berrak tüzünataç'ın inanılmaz sevimliliğine sahne olan dizi. sevimli ama bu da ezel. fazla kavak yelleri havası vermeden biz yine seyredelim seni berrak'çım. kuzenim olur da kendisi.
badenin artık eşantiyon olduğu dizi. hem tamam eyşanla görüşebilirsin dayıya sözünü unutma diyo, hemde bik bik bik ötüyo. he buda yetmezmiş gibi eyşana 3 harfli diye bi lakap takmış, ulan o 3 harfliye kurban ol sen...
tamam ihanet onları ayırdı gördük. şimdi ise selma'nın intikamı var. ve dikkat ederseniz eyşan, ezel'e yardım ediyor. ali, ezel'e yardım ediyor. geriye birtek cengiz kaldı. cengiz selma'yı öldürttü. kenan birkan bunu er yada geç öğrenecektir. cengiz atay götü sıkışınca ezel'den yardım isteyip ve ona yardım edip ona çalışacaktır.
--spoiler--
ihanet onları ayırdı, intikam birleştirecek
--spoiler--
bade ' nin tripleri hareketleri artık can sıkmaya başlamıştır dizisi . tamam zor bir rol ancak bu kadar da gösterilmez ki .
ayrıca bu bölümün yıldızı tek başına burçin terzioğlu ' dur . bir insana bu kadar mı yakışır ağlamak , bu kadar mı doğal olur bir insan . mimikler hareketler bakışlar izleyeni derinden etkiliyor gerçekten .
yarıda kesilen, sonuçsuz bir bölüm izledik sanki. selma öldürülmüş, dayı çökmüş, ezel çıldırmış, azad perişan, ali öfkeli ama koca bir bölüm kenan'ın ortaya çıkarılmaya çalışılmasıyla geçti. bu ne lan?
bu ezeldeki tavırlar nedir birader?
ulan bi kadını unutamıyorsan diğeriyle nasıl birlikte oluyosun. kıskandırma bahanesiylede olsa canla birlikte güzel vakit geçirdiler hani ben bile izlerken zevk aldım. bunlardan sonra bade salağının yanına gidip bunlar plan içindi dimi, sarılmadınız dimi gibi geyikleri dinlerken kanal değiştiresim geliyo lan. uzatmayın artık şu işi. sizde, bizde muradımıza erelim.
Öldürülenler için 'onlar benim savaşımın şehitleri' diye harika bir tanımlama yapan , her aşkta birkaç şehit olduğunu en yalın şekilde anlatan senaristlere sahip dizi.
yine ne idüğü belirsiz yarım yamalak bir bölüm izledik. bu dizinin bu kadar tutulmasının sebebi yaratıcılığını kullanması değil miydi? ne bu şimdi, orta okul çocuğu mantığıyla kenan'ı bulmaya çalışmalar, bak kıskanırsa ortaya çıkar falan. bu aralar, günümüzü anlattıkları kısımlar gerçekten çok vasat geçiyor, bade'nin şapşal mıymıntı halleri, yok efendim ezel'in garip tavırları, kerpeten ali bile halim selim adam olcak yakında. en azından 80leri anlattıkları kısımlar izlenmeye değerdi, onu da yarım kestiler zaten demek ki haftaya yine konu sıkıntısı var.
uzun zamandır izlemediğim dizi.
son izlediğimde de yok artık iyice saçmalamışlar diye düşündüren dizi.
sadece 5 dk bekledim bir dizi hep aynı yerde aynı konularla mı seyreder.
bence uzamadan bu sezon bitmeli artık.
güzel başlayıp ilerledikçe bokunu çıkaran dizilerden bir tanesi. bazen pazartesi gününün kötü geçmesi durumunda evde keyfinizi yerie getirebilecek tek şey olma niteliğini de taşıyabilir, bazen de bu günlerde olduğu gibi seneristlerine ve kanala ( yayın saatlerini değiştirdiği için) ağız dolusu kötü sözler sarfetmeniz sebep olabilir.
bu gece yayınlanan 59.bölümünde tefo'nun "ya şa sın" deyişine hayran bırakan dizidir. azad oynadıkça döktürmekte, ezel saçmaladıkça saçmalamaktadır. 80'li yıllara ait sahnelerde gün geçtikçe iyice anlaşılıyor ki: selma'nın gençliği iki adam arasında heba olup gitmiştir ve bana "tecavüze uğradığı adamla evlenmek zorunda kalmak nasıl bir acıdır lan! aşkmış! zikerim böyle aşkın ızdırabını kenan, adam değilmişsin şerefsiz!" dedirtmiştir. gözümde kenan bitmiş, dayı şaha kalkmıştır.