40 yıl boyunca kucağında hoplattığı kişilere terörist olduğunu belli etmemiş başarılı bir örgüt lideridir.
bununla ilgili ailemin yaklaşık 30 yıl önce yaşamış olduğu bir durum var. kısaca anlatıyorum.
bizim peder zamanında güzel bir iş kurmuş. mesleği gereği yaptığı çevre sayesinde şehirde en büyük sayılabilecek firmalarla çalışmaya başlamış. körfez krizine denk gelen yıllarda işler bozulmuş. fabrika kapanacak konuma gelmiş.
bu sırada babama bir ya da bir kaç kişi ulaşıp bir teklifte bulunmuşlar.
teklif şu:
sen bu işi en iyi yapanlardansın. biz sana destek olalım, fabrikayı kapatma.
sen de bize bazı konularda (bağış, organizasyonlara sponsor olmak vs) yardımcı olursun. başka beklentimiz yok.
çocuklarını da bizim okullara alalım. eğitim masraflarını karşılayalım.
bizimki hem gelen kişilerin nereden geldiğini bildiğinden hem de çok paragöz olmadığından atlamamış hemen.
valideye danışmış.
valide hanım işe uyanmış. "bunların derdi para değil, çocukları alıp beyinlerini yıkayacaklar. sakın kabul etme. batarsak batalım" deyip konuyu kapatmış.
şimdi benim annem aileden dindar yetişmiş birisi.
gelenler de fethullahçılar.
ne hikmetse kandıramamışlar.
30 sene önceden ilkokul mezunu annem bile ne bok olduklarını biliyormuş...
ama fethullah azmetmiş ve ülkenin cumhurbaşkanını kandırmayı başarmış.
Yalan yok bir zamanlar hepimizi kandırdı evet 12 Eylül referandumunda çok etkili oldular ama şu an kendisine sabahtan akşama kadar lanet okuyoruz, hepimizi kandırdı namussuz.
17-25 Aralık tarihine kadar adamın boklu donunu koklamak için sıraya girenler bu gün kendisine hain diyor. Türkiye tarihinin gördüğü en büyük fırıldaklar bunlar, ciddiye almayın, şu ibneleri.
Vatikan kardinali mahlaslı ibnenin necip Fazıl kumarbazının (bkz: amerikan siyasetini tutmak biricik yoldur/#30993530) yazısını tevil etmesine vesile olan haindir. Herif büyük doğu dergisinde yayınlanan makaleyi aynen kuran ayeti gibi, meal de değil, resmen tefsir etmiş, "üstada" değil o yazısında, ömrünce söylemediklerini söyletmiş!
Boklu badeli götünden uydurarak "üstada" söylettiklerine bakarsanız kancık fetö zihniyetini görürsünüz. Haçlılarla işbirliği yapmak için bahane bulmalar filan falan. Bu puşt zaten fetöcüydü, şimdi kripto fetöcü bir hain..
Söz konusu yobaz piçin yazdığına bakarsanız o makaleyi geçmişte de tefsir etmiş! Nerede? Bak başlık orada duruyor, ne yazmışsın?
Yobaz demek, çok yalancı, götü başı ayrı oynayan kahpe demektir.
bu başlığın bugünkü canlanma şekli akp belasını çok özetliyor. akpsever arkadaşın iddiası: fethullah asıl chp'yi seviyormuş, delili de taa 1967'de chp'ye bağışta bulunmuş. bu da belgesiymiş: https://galeri.uludagsozluk.com/r/2032905/+
o yardım makbuzu işi öyle değil ki: chp'nin eski yardım makbuz koçanlarından biri sahaftan satılığa çıkmış. akp'li allahtan korkmayan manipülatörün teki boş makbuzlardan birisini satın almış, fethullah gülen yazmış gibi doldurmuş, yayına vermiş. şu an internette o aynı koçandan boşların görüntüsü de var, beğendiğin gibi doldur, yay. https://galeri.uludagsozluk.com/r/2032896/+
Allahsız kemalistlerin fetulah kafirine kini ve nefreti ne kadarsa zaten diğer müslümanlara da o kadardı.
