ülkenin can damarlarını ele geçirip kendi bi nevi hükümdarlığını kurmak isteseyen, aslında gerçgek inananların kendısıyle işinin olmayacağını düşündüğüm amacının ne olduğunu anlamamak için akılsız olmak gereken insancık.*
sadece türkçe'ye sahip çıkmasından doalyı sevdiğim. Türkçe olimpiyatlarının yapılmasında emeği geçmesi ile sevilen.
fakat abd ile türkiye üzerinde oynanan oyunlarda başrolde bulunması ile kin güttüğüm kişi.
bazı cahiller tarafından neredeyse terörist gibi alçak gösterilen, oysa türkiye'yi dünya üzerinde en çok tanıtan şahıstır.
kimileri onun okullarında -yıllarca- okuduğu için amerikan milliyetçisi türkçe konuşabilen insanlar yetiştirdiğini bilmektedir. ancak bunu henüz herkes bilmiyor. hala bazı kişileri kandırabiliriz(!)
az muhterem pek ...veren hocaafendii... Cia'in harita'da gösterdiği yerlere okul açmasıyla bilinir. linkteki videoda görüleceği gibi ne mal olduğunu kendisi söylemiştir...
alelade bir cami imamı iken 600,000,000 $, (altıyüzmilyondolar) evet lan 6 yüz milyon dolar değerinde bir malvarlığına sahip olmuş birisidir. Ancak en önemli özelliği usa'de iken izmir'deki fabrikadan emekli olmasıdır. O derece yani...
türk bayrağı dalgalandırınca şerefli mi olunur yani? namaz kılan herkes çok mu iyi insandır? fettullah da ne şerefli ne de iyi bir insandır. komünizmle mücadele derneklerini kurmuş hoca efendi tamamen halk düşmanıdır.kendisi 1980 darbesiyle ilgili de 'Tsk kılıcıyla mücadelemize su serpti' demiştir.bugün fettullahçıların asker karşıtı görünmeleri de nafile,çünkü bugün sol hareket tırmanışa geçecek olsa askeri de sivil faşisti de bu mücadeleyi yıpratmaya uğraşacaktır. bugünkü karşıtlık,kendi aralarındaki iktidar mücadelesidir.
bana bir kisi daha gosterin; islam, muslumanlik, din kardesligi, ummet desin ve muslumanlarin en buyuk dusmani amerika'nin kucaginda otursun, ve milyonlarca "din kardesi" onu desteklemeye devam etsin.
şakirtleri her yerde av peşinde...
oturmuş masamda kitap okuyorum, iş olmadığından. biri geldi 'sayın beyefendiyi' sordu. 'yoklar' dedim, gitti. tekrar geldi. 'gelmedi' dedim.* kitap okuduğumu görünce 'seviyorsun gliba kitap okumayı' dedi 'evet' dedim ve 'size bir' kitap armağan edebilir miyim' dedi. olur demiş bulundum ve elini cebine attı. sandım ki ulaşabilmek için irtibat falan karalamak amacıyla not kağıdı çıkarıyor, hazır mıymış neymiş artık sağ iç cebinden bir el kitabı çıkartıp uzatmaz mı?!. parlak kaplı ve süslemeli bu kitaba elimi uzattım ve aldığımda "ammmannn tanrıımm!!" en sevmediğim adamın eseri... said-i nursi'nin "kara kalem" çalışması... kalbim küt küt atmaya sinir kat sayımı sayamamaya başladım! neyse almış bulundum, geri vermeye zaman kalmadan kayboldu gözden. o günün talihlisi bendim güya ona göre. bi de bana sor! yazık oldu emeklerime, nefretime, küfürlerime, mücadeleme...
git lan fettullah gülen s.ktir git lan hayatımdan, hayatımı s.ktin lan!
sen ve sizle mi uğraşacaz .mkoyanzi... *
eğitime gönül vermiş, türkiyenin adını tüm dünyaya duyurmuş, aynı zamanda manevi yönü kuvetli, milyonlarca, karekteri sağlam ihlaslı gençler yetiştirilmesine katkıda bulunmuş önemli şahsiyet.
tunceli alevileri dinsizdir deme cüretini göstermiş balkabağı. sivas katliamını yapanların manevi babası. akp iktidarının soluğu bu adamın çetesinin devlet kadrolarını ele geçirmesine yetmezse canını fena yakacaklar, hem de çok.
--spoiler--
amerika karşıtı bir insan olması mümkündür.
ya bu adamın amerikadaki villasının büyüklüğünü görünce ben neden daha önce davranıp seyh olmadım gibi bir çekememezlik insanda beliriyor
--spoiler--
agır argo ve küfür içeriyor diye silinmiştir. ataturk hakkında bunun 10 kat ağır eleştireler varken böyle bir adam için gayet sıradan bir eleştiriyi bile silmek sözlüğün nereye gittiğini gözler önüne seriyor.
chp milletvekili öymen in neredeyse linç edilmesine yol açan dersim alevileri hakkında daha da enteresan değerlendirmelerde bulunmuş olan şahıs:
--spoiler--
Fakat aslen Nusayri olan Ermenilerden, Süryanilerden meydana gelmiş aslen Nusayri olan Tunceli civarındaki Aleviler bu işin arkasında. Bunlar Türkiye de gaileler açtığı zaman devletinizle, ordunuzla bu işin karşısına çıkamazsınız. Ve bunların dinleri yoktur.
