la olm tamam sivil vatandaşın başkomisere komiserim demesine alıştık kanıksadık da, bir polis memuru başkomisere komiser demez lan amk. diziyi bilmem kaç bin kişi izliyor. içinde polisi var askeri var fahişesi var kaymakamı var. şöyle sikik hatalar yüzünden iştahımız kaçıyor.