2052.
-
o değil de yıl 2010 olmuş bu siteyi hala sosyallik zanneden arkadaşlarım var.
geçenlerde facebook hesabımı dondurmuşum, üzerine keyif sigaramı yakıyorum pat eleman telefonda:
- olm niye dondurdun hesabını..
+ zaman kaybı falan fişmekan...
- abi asosyal oldun çıktın sende hee.
+ !?!..