Ne kadar uç görüşlere sahip olsa da , kendi içinde tutarlı olduğu için gözümde bir saygınlığı olan ve türkiye'nin beni konuşacağını bildiğimden geri dönmek istemiyorum diyen şahsiyet.
bir zamanlar sağ kolu olan nurettin veren'in kendisi hakkında verip veriştirdiği ağlak lider.
- söylenenlere göre abd'ye vatikan'ın desteğiyle gidip, tepkilerden çekindiği için hastalığını uydurmuş.
- yanında kalanların çoğu feto'dan dayak yemiş, hatta falakanın bir ucundan bu nurettin amca tutmuş.
- yıllarca ütüsüz pantolon giyerken, şimdi tavşan tüyünden iç çamaşırları giyiyormuş.
- "şömine demiriyle bana vurmaya kalktı, kendimi sakınmasaydım, ölebilirdim"
- "karımı ve çocuklarımı benden uzaklaştırdı. gülen, insanı inleterek öldürüyor."
kendisinden nefret eden çok sayıda müslüman olmasının en büyük sebebi, kendisine biat eden güruhun, ismini çok fazla peygamber efendimiz * ile karşılaştırma ve benzetmelerde anmasıdır.
bunun dışında hz. muhammed'in sünnetini bırakıp da (sakalı uzatıp, bıyığı kısaltmak) bu beyfendinin sünnetini (ince kaytan bıyık, her gün kazınmış sakal) uygulamaları da daha karşıdan görünce ''bakın müslümanlar geliyor'' değil de ''bakın fethullahçılar geliyor'' denmesine sebep olmaktadır.
kendisi iddalara göre bahaidir. şaşırdım mı hayır. bir de ağlak tavırları var insan onamı çevresinde toplananlaramı acısın bilemiyor. niye acımam gerekiyor onuda bilemedim şimdi. adamların mehdisi gelecek bu şövalyeler bir ip gibi arkasında dizilecek. ben ve benim gibiler apışıp kalınca onlar bana acıyacaklarmı hayır.
tehlikeli masaların tehlikeli masalları.
kendi internet sitesinde abd hakkinda soyle buyurmus kendileri:
bunun dışında, dünya için değerlendirmede, isimden çok sıfatlar da mühimdir. kişi mü'min de olsa, kâfirdeki müslüman bir sıfat, mü'mindeki müslüman olmayan bir sıfata gâlip gelir ve böylece kâfir, mü'mine galebe çalmış olur. ayrıca, buradaki sistemin oturduğu medeniyetin güzel yanları var. farkında olunsun olunmasın, allah'ın dini'ne dayanan bu güzel yanlarla, bir de şeriat-ı tekvîniyeye itaattan gelen üstünlükler birleşince, arkasından muvaffakiyet ve hâkimiyet de geliyor.
bu sistemin temel dinamiklerinden olan demokrasinin bugünkü za'fları, doğduğu yerden ve kaynağından ileri geliyor. batı'da bir dönem kilise'nin gelişmelere karşı geride ve yetersiz kalması, batı toplumunu tamamen pozitivist esaslara itmiş. bu da, demokrasinin talihsizliklerinden biri olmuş. bu bakımdan, ondaki eksiklikleri belli kriterler ve evrensel değerler çerçevesinde gidermeğe ve onu daha insanî, daha ahlâkî temellere oturtmaya çalışmak gerekiyor.
beyefendi amerika'yi da begenmiyor. bir de kilise gelismelere karsi geride ve yetersiz kalmis. hmmm. ama islam degil orta dogu'nun sorunu. ya boyle iskembeden sallayarak argumanlar uretme ve bunlari okuyup "cok dogru soylemissin hocam" diyen tipler oldukca bu muslumanlar adam olmaz.
suudi arabistan dahil dünyanın her yerine gidebilme hakkı olan değerli şahsiyet.
buradan arabistan'a gidemiyor diyen süt oğlanlarına bir tarafımla gülüyorum. ulan hem cia ajanı diyorsunuz, o kadar büyük misyonlar yüklüyorsunuz, amerika'nın adamı vs yani o derece. lakin bir taraftan da diyorsunuz ki arabistan'a gidemiyor fasa fiso falan fıstık. yahu el insaf, amerika'lı olupta giremeyeceğin ülke vamı?
şimdi bu nasıl bir paradoks bu nasıl bir paradigma olum anlatın biriniz.
sözün bittiği yerdeler.farkında bile değiller.kendisine ayrı ayrı 5-6 din(katolik,protestan,bahai,moon,yehova şahidi,sinsi şeriatçı) 3-4 istihbarat örgütü
(mit,cia,mi5,mossad)2 gizli cemiyet(mason,illuminati) izafe edilir.toplayınca gerizekalıca bir sonuç çıkar...
Fakir ve çıkarcı insanlardan mür-itler yaparak işbirlikçileri ile birlikte genç Cumhuriyetimizin altını köstebek gibi oyan sulugöz, kuru ekmek şükürcüsü.
Fakir ve çıkarcı insanlardan mür-itler yaparak işbirlikçileri ile birlikte genç Cumhuriyetimizin altını köstebek gibi oyan sulugöz, kuru ekmek şükürcüsü.
alternatif dini kuarllar oluşturabilen, ılımlı yeniçağ peygamberi. bu insan öyle sevilir ki, kutsal kitapta yaratan ve elçileri için geçmeyen sıfatlar onun adına söylenir. evlerinde ve okullarında prizma yayınları okutulur, cd leri izletilir.