Efendim geçen kuzenler arasında bir sorun yaşanmıştı ve eniştenin dediği şey şu;
düğüne gitmedik diye,bizim çocukları facebooktan silmişler böyle terbiyesizlik olmaz!??!!!
bu hale geldi facebook hayatımızda...
dondurduğum hesabımı açmak için giriş yaptığımda "Hesabını yeniden etkinleştirebilmek için 24 saat beklemen gerekiyor" diye uyarı aldım. ne saçma bir şey bu. dondurulan hesabı etkinleştirmek için girildiğinde 24 saat beklemek mi gerekirmiş?
yeni bir celp dönemiyle gene yurdum türk erkek gençlerinin nereye atandıklarını! belli ettikleri sitedir.
herkes de gizli bir twittercılık var ama bakalım nolacak son bölümlerde!*...
eskiden bunlar gibi ergen iken sevgililerimize mektup atardık, içine yazdığımız şiirleri koyardık. bir hareketlerini beğenirsek yanaklarına bir öpücük kondururduk. sevdiğimiz kankalarımızı ev telefonlarından arar, buluşmak için program yapardık. kızların peşinden koşturur, esprili ve şirin bir şekilde onlarla tanışır, arkadaşlığımızı ilerletmek için envayi çeşit takla atardık. arkadaş ortamlarında takılır, bildiklerimizi paylaşmaya çalışırdık. evet, duvarımız vardı paylaşacağımız. ona da çok fazla bira içtiğimiz akşamları eve dönerken işerdik sadece. ama cami duvarı değildi.
bahsettiğim zamanlar 90'lı yılların başı. eskiden her şey çok daha güzeldi.
şimdiki nesil cami duvarına işemişten beter. iflağ olmaları konusunda en ufak bir ümidimiz yok.
insanlar hakkında bilgi toplamak için bulunmaz bir nimet.
zira artık insanlar yaptıkları şeyleri, ruh hallerini, hatta bulundukları yerleri facebook'a yazar oldu. tanımadığınız insanlar hakkında kişilik tahlili yapabilir, o kişi hakkında herhangi bi bilgiye(güncel de olabilir) ulaşabilir, hatta yalanlarını bile ortaya çıkarabilirsiniz.