ne çok oyunu varmış lan:
--spoiler--
- Action Sudoku
- Animal Paradise
- Band of Heroes
- Barn Buddy
- Battle Punks
- Bejeweled Blitz
- Big City Life
- Doğum Günü Takvimi
- Bloodlines
- Car Madness
- Country Story
- Crazy Planets
- Dress Me Up
- Facebook Hediye Dükkanı
- Family Tree
- FarmVille
- Faunasphere
- Fish Friends
- Football Mania
- Frosmo
- Gangster City
- Garden Life
- Gridiron Live Football
- Happy Aquarium
- Happy Harvest
- Happy Island
- Happy Pets
- Hero World
- Hotel City
- Happy Hotel
- Island Paradise
- Islander
- KickMania
- King of Kung Fu
- Lil Farm Life
- Valor
- Mahjongg Dimensions
- Mall World
- Medical Mayhem
- Monstros City
- Mosaic Me
- Motorcycle Madness 2
- Music Pets
- My Fish
- My Restaurant
- Ocean Party
- Pet Society
- Petville
- Pirates: Rule the Caribbean!
- Ponzi
- Restaurant City
- Shadow Empire
- Smofee World
- SocialCalendar
- Starfleet Commander
- Superhero City
- Superpocus
- The Fellowship
- Tiki Farm
- Tiki Resort
- Top Gun
- Towner
- Treasure Madness
- Underworld
- Warstorm
- Wild Ones
- World War
- Zoo Paradise
--spoiler--
ayarlarının sürekli değişip yalama olması illallah getirtmiştir. bir şeyi yaptığınızı, paylaştığınızı zannederken karşınıza bambaşka bir şeyler çıkabilir yine, aman dikkat.
mark zuckerberg'i şu genç yaşında -24- zengin eden sosyal paylaşım sitesi de denilen, özelliğini gün be gün yitiren ve gözümden düşen, hatta beni twitter'ın kucağına iten zımbırtı.
uzun bir aradan sonra türkçe için çeviri uygulaması tekrar aktifleştirilmiştir.
fakat:sarsılarak boşaldın.
aslında:bu sayfayı beğendin.
fakat:{name1}, {owner}'(n)in {=link}sını boşalarak beğendi.hunharca sikti
aslında:{name1}, {owner}'(n)in {=link}sını beğendi.
aslında:kaynak:
fakat:yarrak
fakat:4. dede lazım
aslında:daha fazla
fakat:dedelerin doğum günü {copyright}{year}
şeklinde çeviri örnekleri hala yer etmektedir.
edit: tehlikeyi önceden sezmiştim.
Belki çok zamandır var ama benim yeni dikkatimi çekti. Ana sayfada şöyle bir yazı var: "Kaydol. Ücretsizdir(ve her zaman ücretsiz olacak)" Zaman zaman dolaşan spam maillerden facebook yönetimi de herhalde sıkıldı ki böyle bir yazı koyma gereği duydu anasayfaya.
her nedense koca karı sitesi gibi gelmekte bana zaten son yapılan çalışmada bunun doğrular niteliktedir. bir kaç istatistik;
Facebook'a günde ortalama 200 bin kişi giriyor. Bu kişiler ortalama 55 dakika kalıyor ve her kullanıcının ortalama 130 arkadaşı bulunuyor. Facebook'un en hızlı büyüyen demografik sınıfının ise 55 yaş üstü kadınlar olduğu açıklandı. 55 yaş üstü kullanıcıların sayısı 2009 ve 2010 yıllarında yüzde 900 artış gösterirken; Aynı süre zarfında Facebook'a katılan üniversite öğrencisi sayısı ise yüzde 55 düştü. sanırım 55 yaş üsütü kadınlar daha fazla ilkokul arkadaşlarını bulma ihtiyacı hissediyor yada yada ilkokul arkadaşı yerine geçecek başka birini..
.
bugün jay leno'nun programını izlerken, 500 milyondan fazla üyeye sahip olduğunu öğrendiğimde, dumura uğradım. 500 milyon! ne demek lan bu!
hani görüyorum, etrafımda bazı tanıdıklarım var ki; millet yemeyip içmeyip buradaki resimleri beğeniyor, yorum yapıyor. resimlerin altından sohbet ediyor. daha da kötüsü her arkadaşlarıyla toplandıklarında ordan 20-30 tane resim çekip buraya ekliyor. sanki millet onların her yediği boku bilmek isteyecekmiş gibi. ya da bu insanlar bu resimleri eklediğinde bir bok olacakmış gibi. ne olacak lan?
işin kötüsü, kişi bu resimleri ekliyor ve dakikalarca; acaba ilk kim beğenecek? acaba ilk kim yorum yapacak? acaba berkcan yorum yapacak mı? acaba uslu durursak şirinler'i görecek miyiz? peki acaba zeki müren de bizi görecek mi? diye bekliyorlar bu site açık bir şekilde. lan salak! beğensin, yorum yazsın, sonra cevap yazsan olmuyor mu?
bir de tarlam var, domates ektim. balığımı doyurmam lazım, bilmem ne diye cikleyenler yok mu, sözlük, o zaman deliriyorum işte.
facebook'a kustuğum nefreti de hiçbir şeye kusmuyorum ya o ayrı.
ha, kullanıyor muyum? evet. lan bir tek müzik dinliyorum orayı açıp. o da başka bilgisayardaysam açıp dinliyorum, o kadar.