türk bayrağı dalgalandırınca şerefli mi olunur yani? namaz kılan herkes çok mu iyi insandır? fettullah da ne şerefli ne de iyi bir insandır. komünizmle mücadele derneklerini kurmuş hoca efendi tamamen halk düşmanıdır.kendisi 1980 darbesiyle ilgili de 'Tsk kılıcıyla mücadelemize su serpti' demiştir.bugün fettullahçıların asker karşıtı görünmeleri de nafile,çünkü bugün sol hareket tırmanışa geçecek olsa askeri de sivil faşisti de bu mücadeleyi yıpratmaya uğraşacaktır. bugünkü karşıtlık,kendi aralarındaki iktidar mücadelesidir.