Bu ajanın hala peşinden giden,cahil hain halk tabakası var. Bukadarmı körsünüz bukadar satılmış, olmayan beyinleriniz.bunları okuyorlar şimdi buradaki hainler.
galiba 4 yıldır, almamak için bir çaba harcıyordunuz, yoksa 4 yılda, yeri yurdu belli, amerika'da kimle ne bağlantısı olduğu belli olan bu teröristi hala yargılayamamak, muz cumhuriyetlerinde yaşanır. e türkiye'nin muz cumhuriyeti, olmadığını iddia edenler olarak, siz napıyorsunuz?
bu teröristin türkiye sınırları içerisinde yargılandığını ve terörist yargılanırken trt'den naklen yayın yapılmasını isteyen bir vatandaş, öz ve has türkiye evladı, türk kızı.
süleyman soylu'dan en büyük isteğim budur. türkiye cumhuriyeti'ne saldırıp birliğini, huzurunu bozmaya çalışanlara yapılması gereken budur.
tıpkı lgbt derneğinin ülke kutsallarına laf ettiğinde yaptığı gibi. ki bu terörist o şahıstan bile aşağıda benim gözümde. çünkü o inançsız, allah'la ve peygamberle derdi var, hakaret etmemiş bir iddiada bulunmuş. ama bu terörist ülkemizi yıkmaya çalıştı ve bunu inanç kisvesi altında yaptı. bu yüzden de aşağılıktır, haindir, teröristtir.
son görüntüleri 6 ay önce piyasaya sürülen bir terör örgütü elebaşı. leş olduğuna yönelik iddialar son haftalarda devam ederken, dümbük fetonun ortaya çıkmamakta ısrar etmesi gözlerden kaçmamaktadır.
Kendisi bir teröristtir. Hala yakalanıp, türk yargısınca yargılanıp, infaz edilememiştir. Bu gece ölen tüm vatandaşlarımızın aileleri neden bu adamı adaletten istememektedir? Cidden korkunç. Kemal Kılıçdaroğlu'na, şehit cenazesinde yumruk infazında bulunan vatandaşların, bu adamı Süleyman Soylu'dan istememeleri, gerçekten korkunç.
Türkiye cumhuriyeti ülkesine kötülükte, darbede bulunan şahıslar teröristtir, terörist kalacaktır. Umarım dirisindir ve cezanı çekersin, ölüysende yüce olan allah'ım seni cennetine almaz inşallah.
Cumhuriyet tarihimizin en başarılı islam pazarlamacısıdır. Hükümet ile hala temas halinde olduğu tartışmasız bir gerçektir.
Amerika'da oldukça güçlü bir siyasi ve hukuki lobisi vardır.
Kendisi ölmeden önce, şahsına atfedilen lekelerin, atfedenlerce kaldırılacağından emin olabilirsiniz.
Lise 1 veya 2. Sınıf olması gerek. Matematik öğretmenimiz derslere yardımcı olması için zambak yayınlarının kitabını önermişti. Hatta oradaki soruları derste çözeceğinden zorunlu koşmuştu. Ben de ordan “hocam onlar feto’nun kitapları değil mi” demiştim. Hocanın o bakisinı unutmuyorum. Ayrıca sınıftakiler de yadırgamıştı bu çıkışımı.
Herneyse efendim, muhtemelen bir topluluk içinde bu ‘feto’ ibaresini ilk kullanan insanlardan biri olabilirim. En güçlü olduğu zamanlardan bahsediyoruz.
Bu yazdıklarımdan dolayı tutuklanabilirim lakin öncelikle düşmana küfretmekten ziyade onu iyi tanımak gerekir diye düşünüyorum. Fethullah Gülen in arkasındaki giz hala ayyuka çıkmış değildir. Fethullah Gülen psikolojik olarak dindar bir protest olabilir. Örgüt içerisinde takiyye olduğunu biliyoruz. Ben burada kutsallastirilan ve bir amaç olarak iktidara giden yolda her şeyin aracsallasmasini görüyorum. Fethullah Gülen in elemanları için iyi eğitimli oldukları söylenir. Çok karışık bir durum. Örgüt din kisvesi altında amerikanın bölgedeki en büyük gücü. Peki burada Erdoğan in rolü neydi? Fethullah Gülen geniş kitlelere ulaşamadigi için Erdoğan a ihtiyaç duyulmuş olabilir. Bu olay çok karışık. Ve üzerine gitmeye niyetli değilim. Cesur savcılar üzerine giderse halk desteği sağlanırsa bu olay çözülür diye düşünüyorum. Buradan hareketle CHP nin tekrar ele geçirilmesi gerekir bu bir.
ikincisi yayın organları oluşturulmalı.
Halk ikinci bir kurtuluş savaşına hazırlanır gibi hazırlanmalı.
Üç söylemler tersine bir hareketle yeniden ele alınmalı.
Din algısı değiştirilmeli yeni bir dindar tip ortaya çıkarılmalidir.
Kaynak... türkiye ne olursa olsun Libya ve Kıbrıs'ta var olmalıdır. Yoksa bu bir beka meselesi halini alir.
türkiye cumhuriyeti devleti'ne saldıran en azılı terörist. 15 temmuz 2016'da diğer teröristlerle birlikte ülke yönetimine darbe yapmaya kalkışmış, masum askerlerle birlikte, 300'e yakın insanımızın canını alan, kana susamış terörist.
şüphesiz o allah'tır ki seni cehenneminin en derinlerinde yakacaktır. amin.
Siyasal islamcılar, Bu gün nasıl şeyh Sait’ten, deli Said’den evliya gibi bahsediyorsa, üç kuşak sonra siyasal islamcılar bu ibneden de öyle bahsediyor olacaklar. Tabi o zamana kadar ülkede siyasal islam diye bir şey kalırsa.
hayde yazalım hayde!
bir zamanların bakanları, devlet görevlileri neredesin sayın hocam " dön gel " ülkene dediğinde, herkes ayrı bir manevi hava içerisindeydi.
dönemin polisleri, avukatları, uzman çavuşları, astsubayları feto sayesinde görevine getirildi. ne zaman unutuldu bunlar?
evet, akp döneminde tam bir çete lideri konumuna geldi, örümcek gibi her yeri sardı.
peki ya biz? feto diyemiyorduk ? neden? o zamanlar göt korkusundan cemaatci bile diyemiyorduk.