sevgilisini fesybuk'tan bulan insanlar taniyorum ve bu beni yoruyor. so$Il komüniti anlayisim bu degil. bir aydir kapatmisim hesabi, kafam nasil rahat. dün bi özledim ama, yalan yok. resimlerin altina "aaayyy chooq seqersiin!" diye yazmayi cani cekiyor insanin bazen.
son günlerde sık sık çıkmaya başlayan "bir sorun oluştu düzeltmeye çalışıyoruz" şeklinde olan iyi niyetli mesajlarından sonra daha bi sevmeye başladım keratayı.hayır işin garibi öyle ahım şahım ilkokuldaki arkadaşlarıma falanda kavuşturmadı beni ama nedense sevdim.*
aşk hayatlarımızın teknolojiyle entegrasyonunda, ızdıraplarımızı arttıran, bizleri şapşala çeviren, nice ilişkileri yıkan-başlatan ve bizleri belki yeni bir evrime iten sosyal ağ sitesi.
yalnızlık korkusuyla öğütülen modern insanın, sosyal mastürbasyon ağı. karanlık gibi usulca çöken bu korkunun üstesinden gelebilmek adına, tek çareyi sosyalize edilmiş seri orgazmlarda arayan modern insanın vulvası adeta.
mecburen katıldığım irc, forum, site karışımı. fake bir hesapla birşeyler yapmaya çalışıyorum. dişi bir karakter seçtiğimden erkeklerin gözdesiyim. resim yok bu arada. sağdan soldan birilerini ekledim. hiçbiri de sen kimsin arkadaş demeyip verdi onayı. orada olmalarının nedeni ise seks. dün öküzlerden biri kız arkadaşım yok ve seninle seks konuşmak istiyorum dedi. git ananla konuş deyince tersledi. çünkü facebooktaki tüm karılar kaşardır verir fikri yerleşmiş kafasına. yazık tabii.
amacını aşmış, para uğruna olayın bokunu çıkarmış sitedir. sosyal ağ mı, tanışma sitesi mi, sözlük mü, forum mu ne olduğu belli değildir artık. ipini koparan salak saçma grup kurmakta ve bu gruplara üye olan milyonlarca mal bulunmaktadır. hadi site yaptın be gerizekalı kontrol et her grubun açılmasına müsade etme !
şimdi soruyorum ;
* ankaralılar buraya
* ankaralıların buluşma adresi
* ankaralı arkadaşlar buraya
* ankaralı lar buraya
* ben ankaralıyım diyenler
şeklinde gruplar mevcuttur ; ee be gerizekalılar hepsi aynı yere çıkmıyor mu ? kimi büyük yazar, kimi ufak yazar, kimi sonuna nokta koyar, kimi ünlem koyar ! grup çöplüğünden ve insanların vaktini almaktan başka bir şey değildir !
amacınız ne ? tabiki sosyal paylaşım adı altında asosyal bir yaşam empoze etmek. Buyrun hoş geldiniz ! türkiye de mal çok..
birde böyle her değişiklikten sonra statuslarda özellikle öyle bi memnuniyetsizlik sezilir ki bu paylaşım sitesinde.. herkes mutsuz hoşnutsuz.. ulan sevmediyseniz beğenmediyseniz kullanmayın o zaman arkadaşım.. ne gerek var her değişiklikten sonra statuse bunları yazmanızın.. değişecekmiş gibi bide..
temasını değiştirerek ne kadar iyi yaptı bilemem ama, uzun zamandır mozillada yaşanan "chat yapmaya çalışırken kasma" sorununu çözmüş ve msn e artık girmemek için direten molekuler biyologu mutlu etmiş site.
ilkokulda memesi küçük bıyığı var diye bakmadığın kızları bulduktan sonra 'aa çok daş olmuş lan bu' dedirtmesinin dışında hiçbir işe yaramayan sitedir. iki durup orasını burasını değiştirmektedir. karşısına geçip 'anasayfa' ya tıklayarak saatlerce vakit geçirilebilir. ha bide önüne gelenin grup açtığı kendine yandaş toplamak için yalvarışlara girdiği bi site haline gelmiştir. 'lütfen arkadaş listesini davet edin' 'allah aşkına şu zamana kadar şu kadar kişi olalım' gibisinden abukluklarla doludur. iyice soğutmuştur ama millet nerde ne yapıyor merakını gidermek adına girilir hala.