kullanıcı şifremi değiştirme gafletinde bulunduğum, yeni şifremi ise bir türlü kabul ettiremediğim, hesabıma ulaşmak için her seferinde en az 3dk uğraştığım yine de vazgeçemediğim sitedir.
şu sıralarda bu ve benzeri platformlardan türkiye'yi kurtmarma çalışmaları başlamıştır.
haydi paylaşımcı gençlik gazanız mübarek olsun, haydi türkiye'nin kurtuluşu sizin ellerinizde.
hemen tüm eğlence gruplarında; 1 yıl önce donanımhaber'de yaptığım bir şaklabanlığı gerçek sanıp onunla dalga geçmeye çalışan malları barındıran güzel site.
iyi meşhur oldum, aylardır tüm gruplarda dolaşıyor. http://www.facebook.com/# !/photo.php?pid=210601&id=112741512089367&fbid=124014384295413
benim gibi normal kendi halinde bir kullanıcının kimbilir hangi sebeple profilini silen, ama teroristleri silmeyen bi sikim dandik oluşum. http://www.facebook.com/ayfer.azgan
2007 yılına kadar güzide bir siteydi. apaciler bastı simdi. kendi profillerinde baskalarının profillerini paylasıp ne düşünüyorsunuz kısmına "slm nbr" yazanlar mı dersiniz, videoların altındaki sacma sapan "isteyen eklesin" "%100 çalışıyor" sözlerimi dersin...kısacası boku çıkmış sitedir.
artık dizi/film izleeten websitelerinin buffer sorunundan yırmak için video host olarak kullanıyor oldukları social networking sitesi. bu hosting hizmeti sırasında iki şekilde ayrıca faydası var hız hariç, birincisi elbette videolar kendi üzerinde host etmedikleri için bu siteler kanuni yaptırımdan uzak kalıyorlar ayrıca da facebook dilersen kendi playerını kullanmana izin veriyor bu sayede videonun sağına soluna reklam yada logo da basabiliyorsun.
ilginçtir bir süredir tanımadığım tek bir ortak arkadaşım olmayan kız profillerini öneri olarak gözüme gözüme sokan site. evladım siktir git istemiyorum diyorum. sayfayı yeniliyorum yine bir sürü tanımadığım yabancı menşeyli kız profili öneriyor.
sanırım bana bir şey anlatmaya çalışıyor ama du bakalım.
edit: önceki entryleri okumamıştım başkalarına da yapıyormuş aynı şeyi. reklam geliri yetmeyince başka yollara sapmış olabilirler.
aaa sen face de yokmusun diye insanların beni hala garipsemesine neden olan site.sanki bir mecburiyet var, bir tarafım eksik sanki üye olmasam anasını satım.
milletimizin köpekle oynayan bebek, kediyle oynayan köpek, canlı yayın kazaları, hayat dersi içerkli powerpoint sunumları, internet üzerinde siyasi parti eleştirmenliği konusunda hayli meraklı olduğunu öğrendik sayesinde.
teşekkürler facebook. sayende arkadaşların çoğu facebook'ta sabaha kadar başkası oluyor kendisi değil...
suya yazılan yazıdır facebook. 3-5 sene sonra adı sanı kalmaz.
öncelerde çok saçma bulduğum, gerek görmediğim, amaaann bi feysbukum eksikti ha dediğim, feysbukun var mı diyenlere uyuz olduğum, sanki üye olmak zorunluymuş gibi davrananları bi kaşık suda boğmak istediğim ama artık arkadaşlarımın ısrarlarına dayanamayıp '' yeter la, hiç değilse dırdırlarından kurtulurum '' niyetiyle hesap açıp son 1 ay içinde içinden hiç çıkmadığım, çıkamadığım, çıkmak için herhangi bi çabaya gerek görmediğim sitedir efem. içinden derken, şey yani. anlıyosun sen. tamam uzatma.
güzel bişeymiş aslında. böyle yazıyosun te ilkokul çağındaki arkadaşlarını buluveriyor sana.
geçenlerde orta son sınıftaki bikaç arkadaşımın ismini arattım. aradan uzun yıllar geçtiği için profilindeki resmini tanıyamadım önce. sonra bi umut, belki de odur diye düşünerek ekledim. ben onu tanıyamadım ama o beni tanımış.
ilk cümlesi ''hiç değişmemişsin yaa'' oldu. oysaki ben olsam onu sokakta görsem tanımazdım. belki de gördüm. belki de tanımadım. belki de yanımdan daha önce defalarca geçti. bilemiyorum. garipti.
yıllar önce aynı sınıfı, aynı sırayı paylaştık. beraber geçirdik en tatlı yılları.
ama bişey vardı. bi olmamışlık. ne bileyim. bi soğukluk, bi mesafe....
yo hayır, bu aradan geçen zamanın verdiği bi duygu değildi. çok başkaydı.
evet ben hiç değişmemiştim. ama o çok değişmişti. profilindeki resmine baktığımda, yazdıklarını okuduğumda aynı insanı görmüyordum sanki. garip. bi o kadar da hüzünlü bence. sonra bu yolla biçok arkadaşımı daha buldum. '' kızııaam nreye akıyoruuss'' kıvamında konuşmalarına şahit oldum. tiksindim lan. ağzına ağzına vurmak istedim. bi süre sonra sohbet ederken slm, cnm, nbr, yhaaa, :'( ifadelerini gördükçe kusasınız geliyo. nereye düştüm ben ya diye sinir harbi yaşıyosunuz. vaaay anasını... bu yaşta bu zeka... yazık etmiş kendine diye içleniyorum bu aralar bol bol. ha bi de, onca hevesten sonra arkadaşlarının birer emo olduğu görmekte çok koyuyo lan. üzülüyorum. emeğime yazık... isimleri yaz, arat, acaba bu o mu diye kafa patlat.... sonra da.... ya ben neyse lan bişey demiyorum.
engellediğiniz uygulamalara hiçbir şekilde ulaşamadığınız yer.
bilen varsa söylesin lütfen. yoksa güleceğim baya. ulan uygulamayı engelliyorum, bir daha engeli kaldıramıyorum, ahah, bak sen. sokayım öyle siteye affedersin.