aklı olan ve sabrı olmayan bu sitenin sohbet bölümünden konuşmasın karşı taraf ile. gidin msn den konuşun. adamı fıtık ediyor sohbet kısmı. sürekli hata...
Sosyal paylaşım sitesi denmesine rağmen insanı asosyal eden sitedir.
Gereksiz ve zaman kaybıdır.Bir de gerçek hayatta yapamadıklarını sanal alemde yapıyormuş gibi gösterenler var. onlar daha bir vahimdir.
komik valla. zamaninda motorize birliklerin on saflarinda yer alan hatunlar evlenmeye karar veriyorlar, dolayisiyla adami buluyorlar. sonra da wallarini kapativeriyorlar ki gencken yedikleri belirmesin biryerlerden. off yavan ortam yavan.
Bir insanın kendini deşifre etmek istemesi sonucu kayıt olduğu site. Herşeyi geçtim bir teğmen S.A.T komandosu olduğunuda facebook'da grup kurarak, grubun üyelere mesaj yoluyla açıklar ? Üstelik doğum bilgilerini, telefon numarası gibi bilgileri bile kayıt etmiş. Şimdi diyecekseniz sahte profildir.Hayır efenim, profilinde yazılanlara baktım, kendinden asları hep komutanım diye bahsediyor. Ama burda dikkatimi çeken bir şey oldu.Nerdeyse her gün çevrimiçi oluyor.
çoğu zaman kafa karıştırıp eğlenilen ortam.ilişkin olmadığı halde birden ilişkisi var olarak değişsen arkadaşlarının tepkisini görmek çok iyi deneyiniz efenim.
tabi şu sıralar iki uç durum daha birden eklenilebiliniyormuş nasıl oluyosa o daha iyi işte
medyatik olmayan insanların da kendilerini medyatik hissetmelerini sağlamak için ilişkileri medyatize etmeleri için yapılmış hoş ve mavi bir websitesi.
okullarda hocalar özel hayatın gizliliğini öğretirler fakat müdür odasına girdiğinizde müdür yardımcısını hesabınızı karıştırırken yakalarsınız.
işte böyle bir platformdur.