uğruna şarkılar yazılmış sitedir. sitenin amacı eski arkadaşların tekrar bulusması ise de şarkısında kız bulmak için facebook açın teması işlenir. hatta bir bölümü şöyleydi :
-lokomotif gülşen, çıtıpıtı birsen, ah bi görsen.
-cici bici ebru, esmer banu, tanışabilsem.
-güzellerden güzel beğen, ne istersen.
-herkesin zevkine göre facebookta.
sanki pazardan karpuz alıyon.
(bkz: seçmece abi bunlar gel)
--spoiler--
Kısa süre önce Facebook'un kullanıcıların fotoğraflarını reklamlarda kullandığına dair yanıltıcı söylentiler ortaya çıktı. Bunlara inanma. Bu söylentiler, Facebook'ta gösterilen reklamlarla değil, üçüncü şahıs uygulamalarıyla ilgiliydi. Facebook Reklamları'nda bazen, Facebook'ta gerçekleştirdiğin sosyal aktivitelerin (bir Sayfanın hayranı olmak gibi) yanında profil resmin ve adın gözükür.
--spoiler--
iyice netlog kıvamına gelmiş sosyal paylaşım platformu.
Çıkmam an meselesidir. Bilirim facebook amcanın umrunda değil ama, bilinsin ki benim gibi düşünen binler var. ayıııqqq olajaaan feysbuq
Çocukluk aşkımı bulup bana getiren sosyal paylaşım sitesi.
Ben ve sevgilim kurucularına çok dua ediyoruz(:
Ayrıca bir iddia üzerine doğacak olan bebeğe konulması ihtimal olan isimdir: !/Kiz.Kardesim?ref=ts
kapatınca herkes seni özleyecekmiş... o seni özleyecek bu seni özleyecek. bir de kapatırken illa ki bir mazeret sunma zorunluluğu var. hesap açmakla kapatmak arasında küfrettirecek kadar fark var yani.
zamanı en iğrenç öldürme biçimlerinden bir tanesi .artık bir müddet sonra ne yapacağınızı bilmeden orasını burasını tıklıyorsunuz facebook'un .(bkz: mesela arkadaşının arkadaşının arkadaşlarının fotoğraflarına bakmak)
az önce beni uzun bir katatoniye sokmuştur. en adi olayım ki duşun altında yarım saat cebelleşip, balkonda yarım paket sigara tüketerek kendime gelebildim.
mevzuyu anlatayım, yurtdışında yaşayan bir arkadaşım; önce bahçe işleriyle uğraşırken geçirdiği bir kazayı üstün körü anlatan bir ileti gönderdi. tam 'abicim durum nedir iyi misin?' diye kendisine ulaşacakken, bir ileti daha yazdı. aynen aktarıyorum,
'x is on his way to the emergency'
abi bu nasıl bir şeydir lan?
bir insan kırık bir ayakla acile koştururken, iphonesundan feysbukusuna bağlanıp ileti yazma ihtiyacını nasıl duyabilir ki?
hani böyle anlatınca çok delice değilmiş gibi geliyor. aklı başında, işinde gücünde insanlar bunlar.
ne yaptınız lan siz kendinize?
not: yukarıdaki iletiyi beğenen bir acayip insan evladı da vardı. adını mıh gibi aklıma kazıdım alvin. amerika'ya ayak basar basmaz seni bulacağım oğlum.
arkadaşlarımın ısrarıyla açtığım ve bir türlü saatlerce nasıl vakit geçirdiklerini anlayamadığım oluşum. tek yararlı yönü arkadaşlarınızın nerelerde olduğunu neler yaptıklarını * bilmek. onun haricinde sıkıcı ve önemsiz bir platform.
bu feysbuk rüyalarımın senaristi.Geçen aksam tuncel kurtiz ve ezel ile ilgili bir videoya baktım gece rüyamda kendisine sarılıp ağlıyordum 'dayı, dayı' diye. başka bir akşam da bir arkadaşın doğum günü resimlerine baktım ve yine aynı akşam teoman'ın bir klibini izledim. gece doğum günündeydim ve bilin bakalım şarkı söyleyen kimdi? evet teoman. =))Yarabbim sen koru aklımı!!!
"y ve x Arkadaş Bulucu'yu kullanarak arkadaşlarını buldu. Sen de dene!"
gibi bir uyarı notunda iki eski sevgilimi buluşturarak beni mal etmiş sitedir.
hayır mı gardaş?