koca koca adamları ergenleştiren mekan. insanlar göt üstü oturarak, profil fotoğrafını değiştirerek bir şeyler değiştireceğine inanıyor ya şu yüzyılda, pes doğrusu...
--spoiler--
Profil resminize çocukken en sevdiğiniz çizgi film karakterini koyun. Amaç ne mi? Pazartesiye kadar Facebook'ta hiç insan yüzü görmemek... "çocuk tacizi"ne karşı olan savaşa katılmak için arkadaşlarınıza da aynı şeyi yapmalarını önerin!
--spoiler--
ek olarak; Dikkat edin ama hentai'si mevcut kahramanlar olmasın ayrıca uğraşınıza zorluyum.
son olarak çocuk tacizlerine çözüm bulan insanları barındıran site. söz konusu çözüm sevdiğiniz bir çizgi-film kahramanını profil fotoğrafı yapmaktan geçiyor. ben de pedobear ile katıldım, hadi hayırlısı.
1 ay önce hesabımı kapattığım sitedir.
ayrıca kapanmıyor zaten. sadece dondurulabiliyor. sinir bozucu bir durum.
dondururken üstüne üstlük şu seni özleyecek ama gidersen bu seni özleyecek diye duygu sömürüsü yapıyor. bi siktir git. heytt be tek seferde nasıl siktir ettim ama **
ne kadar nefret etsemde bir süreliğine de olsa kullanmak zorundayım. kız ismiyle ekleme talebi gönderdiğimde tüm erkeklerin eklemesini sadece abazalığa bağlıyorum. tanımadıkları, görmedikleri birini, "ekmek çıkar" umuduyla eklemelerinin nedeni muhtemelen abazalıktır. başka bir fikri olan varsa söylesin lütfen.
facebook,
kederli yalnızların bedavadan sevgili düşürmeye çalıştığı bir şehir,
popüler olamamanın verdiği çılgınlıkla saçmasapan ıvır zıvırın paylaşıldığı bir mecra,
en çok kimin arkadaşı var, en sosyal kişilik hangisidir yarışının yapıldığı bir muhit,
suskunluğunu gerçek dünyada, azgınlığını sanal dünyada ortaya çıkaran ruh hastalarının da bulunduğu bir tımarhane,
tamamen masum, kaybettiği, uzun süredir ulaşamadığı arkadaşlarını bulma ümidiyle şaşkın şaşkın dolaşan bünyelerin de var olduğu sosyal paylaşım alanı.
yok yani benim kullanım şeklim çok rezil. Neler yaptım ben bu siteyle lan...
Hoşlandığım bi kız vardı, ilgisini çekmiyordum(ne kadar ilginç demi). ben de dedim ki;''olm o zaman ben bu kızı kıskandırayım, belki bişey hissediyodur o da, evet kıskandırayım naaan!''(epic fail işte. üniversiteye gelmişsin, bitircen gidicen artık. hala hoşlandığım kız vardı diyosun, onu kıskandırayım, ilgisi varsa böyle anlarım diyosun. lise mantığıyla iş yaparsan böyle olur işte.)
neyse, kıskandırayım dedim. Gittim kendime sahte bi facebook hesabı açtım. Olmayan bi kız. Kendime ekledim. oradan kendime yazıyorum. Şarkı paylaşıyorum, sahte hesabımdan beğeniyorum, altına yorum yapıyorum falan.(gülmeyin olm, utanıyorum hala...)
böyle bi hafta falan yaptım. Hoşlandığım kızın umrunda bile değil. kıza da anlattım durumu. biri var, çok tatlı falan diye; ''aaa ne güzel çok sevindim.'' dedi.
sonra kız gitti, birini buldu, sevgili oldu. üstüne, bir de ''olur da o kız buraya gelirse tanışalım, tanışmak istiyorum ahahaha'' dedi.
Şimdi ben de yalan attığım belli olmasın diye hala kendime, sahte hesabımdan bişeyler yazıyorum...
karşılıklı yapılan ilişki durumundan sonra, karşı taraf "... ile ilişkisi var" kısmını kaldırdığı zaman, siz de kalan sadece "ilişkisi var" kısmı fazlaca can sıkıyor.