--spoiler--
bakalım alevi düşmanı olduğu halde sırf chp ye çamur atmak için birden alevi hakları savunucusu kesilen zaman tayfası buna ne diyecek? daha geniş hali için buyrunuz:
--spoiler--
Biz de bir dönemde Misak-ı Milli ile sınırlarımızı belirlerken bizi arkadan vuran Balkanları hatta bir aralık Edirne bile gitmiş. Bunları verelim bu adamlar ellerini çeksinler, demişler. Şu Arapları da verelim.Hatta verirken o kadar cömertçe davranmışız ki, mesela Süleymaniye, Kerkük ü de alın da yani en inkarı sulh vardır, kütüğü fıkıyede. Bizim size vereceğimiz yok, hayır var diyor onlarda. Alın öyleyse alacağınızı diyoruz. Daha sonra hakları bize aitmiş ama vermişiz. Ve adaları vermişiz. Ege de bir sürü adayı vermişiz.
Fakat bağışlayın elin oğlu diyeceğim burada. Bir cemaate karşı bu tabirler sevimsiz. Elin oğlu doymamış buna. O günden bugüne Güneydoğu da bizim soydaşımız, dindaşımız, bir problem yoktur, işte tarih meydanda. Ve Çanakkale de sizinle omuz omuza savaşmıştır bu insanlar.
Bunları her gün kazımış, yarayı meydana çıkarmış. Sizin siyaset bilmeyen devletinize yanlış şeyler yaptırmış, soydaşınızla, dindaşınızla sizi karşı karşıya getirmiştir. Bugün de aynı şeyleri yaptırtıyorlar.
Güneydoğu daki vatandaşı baştan çıkarmak için Ermeni yi, Süryani yi, ateisti kullanıyor. Bir zaman komünizm perdesi altında yapıyorlardı. O yıkılınca biraz işleri zorlaştı. Artık Kürt istiklali, vatanı filan diyorlar şimdi.
Eğer eskiden yaptıkları gibi burayı da verelim derlerse, burayı da bertaraf ederlerse, Türkiye de Kızılbaş meselesi geliyor.Şimdi bunların içinde Mollalar, hocalar, şeyhler, dindarlar var. Açtığımız okullarda orada ve kurslarda bunlarla diyalog kurabiliyoruz. Bu sertlikleri, dalgayı kırma imkanı oluyor.
Fakat Türkiye de ben Alevi demiyorum. Onlar Alevi değildir. Anadolu daki Aleviler Yörükler, bizim tahtacılar onlar bizim her zaman anlaşacağımız insanlardır. Fakat aslen Nusayri olan Ermenilerden, Süryanilerden meydana gelmiş aslen Nusayri olan Tunceli civarındaki Aleviler bu işin arkasında. Bunlar Türkiye de gaileler açtığı zaman devletinizle, ordunuzla bu işin karşısına çıkamazsınız. Ve bunların dinleri yoktur. Nusayri akidesi vardır. Allah insandır, insan Allah tır. Allah insanın içine girmiştir, insana itaat etmiştir. Bu anlayış hakimdir.
Biz Güneydoğu yu verelim dediği zaman bile Sivas a kadar talepler gelecektir. Çünkü bu talebi yapabilecek şeyler şimdiden kazınmaya başlamıştır. Çok sıkı durmak lazım. Taviz vermemek lazım bu mevzuda. Allah baştakilerin başına akıl versin. Esas derdin dermanı olan reçeteyle işin üzerine gitmiyorlar, yanlışlık içindeler. Haber toplamak açısından da yanlışlık içindeler, islam dan kopma açısından da yanlışlık içindeler. islam ın oradaki insanın derdine derman olması, reçete olması açısından da yanlışlık içindeler. Ve bu yanlışlıklar inşallah bu millete pahalıya mal olmaz. Akılları başlarına gelir de ne o tampon devlet teşekkül eder ne de arkadan gelenlerin iştahları kabarır.
--spoiler--
eğitimi ülkeye silah gibi kullandığını düşündüğüm insan. yıllardır eğitim kalkınmanın temelidir dedik(derken ben demedim tabii), adam gitti biz onu kullanmadan kullandı. kendisi ayrıca 10 yıl sonra türkiye ne olacak diye acıklı düşünmelerimin başkahramanıdır. sevenleri vardır, benim de onlara saygım vardır. bu da benim en temel hakkımı kullanışımdır.
türkiye'de nedense bu kadar sevilmeyip sürekli konuşulmayı beceren adam. uludağ sözlükte "sadece adı altında bile" entry sayısı 2221'e ulaşmıştır. ki sürekli bir çok farklı başlık altında yorumlanmaktadır kendisi. sevmiyorsan bu kadar konuşma be arkadaşım bak dayanamadım bende konuştum.
--spoiler--
tam özünüzü bulacağınız, kıvama ereceğiniz ana kadar,
dünyayı sırtınıza alıp taşıyabilecek güce ulaşacağınız ana kadar,
o kuvveti temsil edeceğiniz şeyler emrinizde olacağı ana kadar,
türkiye'de ki devlet yapısı ölçüsüne göre bütün anayasal müesseselerdeki güç ve kuvveti cephenize çekeceğiniz ana kadar,