Şimdi bak nasıl da bildik diye caka satıyorlar.
Bizim itikadi ve siyasi kavgamız varken, bu Kemalistler direk islam'la kavga ediyorlardı. 100 yıldır böyle...
As kes, sonra bir çürük üzerinden zulmünü meşrulaştır. Tam bir yahudi ruhu!
Şimdi de çıkıp utanmadan böbürleniyorlar...
Öyle abuk subuk tiyatro mahkemelerle değil Allah'ın kanunları karşısında fetulah köpeğiyle aynı safta yanyana yaptıklarımızın hesabını vereceksiniz!
Ha bir dönme kalkıp yine kendisini defalarca dürüp dürüp sondajladığım "Amerikan siyasetini tutmak biricik yoldur" tezini yine bir arsızlıkla ortaya atmış.
Buradan söyleyeyim, bu kılkuyruk düne kadar o yazıyı okumamıştı bile...
Buyrun okuyun, meşhur sayfadaki klişesine kadar bulunduğu zaman içinde muhteşem bir dış siyaset hamlesinin reçetesidir.
Bunu birçok yazı ve söylemle de ilmek ilmek örer...
Kısaca ülkedeki vahşi komünizm terörünü Amerika'yı takiyye ile güderek kırmak ve üstüne Amerika varlığını ve emperyalizmini boğazlamayı formüle eder.
Kemalistseniz bunlar hoşunuza gitmeyebilir. Çünkü bilirsiniz onlar Anadolu dışında her yere boyundan bağlıdırlar...
Edit: Rumelili dönme benim için yok önceden fetöcüydü ve yok kripto diye iftiraya başladı.
karşımda acizliğini ve çaresizliğini ancak bu kadar güzel ifade edebilirdi.
erke dönergecidir. hani vardı ya bir ara yüz yılın bin yılın icadı denirdi. o bu işte.
2013-2014 den önce kendisine "muhterem hoca efendi" diyenler, "dön ne olur bitsin bu hasret" diye ağlayanlar, ne istedilerse verenler, küfür edildiği zaman can siperane korumaya geçenler özellikle 2016 ve sonrasında en azılı fetö düşmanları olarak bin yılın dönüşüne imza attılar. 2016 senesindeki darbe teşebbüsüne kadar ki sürede de bu ve terör örgütüne düşman olup sırf bu düşmanlıkları yüzünden o zamanlar henüz dönmemiş olanlar tarafından "hoca efendiye düşmanlık güdüyor bunlar vatan hayini" ilan edilenler ise bu sefer "hepiniz fetöcüsünüz işteeeğğğ" diye itham edilmeye başlandılar. bizler yani.
şimdi bu eski fetocular ecevit üzerinden kendilerini aklamaya çalışıyorlar ama yemiyoruz. eski fetocu derken bugün kavga bitip eksiye dönülse gene fetoyu yalamaya başlayacak bunlar adım gibi biliyorum.
Yandaşların bir sürü zırvalar sayıklayarak ellerini yıkamaya çalıştıkları eski pislik hocaefendileridir.
Boşuna çırpınmayın, o günleri hep beraber yaşadık. Şimdi bunun için ne diyorsanız çok daha fazlasını söyledik, cia ajanları Graham fuller ve Henry barkey hem buna yeşil kart başvurusunda ransayman verdiler, hem de "Kemalizm yıkılmalıdır" temalı cilt cilt kitap yazıp, bunun yayınevlerinde yayınladılar hiç tınmadınız. Aynen istiklal harbindeki haçlı işbirlikçisi dedeleriniz gibi, bununla, yani haçlılarla işbirliği yaptınız.
La buna 7.5 milyon sayfa kozmik oda evrakını peşkeş çektiniz a vatan hainleri! Bunca suça karşı o onu demiş, bu bunu demiş diye zırvalıyorsunuz o kadar.
Velhasıl tövbekar orospu guslü alsanız yine arınamazsınız.