1158.
son ropörtajında fena saçmalamış ve cıvıtmış. dua etsin şenol hoca 2 senedir arkasını topluyor yoksa azizden dursundan pek farkı yok! klasik türk tipi başkanlık modeli işte...
1159.
1934 yılında soyadı kanunu çıkmasa şu anda ''fikret sayıncumhurbaşkanım'' diye anacağımız kişi olurdu.
1160.
Şenol hocamızı biryere bırakmayız diyen baş tinerci.
hayırdır amk lan. tff istedi mi sike sike vereceksin
biz nasıl verdiysek fatih hocayı sizde vereceksiniz ya se ya si si.
1160.
Her şeye açıklama yapma hastalığı bulunan antipatik kişilik. Evet.
1161.
bir gün gece 3 te aradım, açmadı, bir daha aradım " alo diye açtı, sonrasında kardeşim kimsin sen ya ? " diye biraz haklı olarak serzenişte bulundu, sonra biraz konuştuk ve kapattık telefonu, uykusuzken biraz sinirli, ama muhabbeti güzel.
1162.
kral başkan.
az önce arkadaşı erol kaynar abu için verdiği rakamı açıkladı.
abu nun şuan fiyatı 10 milyon. newcastle net 10 milyon veriyor.
fiko 2 milyon teklif etmiş.
şaka gibi. abu sözleşme yenilemeye yanaşmıyor, 6 ay sonra serbest.
1163.
demba ba yı bedelsiz alıp yeniden satmayı planladığını düşündüğüm başka. aklı hala demba da. nasıl ekmek çıkar derdinde.
1164.
bir stoper ve bir forvet alması gereken başkan.
kanat arka planda. 2 mevkiye futbolcu alsa yeter.
1165.
ilhan cavcav vari bi transfer potikası uygularsa yakında şaşmam.
mozambik kırsalında çocuklara top verecek, 10 a kadar sektirebileni limuzin'e bindirip getirecek.
öyle öyle makalele'ler, jeremi'ler bulundu.
birde böyle denesek *
1166.
negredoyu 2.5 milyon euroya taksitle alan adam gibi adamdır.
1167.
negredo'nun bonservisini 7 taksite bağlayan başkan. adam kulüp başkanlığında çığır açtı resmen.
1169.
turkcell süper kupaya süt kupası diyecek kişilik....
hani bundaki beyni kuşa taksan duvara vurur...
1170.
bundaki beyni kuşa taksak kuş milyon dolarlık transferleri de beleşe getirir mi?
tanım: renklileri kudurtan başkan.
1171.
beşiktaş'ımızın en büyük şansıdır. türkiye'de futbol kalitesini arttıran büyük başkan. renkli kavramını değiştirdi. renkdaş yaptı sağolsun.
1172.
(bkz: #37429077 )
''yalancıyı sikseler kucaktan inmeyecek'' adamlar tarafından ifiraya uğrayan başkan.
1173.
p e p e l e n d i n i z başkanım.
1174.
pankart olayındaki açıklaması ile ne mal olduğunu belli etmiştir.
1175.
sıyın cımhırbaşkanı ona çoook kızacak. .
hatta belesten şampiyon olamayacak yazık.
1177.
Ağlayın lan. Daha çok ağlayın. Hönküre hönküre ağlayın.
Ortok şo oko şompoyonloğon nosol kozonoldoğo onloşoldoyso sorodokono goçolom.
Yallah basketbola!
1178.
sıyın cımhırbışkınım
sıyın cımhırbışkınım
sıyın cımhırbılkınım.
1179.
icraatlarını çok takdir ediyorum ve stada sokulmayan pankart hakkında ki konuşmalarını da bir nevi haklı buluyorum. Şimdi durduk yere fetöden içeri alınmasın başkanımız.
1180.
ağlamaya erken başlamış. lan bari lig başlasaydı oğlum.
tamam en sağlam yıkama yağlamayı sen yapıyorsun diye devir senin devrin olabilir de bokunu çıkartmamak lazım.
dünyaları yakarmış. babacığının tabiriyle
sen kimsin ya?
1180.
Ya sen ne güzel bir adamsın be. Bugün yaptığı konuşmasını izledikçe keyif aldığım güzel insan.