incicilerin saldırısından sonra bir hoşuma kaçan site oldu ki kendileri. hesap bile açtım. tanıdık tanımadık kim varsa ekliyorum. kendisiyle en son ilişkimi 2 3 sene önce kopardığımda arkadaş listemdekilerin yarısı ancak günlük hayatta gördüğüm insanlardı. ama diğer yarısıyla daha fazla muhabbetim olmuştur. böyle de ilginç bir ortam.
sürekli paylaştığı antik kuntik gereksizlikleri beğendirmek, yorum yaptırmak için beyin tırmalayan, anlamsız testler çözüp (bkz: zabalak hangi gün öleceğini öğrendi sen de öğrenmek istiyorsan tüm listeni davet et yüzde yüz çalışıyor) utanmadan yayınlayan, arkadaşlar yüzünden terk edilmek üzere olan internet sitesi.. ya da herkesi silicem kendi kendime kalıcam ulan.
inci sözlük saldırısına mağruz kalan zavallı sosyal paylaşım sitesidir. lan bu inci fena bişey olmaya başladı... yiğidi öldür hakkını yeme adamlar iyi organizasyon yapıyolar hocam.
(bkz: adam haklı beyler)
inci sözlüğün saldırısına uğrayan video paylaşım sitesidir, önce güldüm ana komik yapmışlar dedim, sonra hadsizlik yaptılar diye düşündüm, yakında kapılarımıza sprey boyayla inci siker yazacaklarmış gibi geldi, sadece kendilerinin anlayacağı espriler yapan arkadaşlar olur ya tıpkı onlar gibiler, sadece kendileri gülüyorlar topluma rahatsızlık veriyorlar. işte bu sebepten analarını da alıp gitsinler, analarını affetiğimi vurguladım burda hadi yine iyisiniz.
en güzel özelliği sizi hatıra fotoğraflarıyla, cartla curtla uğraştırmamasıdır.
dün konsere gittim mesela, hiçbir halt çekmedim etmedim. 50 milyon tane videosu paylaşılmış zaten, lazım olduğunda açıp oradan izliyorum ya da izletiyorum "aha bak böyleydi" diye. mis.