapısını ciddi anlamda onarmış insan evladı. Renklerimiz farklı olsa da insanlığı ve duruşu ile bazı yöneticilere örnek olması gereken adam. Ayrıca kim bam teline bastıysa seçim kararı almış, hayret.
    1 ...
  33. 1347.
  34. Kemer sıkma politikası uygulayacak.
    Erken seçime gidip yönetimi değiştirecek. Aklı başında adamları yönetime getirse bari.

    Neyse türk ligi, kriz sonrası yunan ligi gibi olacak.
    2 ...
  35. 1348.
  36. radikal kararlar alması ve uygulaması için önünde süresi olması gerekiyor

    üstelik kriz de geldi haliyle işler içler acısı olmadan seçime gitmek istedi.

    gitsin, ne var bunda.

    fikret orman iyi bir ekip kurduğu müddetçe (umut güner umarız kulüpten içeri giremez daha) ona güvenimiz sonsuz.

    başkan şu negredo yu gönder ayrıca lütfen!
    0 ...
  37. 1349.
  38. Tiner kafası değil flakka kafasını yaşadığını düşündüğüm bjk Başkanı. Dün yaptığı konuşmada ''bjk en büyük kulüp'' demiş. Bi Hastriloji fiko. GS'nin olduğu ligde siz kimsiniz la? Gs kupa ve taraftar olarak 2 katı üstünüzde. 1481'den beri kültürün 1905'ten beri sporun beşiğidir Galatasaray.
    3 ...
  39. 1350.
  40. Ekonomi bakanı olsa aç susuz bırakır bi şekilde Türk lirasının değerini arttırır dediğim Beşiktaşımızın başkanı.
    3 ...
  41. 1351.
  42. 1352.
  43. beşiktaş kulübü baskanı olan ama aslında maliye bakani olması gereken zat.
    0 ...
  44. 1353.
  45. şenol güneş ile soğuk savaş yaşıyor.
    transferler üzerinden savaşıyorlar. hoca istemediği transferleri oynatmıyor.
    geçen sene ; orkan, lens, negredo...
    bu yıl roco ve dorukhan...

    yahu her maç aynı 11 ile oynanmaz be arkadaş. yedek kulübesinde transferler çürüyor. futbolcular yorgunluktan ölüyor.

    başkan gereğini yap.
    2 ...
  46. 1354.
  47. Gördüğü Galatasaray kupaları ile küçük aziz Yıldırım diyebileceğimiz, Beşiktaş başkanı.

    7 senedir beşiktaş başkanı ve 4 senesinde Galatasaray şampiyon oldu.Bu süreçte Galatasaray toplam 11 resmi kupa kazandı ve başarıdan başarıya imza attı. 7 yıllık başkan olduğu süreçte ise sanırım bjk sadece 2 kupa kazandı.

    Yani ''Fikret Orman başkan, Galatasaray şampiyon'' işte o kadar.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük