kendi internet sitesinde abd hakkinda soyle buyurmus kendileri:
bunun dışında, dünya için değerlendirmede, isimden çok sıfatlar da mühimdir. kişi mü'min de olsa, kâfirdeki müslüman bir sıfat, mü'mindeki müslüman olmayan bir sıfata gâlip gelir ve böylece kâfir, mü'mine galebe çalmış olur. ayrıca, buradaki sistemin oturduğu medeniyetin güzel yanları var. farkında olunsun olunmasın, allah'ın dini'ne dayanan bu güzel yanlarla, bir de şeriat-ı tekvîniyeye itaattan gelen üstünlükler birleşince, arkasından muvaffakiyet ve hâkimiyet de geliyor.
bu sistemin temel dinamiklerinden olan demokrasinin bugünkü za'fları, doğduğu yerden ve kaynağından ileri geliyor. batı'da bir dönem kilise'nin gelişmelere karşı geride ve yetersiz kalması, batı toplumunu tamamen pozitivist esaslara itmiş. bu da, demokrasinin talihsizliklerinden biri olmuş. bu bakımdan, ondaki eksiklikleri belli kriterler ve evrensel değerler çerçevesinde gidermeğe ve onu daha insanî, daha ahlâkî temellere oturtmaya çalışmak gerekiyor.
beyefendi amerika'yi da begenmiyor. bir de kilise gelismelere karsi geride ve yetersiz kalmis. hmmm. ama islam degil orta dogu'nun sorunu. ya boyle iskembeden sallayarak argumanlar uretme ve bunlari okuyup "cok dogru soylemissin hocam" diyen tipler oldukca bu muslumanlar adam olmaz.