lise ve üniversite hayatları boyunca nerdeyse hiç ayrılmayan iki insanın bu facebook denen şeyde yıllar sonra arkadaş olmaları özetliyor zaten her şeyi...
eski arayüzü ile saniyede bir yenilenen ana sayfası artık günde 3-5 kez değişiyor her türlü refresh e rağmen...online 15 kişi var ama anasayfa sabit, ben mi salağım yoksa az küfür mü biliyorum?
delirmenize sebep olur. lan 1 haftadır okuldan bir arkadaşımın profilini takip ediyorum. gariplik bende değil vallahi bak anlayacaksın şimdi. adamın yaklaşık 600 arkadaşı var ve adam koyu bir taraftar. gerçek isminin dışında bir de takım adıyla beraber kendine hesap açmış. buraya kadar her şey normal. bu adama X diyelim takım adıyla aldığı hesaba da Beşiktaş * X diyelim. X bir düşünce paylaşıyor altına bakıyorsun X ve Beşiktaş X bunu beğendi, bir de fikri destekleyen bir yorum o da Beşiktaş X den. vidyo falan paylaşıyor X ve beşiktaş X bunu beğendi altında da beşiktaş X den yorum.
hangimiz manyak anlayamadım arkadaş... kendi kendine yorum yapıp beğenen adam mı yoksa 1 haftadır bu durumu takip eden ben mi?
ilk kez tasarımı değiştiğinde protestolar yapıldı, "iddia ediyorum yeni facebook istemeyen 1.000.000 kişi bulabilirim" türevi gruplar açıldı, fan page'ler oluşturuldu, ama artık alıştık, zaman zaman değişiklik istiyor facebook kendi bünyesinde. bizse her seferinde daha da sevmiyoruz, ama ısrarla kullanmaya devam ediyoruz. ve bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama her seferinde daha da kullanışsız yapıyorlar siteyi. kapatın facebook kullanmayın mı diyolar acaba, düşünmüyor değilim.
aynı bilgiayarda ablamın, eniştemin ve sevgilimin yeni temayla takıldığı benim ise hala eski temaya takılı kalmamla acayip beni sinir eden site. ne oluyor anlamadım ki. **
"facebook'un yeni arayüzünü kullanmak istemeyenler buraya!! %100 çalışıyor!!" şeklinde olası bir grup yüklenmesini göze alamadığından türkiye'nin her yerine yeni arayüzünü göstermeyen site. bana daha göstermedi mesela.
her yeni tasarımdan sonra "bok gibi olmuş, facebook olsan girilmezsin, yapanların amına koyim" diyen ilginç tiplerle dolu olan websitesi. o değil böyle diyorsunuz ama yine paşa paşa giriyorsunuz hatta en fazla bir ay sonra bir önceki tasarımı nasıldı hatırlamıyorsunuz bile. ee ne yapacağıdık?
yeni ana sayfasıyla gene zihin bulandıran sosyal arkadaşlık sitesi. hayır, anlamıyorum ne diye sayfayı ordan alıp oraya, burdan alıp öbür tarafa atıyorsunuz ki? insan alıştığı gibi kullansın işte. fena halde göz yoruyor yeni hali.
yeni tasarımı ilk falsosunu an itibarı ile vermiştir. etiketlemek * istediğiniz zaman resmi tıklıyorsunuz ve diğer resme geçiyorsunuz. yani etiketleme * işlemi yapılamıyor. Etiket yazacağım diye binbir takla attım. *