yabancı kuralı gelmeyecekse yine bu adamın sayesinde gelmeyecek.
''Milli takımın başarılı olmasını isteriz ama kulüp takımlarımız da ülkemizi Avrupa'da temsil ediyor. Milli maçlar 2 yılda 4 yılda bir yapılıyor. Ancak kulüpler her yıl Avrupa arenasında. Milli takımın başarısızlığını yabancı sınırına bağlamamak lazım.''
beşiktaş'ı ayağa kaldıran biri varsa oda fikret orman'dır. açık ve net.
Kaç zamandır atıp tutan öyle efendiyiz böyle adamız biz şöyleyiz biz böyleyiz deyip duran BJK başkanı. Dün Cumhurbaşkanı stadı biz yaptık dedi bakalım çıkıp ne alaka biz yaptık diyebilecek mi? Evet.
stadını kendi yapmıştır. devlet elbette kredi, sponsor,taşeron yardımında bulunacaktı. o stadda milli maçlar oynanacak çünkü. diğer şehir stadlarını devlet yaptı. orman istese bjk stadını tümden devlete bile yaptırabilirdi. keşke böyle yaptırsaydı da kulübün kendi parası borca harcansaydı.
O kadar pis ve yalaka ki tüm pisliği takımın kendisine geçmiş. Takımında ki tüm adamlar çirkef kendisi gibi. Tff yide zamanında beraber çalıştığı tüpçü ile beraber yönetiyor.
Akp yalakalığı ile stadını devlete yaptırıp en iyi müslüman takım beşiktaş gibi abuk subuk cümleler ile pisliğini akıtmaya sık sık devam etmektedir.
Atatürk pankartı için siyasi demiştir stada sokulmamalı gerek yok ve buna bir tane beşiktaş taraftarı tepki göstermemiştir.
Şeref ve efendilik şampiyon olunca bitti çünkü. Sonra haramlarla bir şampiyonluk daha geldi.
Şimdi hala sinsilik derdinde babel in cezasını haksızca indirip caner ile gündemi değiştirdiler.