kendisiyle arkadaş olan insana rastlanılmayan paylaşım sitesi. bakıyorum da ''ayşe ahmet ile arkadaş oldu, mahmut leyla ile arkadaş oldu...'' herkes birbirine okadar düşkün ama herkes yine kendini sevdirme, kendi egosunu okşatma derdinde orada. belki birileri birileriyle arkadaş olmak istemiyordur '' meral ile metin sevgili oldu ya da cabbar ile cemil bacanak oldular.'' ibareleri de görmek istiyoruz! 5 kişiden oluşan tüm aile bireyleri birbirini eklese değişen bir şey yok, hepsi birbiriyle arkadaş oldular felan fıstık. hayır hani internet ya da paylaşım siteleri nefes alan alanlardı, bu kadar seküler ilişkilerin bile adının olmadığı bir paylaşım sitesi düşünemiyorum. neyi paylaşıyoruzu anlatmaya zaten gerek yok. tek pencereli tekinsiz bir konaktan başka bir şeye benzeme ihtimali var mı buranın, yok!
an itibariyle 30 haziranda paralı olacağını ve o tarihe kadar arkadaş listenizdekilere bunu göndermeniz gerektiği yazıyor. bizim saflarda buna inanmış görünüyorki hummalı bir çalışma var. ama temennim o ki keşke öyle birşey olsa rahata ersek bi nebze. bıktım artık facebook (halk dilinde feys) muhabbetlerinden.
bir adam var sabahtan beri doğum gününü kutlamak istiyorum. özel bir şey olsun istiyorum çünkü özel biri. ee niye gelmiş bunları feysbuk başlığına yazıyorsun dersen başka çarem yok gibi görünüyor. yok sabahtan beri düşünüyorum napsam ne etsem de feysbuk'ta profilini açınca iyi ki doğdun yazanlardan birisi olmasam diye. pek elle tutulur gözle görülür bir şey bulamadım.
arayıp kutlasan her zaman konuşuyoruz. pek bir özelliği yok.
atlayıp yanına gitmeye iş güç el vermedi.
bir vidyo hazırlamak isterdim. hafiften gülümsetecek de hard diskim eski sevgilimde kaldı ve hiç fotografım vidyom falan yok.
vel hasıl-ı kelam bu siteye mecbur olmaktan nefret ediyorum. bu siteyi kullanmaktan da pek hazzediyor değilim ya neyse.
artık bu entry i malum şahsa ithaf edeceğiz. belki beğenir belki beğenmez. napalım...
kız arkadaşına şifreni verdikten sonra yaşam alanını sonsuz daraltan, adamı sinirlere koyan, ilerde ne gibi sonlara sebebiyet vereceği belli olmayan, heyecanla beklenen kriz alandır...
ismail yk nın şarkısı
facebook facebook hergün aradım durdum
facebook facebook o kızı burda buldum.
(kendimden utanarak söylüyorum;klibin sonunda devamı gelecek diyordu.devamını bekliyoruz ha ha )
sonradan Türkçe diline çevrilip , sıkıntıya düşülen sosyal ağ durumudur.
baba : kızım , neden beni facebookta eklemedin ??
stunning: neeeeeeaaaaaa !! ne facebook'u baba yaa , senin ne işin var orda ?
baba : ee türkçe oldu , bende arkadaşlarımı falan bulmak istemiştim ondan.
stunning: höönnkk!! ya neyse ok eklerim bari...
Aradan birkaç hafta geçer ve baba halen eklenmemiştir.
baba : kızım , niye eklemedin beni?? korkma sayfana yorum falan yazmam ehehe
stunning : yaa yok baba yaa , ben iptal ettim de ondan , sıkıldım ve gereksiz bişeydi.
baba : hmmmm , demek ondan seni aratıp baktığımda , böyle bir kişi bulunamadı yazdıııı.
stunning : aynen babacım yaa , aynen öyle ( çünkü baba bloklanmıştır ve içeriği tam bilmediğinden , bu şekilde durumdan sıyrınılmıştır nihahahahaha )
son zamanların en iyi buluşu bence.tanıdağınız her insanla iletişim kurma imkanınız oluyor,fotoğrafarını görüyorsunuz,durumundan haberdar oluyorsunuz.artık msn yerine face sohbeti kullanıyoruz..doğru şekilde kullanmak kişiye kalmış,kimse zorla bir şey yaptıramıyor size..çok güzel bir iletişim ağı kim ne derse desin
çok kullandığım ve sürekli ilginç olaylarla karşılaşmama neden olan site. geçen birisi eklemiş beni 12 ortak arkadaşım var. her birine sordum bu kim diye, birisi bile tanımaz mı bunu? niye kabul ettin o zaman dediğimde aldığım cevap hep aynı: "bilmem".
herkesin otu boku iletisine yazip gosteris yapma cabasi icine dustugu bir internet sitesi haline gelmistir. bide yapilan bu otu boku aninda fotograflayip facebook a koymak. sonra altina milyon tane sacma sapan yorum. en kotusude sizin sayfanizda butun bu olup biteni goruyor olmaniz. diger ulkelerdeki arkadaslarimla daha hizli ilesim kurmami sagladigi icin facebook a katlaniyor olabilirim. ama butun bu sacmaliklara katlanamam. ne zaman ki arkadas listeme ekli ve sacma sapan uygulamalar yapan birini goruyorum aninda siliyorum. gozunun yasina bakmam yetti be...
insanların özel hayatları konusunda çok garip şeyler görebileceğiniz site.
2 saat önce "y" adlı biri hüzünlü bir şekilde "c" adlı sevgilisinden ayrıldı. "single" oldu. arkadaşları "=((((" yaptı. şimdi ise "in a relationship" oldu ve yeni ileti yazdı. "belki bu kadar aceleci olmamak gerekirdi ama y&k sonsuz olsun." nasıl bir kafadır şimdi bu? ciddi diyorsun, romantik diyorsun, ayrılınca ateş püskürüp 2 saat sonra başkasıyla çıkıyorsun. bir de sonsuz olsun demiş aman allahım.
- lan metalhead sanane olm insanların özel hayatlarından?
+ tamam abi bişey demedim.
gelecekte insan ilişkilerini ve olayları ne hale sokacağını oldukça merak ettiğim site.
bir arkadaşım öldüğünde duvarına tutup 'özledim seni', 'rüyalarıma girme artık' gibi şeyler yazanlar oldu. bunu gördüğümde ise kendimi oldukça garip hissettim. bir şifresi vardı, giriyordu, çıkıyordu falan orada o vardı gibi. ama artık yok ama insanlar hala yazıp çiziyor. garip.
bir de bunun ileride olanını düşünün. gelmişsin 70 yaşlarına. bir arkadaşın ölüyor. hesabına bir giriyorsun yüzlerce, belki binlerce fotoğraf var. taa liseden kalanları taratıp koymuş hatta. üniversitede beraber kol kola resminiz var. bi ton sevgili, arkadaş, kanka muhabbetleri ve ortamları teması olmuş fotoğrafların. evlenmiş düğün fotoğraflarını koymuş. siz sağ ok tuşuna bastıkça beyazlar düşmeye başlamış saça. en sonunda bembeyaz olmuş. yılların dökümü facebook' a gömülmüş. çok fazla ayrıntı. rahatsız edecek kadar çok. birinin yıllarını gömdüğü bir günlük gibi aslında oldukça iyi gibi ama dediğim gibi, garip.