3 haftadır saat 22:00'de başlıyor. ertesi gün okul veya işi olanlar tabiki uykuya direnmeye çalışıyor. ben 2 hafta dayanabildim. dünkü bölümü bugün internetten izledim. bundan sonra da öyle yapmayı planlıyorum. hem böylelikle reklam derdinden de kurtulmuş oldum...
--spoiler--
selma, seni hep sevdim. dünyadaki her şeyden çok.. ama ben sana hiç yetişemedim. önce kenan vardı, ailem vardı, hapis vardı, kavgam vardı.
sen beni hep bekledin. ama ben bir gün, bir gün bile doya doya, acıtırcasına, kalbimi boşaltırcasına sarılamadım sana.
affet. affet.
ben sana ancak bugün sarılıyorum, benim biricik sevgilim
--spoiler--
--spoiler--
ulan o kadar masum insan öldürdü bu kenan (bahar, mert vs.) hiçbir şey yapılmadı. sırf motor (ve çoğu kötülüğün kaynağı) selma öldü diye kenanı (ki bence de bu işe olur vermemişti. herşey cengizin başının altından çıktı) gümleteceklerse yuh diyeceğim.
--spoiler--
son bölümlerde çok fazla aşk meşk işlerine yoğunlaşan dizidir... ulan ezel bi badeye gider salya sümük bi eyşana gider salya sümük sonra tekrar badeye salya sümük, size bir şey deyimmi sayın senaristler zerre kadar umrumda değil, resmen uykum geldi lan o sahneleri izlerken bu kadarda olmazki ama napalım tek izlediğim türk dizisi çuvallarsa ne yapıcaz biz yahu ben millete o kadar savundum bu diziyi hadi toparlanın artık şöyle bi silkinip kendinize gelin yahu, sizlerden acil destansı bir bölüm beklemekteyim beklemekteyiz. ha bu arada diziyi sırf 80'li yıllar için ramiz selma iklisi için izlemekteyim bak onların aşkına diyecek bişey yok etkileniyorum etkilenmeyede devam etmekteyim saygılar...
59. bölüm tanıtımı ile de keyif veren dizi.
sanırım sevemedim karagözlüm şarkısını zeynep köse seslendiriyor. ilk kez kendi sesini kullanıyor. maşallah çok güzel yorumlamış. mevcut duruma da çok iyi uymuş şarkı.
1. sezonu efsane olmuşken, 2. sezonun ortası ile birlikte temponun yavaşladığı ve hatta sıkıcı hale gelen dizidir. Saatinin değişmesi de sonun yakın olduğunu hissettiriyor bana.
ilk reklam öncesi gösterim ile 59. bölüm bomba gibi başlamıştır. ramiz dayı-kenan birkan karşılaşması çok iyiydi.
karaeski ailesi yasta. çok pis olaylar olacak ama bu bölüm olur mu göreceğiz.. malum şartlar.