göreceğim sizi olum. kulübe başarıların ardindan gelen paraların bile hepsi ipotekli gelmeden gidiyorlar. her şey süt liman görünüyor sizin pencereden. üretilen her proje, ödenen tüm paralar yeni borçlar getiriyor. kendi deyimiyle persembenin gelişi carsambadan bellidir di mi? bakalım gidince de böyle methiyeler düzecek misiniz göreceğim sizi olum. ayık gezin biraz bırakın şu tineri. zira kabak tadı verdiniz.
evet evet çekemiyorum başarınızı kuduruyorum.
Adamın en sevdiğim özelliği, Şenol Güneş'e Şenol abi demesi. Bir başkanın kendi "çalışanına" abi demesi malum sıklıkla rastlanmıyor. Bu konu kendisine sorulunca, yıllardır tanıdığım, abi dediğim adama başkan olunca başka birşey mi diyeyim gibi bir açıklaması olmuştu.
3 büyük kulübün başkanı da göbekten hükümete bağlı, sebebi ekonomik. O yüzden yaptıkları "guzellemeleri" (flattering) içime sinmese de anlıyorum. Siyaseti dışarıda tutarsak Fikret orman, Aziz Yıldırım ve bizimkinden (Durmasın Özbek) daha sempatik geliyor
Uff ergenler başlamış gene giydirmeye sabah sabah. Herifin pankart hakkında ne demesini bekliyorsunuz?
Şunu mu deseydi: "Atatürk pankartının stada sokulmaması türkiye'nin bir ayıbıdır. Atatürk siyasi bir kişilik değil milli bir değerdir. Eğer atatürk pankartı siyasi nedenlerle stada alınmadıysa, başakşehir maçında açılan başkomutan erdoğan pankartı ne oluyor?"
atatürk e olan sevgimi kimse sorgulayamaz. atatürk ü kendine siper edip her türlü şerefsizliği yapan insanların utanacağı yerde onun kutsallığından faydalanmaya çalışan ve üste çıkan şerefsizlerden utanıyorum. yeter ulan futbola siyaset karıştırdığınız. bir maç keyfimiz içine ediyorsunuz. biri başkomutan pankartı açar, diğeri yanıt vermek ister gidin nerede ne . ok yiyorsanız yeyin ama stadlarımızdan uzak durun.
başkanımız bu konuda atatürk hakkında ona eleştiri yapan herkesten daha duyarlıdır. onu eleştirmek alçaklıktan başka bir şey değildir. belirttiği gibi pankart siyasidir. yoksa bir maçta kim izmir marşı söyler, kim başkomutan diye tezahürat yapar. aksini söyleyen yalan söylüyordur.
her zaman arkandayız fikret başkan.
aklımızı tekrar beşiktaşımız için yoracak olursak. tolgay ve oğuzhan beraber olmuyor söyleyeyim, ikilinin her maçında sıkıntı oluyor. talisca içinde benficaya anlaşmaya uygun olacak şekilde kiralama bedelini gönder. stoperi ve medeli al bir an önce. ya da talisca yı gönderiyorsan sosa yı geri getir. ama ön libero şart artık.
edit: ayrıca beşiktaşıma bir maç ceza veren federasyonun ....
ama susmayı öğrenmeli. *
aziz yıldırım'a benzememeli.(boş konuşma olarak)
Tüpçü gibi de olmamalı.*
seba'ya,süren'e ve canaydın'a benzemeli. *
birilerine yaranmamalı. *
Yakışan budur kendisine.
bir fenerbahçeli olarak transfer politikasına laf söylemek haddime, hayran olmamak elde değil.
bazı samimiyetsiz söylemlerini saymazsak.
adam beşiktaş defansını tarihinde ilk defa uluslararası pozisyona getirdi. ali erenli zamanlardan 4-5 tane alternatifli defans hattı.hepsi de rüştünü ispat etmiş adamlar.
açıkçası galatasaray ve fenerbahçe yönetimi bu kafada gittiği sürece beşiktaşı tahtından etmek, saçma sapan komplekslerle oyuncu göndermeyip kimyasını bozmadığı sürece çok zor gözüküyo bu durumda.
duygulardan arınmak gerekirse gerçek bu.
gerçekten fenerbahçenin bu kadar büyük olmasına rağmen bu kadar gücü olmasına rağmen maddi manevi geldiği duruma üzülüyorum.