hacı robot resim yayınlıyorlar işte. dikkatli olalım aman kendimizi sakınalım diye. sonra o robot resmi 300-400 kişi beğeniyor falan garip bir yer bu feysbuk. işte ayda yılda bir anasafya bakasım gelir onda da böyle şeyler olur.
son zamanlarda popülaritesini yitirdiğini düşündüğüm site. artık kimse dakika dakika fotoğraflarını çekip yüklemiyor. sanırım insanlar bundan da sıkıldı artık.
yakın olsun olmasın bünyesinde bir araya gelen insanları edecek iki çift laftan, yapılacak üç beş dedikodu, edilecek bir hayret nidasından mahrum bırakan oluşumdur.
bu nane çıktığından beri insanlar gittikleri mekanlarda, bilimum sosyal aktivitelerde, eğlenmek, sohbet etmek, keyifli vakit geçirmekten çok fotoğraf çeker hale geldi. amaç belli. facebookta paylaşalım herkes ne kadar sosyal olduğumuzu görsün. halbuki gerçekten sosyalleşilemiyor ki fotoğraf çekmekten.
herkesin merak, korku, kıskançlık ile arkadaşlarını takip ettiği, illa ki -varsa eğer- yurtdışında yapılmış tatillerde çekilmiş resimlerin yüklendiği site...arkadaşının arkadaşının arkadaşının seninle arkadaş olmak istediği, zaman kaybına neden olan, dedikodu tadında, "hiç girme daha iyi" dedirten site...
açıp kapatma muhabbetlerini sıkça duyduğum sosyalleşme sitesidir.
-- geçen facebook u kapattım
-- neden ?
-- hiiç öyle ya sıkıldım çok oyalanıyorum birde girip
2 hafta sonra
-- facebook u açtım yine ya
-- neden ?
-- hiiç öyle sıkıldım biraz oyalanıyorum güzel oluyor.
( amaç ne anlamadım, aç dursun ya da hesap dahi alma, öyle ya da böyle vakit öldürme insanın genlerinde var zaten ha facebook ha televizyon ha boş boş gezinme )
yeni tasarımla bilgiler kısmının iğrenç olduğu sitedir.
bir şeylere tıkladım, tıklamaz olaydım, götüm gibi oldu. üye olduğum gruplar da gitti, giriyordum ben onlara mütemadiyen. hadi ben anasayfada kenarda bulunan zımbırtıdan görebiliyorum kendi gruplarımı, ya arkadaşlarım benim üye olduğum gruplarımı merak ederlerse ne olacak? göremeyecek zavallıcıklarım yazık değil mi onlara? vicdansızlar..
ayrıca da bunu yapan insanda hiç mi göz yok estetik duygusu yok anlamıyorum ki... iğrenç görünüyor lan anında soğudum facebook'tan falan.. pis herifler..
bir tür paylaşım sitesi. ancak sildiğimiz bir kişi tarafından "beni faceten silen benim arkadaşım değildir!" lafına maruz bırakan, kendilerini dünyadan soyutlamış insanların da olduğu, ama akıllıca kullanılırsa oldukça yararlı olan bir site.