yeni tasarımı ile var olduğu söylenen 300 milyon kullanıcısından en azından bana yaranmış sitedir. uzun süre böyle kalmasını dilerim.
aklıma gelmişken sizlerle bir bug paylaşayım. eğer ki wallunuzun * gizlilik ayarlarını değiştirdiğiniz halde engellediğiniz kişiler duvarınıza yazabiliyor ise bilin ki kendileri notifications * kısa yolunu kullanarak oraya gelmiştir.
adamina gore muamele yapan sitedir. Ne iş lan herkese gelmiş bizde değişiklik yok? Neyse, olmasa daha iyi. Bok ötesi bir hali varmış gibi gözüküyor yenisi.
18 yaşından küçükleri almayan; ama 18 yaşından küçüklerin girdiği, eski arkadaşlarını bulma amacıyla yapılan ancak artık herkesin yenı arkadaşlar bulduğu ve renginin hep mavi kalmasından bıktığımız site.
üye olduktan sonra ilk iş olarak eski sevgili aranır. bulunur da. ancak profilinde bir ilişkisi olduğu yazmaktadır. birde yanak yanağa fotoğrafı vardır herifin biriyle böyle profilde.. kötü olunur.. o andan sonra bir daha girilmez o siteye.
ilk başta üye olmamak için direnilen, daha sonra da ayrılmak için çaba sarfedilen, milyonlarca bağımlısı bulunun (a)sosyal paylaşım sitesi.
(bkz: ana beni kurtar)
kullanıyorum da, o gruplar falan boş iş. bide facebook bana tanımadığım kişileri arkadaşın olabilir diye öneriyo ya... bitiren nokta o. alayı da emo arkadaş, işim olmaz...
guzel bir video paylasim sitesi. ayrica kimsenin arkadaslarina guvenmedigini ogrenmis olduk. herkes arkadas diye ekledigi insanlarin ne zaman profiline baktigini ogrenmeye calisiyor. bu kadar iki yuzluluk olur ancak. bir suphen varsa ne diye eklersin.
önceleri okul arkadşları,çocukluk arkadşları bulma amacıyla hesap açılır ve daha sonra kız avlama,erkek tavlama mekanına dönüşür.garip bi sanal toplum alanıdır kendisi.