kendisinin hasretliginin bitmesini temenni eden bir basbakanimiz vardi vakti zamaninda.
aha da soyle bir paragraf vardi+
--spoiler--
"Gurbet hasrettir. Hasret bedeli çok ağırdır, faturası çok ağırdır. Biz, gurbette olup, şu vatan topraklarının hasreti içerisinde olanları aramızda görmek istiyoruz. Bu sıla hasreti artık bitmelidir, bitsin istiyoruz"
--spoiler--