--spoiler--
ezel'e burdan çok ağır küfürler hazırladım. salak adam oğluna analat gerçekleri, kardeşinin acısına dayandın eyşan'nın acısına mı dayanamicaksın? ne o öyle çekip gitmeler, boynunu eğmeler. yapma ezel yapmaa.
--spoiler--
--spoiler--
şu diziyi toplasan 7 bölüm izlememiş bir insan evladı olarak, kenan naptın lan sen.
ameliyathane sahnesinde yaptığı rol afedersin oyunculuğun ağzına burnuna sıçmış aşmış rollerden bir tanesidir. ağlattı lan. "öyle deme, öyle deme, eğdim boynumu" derken nasıl bir içtenliktir. hala hıçkırıyorum lan.
aha devam ediyoruz, atiker reklamı bitti.
doktorun da suratına koyim. sıçtımın suratsızı.
eyşan ırıspısının ölceğine üzüleceğim hiç aklıma gelmezdi. ulan kenan. 5 dakka izledim onda da yıktın geçtin be olm.
--spoiler--
edit: lan ezel'e de entry girecekmişim meğer şu fani hayatta. öyle güzel sahneydi.
edit: oha. lan. ezel intihar mı etcek? olm 3 saatlik ömrü kalmış eyşana organları bağışlamasın bu herif?
ulan 15 dakikadır izliyorum içimi çürüttünüz pislik herifler. darmadağıldım. oyunculuk tavan yaptı bildiğin.
cengiz ibnesi hayatının dayağını ezel'den yemiş ve layık olduğu cehennemi boylamıştır. ezel'in her tokadı "iyinin kötüye galebe çalmasıdır", hakkın yerini bulmasıdır.
cengiz, eyşan'ın uyanınca konuşacağını hesaba katmadı mı? anlamadım. biraz fazla basit değil mi? sinirlendim bak şimdi amınakoyim lan! finalde böyle şeyler mi görücektik. umarım bu yazımı yerim.
--spoiler--
cengiz aslında kötü bir karakter değil, sadece hırslı ve olgun değil. bu iki özellik yanyana gelince gerekten iğrenç ve basit bir karakter ortaya çıkıyor.
--spoiler--
ha cengizcimiyim hayır asla değilim. ha diyecesiniz ailesi olmadığı için böyle cık değil, çünkü cengiz zaten aileye önem veren ve aileci bir adam değil.
la olm tamam sivil vatandaşın başkomisere komiserim demesine alıştık kanıksadık da, bir polis memuru başkomisere komiser demez lan amk. diziyi bilmem kaç bin kişi izliyor. içinde polisi var askeri var fahişesi var kaymakamı var. şöyle sikik hatalar yüzünden iştahımız kaçıyor.