facebook

entry6549 galeri
    2052.
  1. o değil de yıl 2010 olmuş bu siteyi hala sosyallik zanneden arkadaşlarım var.

    geçenlerde facebook hesabımı dondurmuşum, üzerine keyif sigaramı yakıyorum pat eleman telefonda:

    - olm niye dondurdun hesabını..
    + zaman kaybı falan fişmekan...
    - abi asosyal oldun çıktın sende hee.
    + !?!..
    0 ...