Bildiğin seyyar kerhane. Amacından tamamen sapmıştır. Sapması da doğaldı zaten. Hele günümüz Türkiyesini düşünürsek abaza adam ve kadın sayısı nüfüsün çeyreği. Eee bunca insan nerede buluşacak tabi ki facebook kerhanesinde.
Facebook aşkları, sevgileri, evlilikleri, arkadaşlıkları bitiren bir gavur anderi oldu artık. Tez vakitte kapana inşallah.
son olarak "sohbet" fiyaskosuyla tam anlamıyla b*ku çıkan sosyal paylaşım sitesi. aldığı son halden sonra tekrar hiç girmedim sohbet kısmına! evet girmiyorum! girmiyorum ve seni protesto ediyorum mark zuckerberg paşa!
herkesin herşeyini bilmek zorunda olmadığım için bir zamanlar hevesle açıp "olmadı!" deyip hesabımı en acilinden kapadığım sosyal paylaşım sitesi.* herkes bir tripte sorma gitsin. tribine yandıklarım.
kim kiminle nerede ne zaman öğrenmiş, düğünde ne giymiş, ne zaman çocuğu olmuş, çocuğunun adı neymiş, ne kadar mutluymuşlar gibi faideli bilgileri insanların kör göze parmak misal zorla hayatımıza soktuğu faidesiz ve olan var olmayan var kabilinden ne derece tutunamayan olduğumuza ayna tutan depresyon sebebi site...
bilgisayar parçaları teknolojisi gibi. nasılki 1 gb flash disk piyasaya sürülüp bitirilmeden 2 gb lık icat edilmiyorsa* facebook da kendine yakın bir rakip görmediği sürece kendini yavaş yavaş geliştiriyor. mesela sohbet esnasında bazı kişilere gözükmek istemeyen birçok kişi olabiliyor bunlar hep çevrimdışı kalmak zorundaydı. yıllardır böyle sonunda düzelttiler isteyen çevrimiçi olabiliyor ve istemediği kişileri engelleyebiliyor. (bkz: msn 10 sene öncesi teknolojisi)
android uygulamasında ,twitterda olduğu gibi aşağı süreklendiğinde yenilenmiyor. gidip menü yenile diyeceksiniz. çok hantalca. ve yaptığı bu hataların google plusa büyük bir koz verdiğini düşündüğüm site.
hiçbir zaman online olmadığım fakat arkadaşlarımın bana onlinemışım gibi chatten ileti yolladıkları site. arkadaş ben ifşa olmak istemiyorum ama arada bi geliyor online gözüküyorum ki yolluyor adamlar.