facebook

entry6548 galeri
    2567.
  1. ne kadar nefret etsemde bir süreliğine de olsa kullanmak zorundayım. kız ismiyle ekleme talebi gönderdiğimde tüm erkeklerin eklemesini sadece abazalığa bağlıyorum. tanımadıkları, görmedikleri birini, "ekmek çıkar" umuduyla eklemelerinin nedeni muhtemelen abazalıktır. başka bir fikri olan varsa söylesin lütfen.
    0 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük